تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه

تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در صادقیه در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

ریست لباسشویی مدیا

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی مدیا Midea

اگر ماشین لباسشویی دارای دکمه ریست نیست باید از همان روش دستی که توضیح داده شد استفاده کنید یعنی دستگاه را از برق بکشید. 5 دقیقه صبر کنید سپس دکمه استارت را فشار دهید و 5 ثانیه نگه دارد. اکنون لباسشویی را به برق بزنید و آن را روشن کنید. با انتخاب یک برنامه شست و شو می توانید بفهمید که مشکل حل شده است یا خیر.

روش دوم برای لباسشویی هایی است که دارای دستگیره ولوم هستند. دستگیره ولوم معمولاً روی حالت ساعت 12 قرار دارد. برای ریست کردن ماشین باید درب آن را ببندید، ولوم را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا روی موقعیت ساعت 6 قرار گیرد.

3 ثانیه صبر کنید و سپس دکمه spin را فشار دهید و نگه دارید. در همین حین ولوم را روی موقعیت ساعت 7 ببرید، بعد از 2 ثانیه دکمه spin را رها کنید و ولوم را دوباره به طرف بالا و در حالت اولیه خود قرار دهید. ممکن است لازم شود برای ریست شدن لباسشویی میدیا مجبور شوید این کارها را چند بار تکرار کنید.

روش سوم ریست کردن  لباسشویی مدیا برای آن دسته از ماشین لباسشویی های مدیا است که دستگیره ولوم دارند اما دکمه spin ندارند. در این روش باید ولوم را روی حالت off قرار داده و درب لباسشویی را ببندید. اکنون دکمه استارت را فشار داده و نگه دارید، در همین حین در خلاف جهت عقربه های ساعت ولوم را بچرخانید و آن را روی حالت شست و شوی سریع یا  express 15 نگه دارید.

دکمه استارت را 10 ثانیه دیگر رها کنید و بعد از رها کردن آن دوباره ولوم را روی حالت   off قرار دهید. اکنون لباسشویی ریست شده است و می توانید آن را روشن کنید و با انتخاب یک برنامه شست و شو از بین رفتن کد خطا و مشکل قبلی را بررسی کنید.

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea در تهران

نگران نباشید، متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه هومیکسو می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر ماشین لباسشویی مدیا شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مجاز لباسشویی مدیا  منتقل خواهد شد.

تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی میدیا با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات لباسشویی مواجه شده‌اید و به دنبال نمایندگی تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی مدیا هستید، با ما تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در صادقیه به منظور آشنایی بیشتر شما با دفترچه راهنمای لباسشویی مدیا آموزش هایی را به شرح زیر ارائه می دهد :

صفحه نمایش از علامت های روی لباسشویی میدیا

نمایشگر ماشین لباسشویی مدیا تمام اتفاقات درون لباسشویی را برای شما به قرار زیر به نمایش می گذارد:

  • دمای انتخاب شده
  • سرعت چرخش انتخاب شده
  • گزینه‌های انتخاب شده
  • مرحله فعلی چرخه شستشو
  • وضعیت دکمه قفل کودک
  • زمان باقی مانده تا پایان شستشو

دکمه Start/Pause ( شروع / توقف)

این دکمه از علامت های روی ماشین لباسشویی مدیا به موارد زیر مربوط می شود:

  • استارت برنامه شستشو انتخاب شده
  • توقف برنامه شستشو انتخاب شده

سنسور دما Temp از دکمه های روی لباسشویی مدیا

این دکمه از دکمه های روی ماشین لباسشویی میدیا کارکردی به قرار زیر دارد:

  • دمای آب لباسشویی میدیا با این دکمه مشخص می شود.

دکمه Delay( تاخیر زمانی) کنترل زمان از دکمه های لباسشویی میدیا

این قسمت از دکمه های روی ماشین لباسشویی مدیا به موارد زیر اشاره دارد:

  • امکان ایجاد تاخیر در شروع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی میدیا

 دکمه ( speed سرعت چرخش لباسشویی)

این برنامه شستشوی لباسشویی میدیا :

  • تعیین کننده سرعت چرخش دیگ در لباسشویی خواهد بود.

نحوه چک کردن تسمه لباسشویی

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
  • دیگ شست و شو را با دست بچرخانید.
  • اگر دیگ شست و شو آزادانه و بدون هیچ مشکلی بچرخد، تسمه سالم است.
  • هم چنین ممکن است که اندازه تسمه مناسب نباشد مثلاً اگر تسمه کوتاه یا بلند باشد ، هنگام شروع کار این اندازه ی نامناسب تسمه ماشین لباسشویی به دیگ شست و شو اجازه ی چرخیدن نمی دهد.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه

 

تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه

تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه

علت روشن نشدن لباسشویی مدیا

ممکن است در این مواقع، مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و دوباره دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل لباسشویی برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن میتوانید با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه هومیکسو تماس بگیرید تا از دستگاه شما بازدید و عیب یابی لباسشویی انجام شود.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مدیا

از نظر نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در صادقیه نچرخیدن دیگ لباسشویی مدیا ممکن است به دلیل وجود داشتن عیب و ایراد در هر یک از موارد زیر باشد :

·        تسمه ها

·        سوئیچ ها و تنظیمات

·        پمپ تخلیه

·        موتور

·        مقدار بیش از حد لباس

·        مجموعه قفل درب

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه به شماره تماس 44287993 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در صادقیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *