تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت

تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت

 

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

ریست لباسشویی مدیا در رسالت

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی مدیا Midea

اگر ماشین لباسشویی دارای دکمه ریست نیست باید از همان روش دستی که توضیح داده شد استفاده کنید یعنی دستگاه را از برق بکشید. 5 دقیقه صبر کنید سپس دکمه استارت را فشار دهید و 5 ثانیه نگه دارد. اکنون لباسشویی را به برق بزنید و آن را روشن کنید. با انتخاب یک برنامه شست و شو می توانید بفهمید که مشکل حل شده است یا خیر.

روش دوم برای لباسشویی هایی است که دارای دستگیره ولوم هستند. دستگیره ولوم معمولاً روی حالت ساعت 12 قرار دارد. برای ریست کردن ماشین باید درب آن را ببندید، ولوم را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا روی موقعیت ساعت 6 قرار گیرد.

3 ثانیه صبر کنید و سپس دکمه spin را فشار دهید و نگه دارید. در همین حین ولوم را روی موقعیت ساعت 7 ببرید، بعد از 2 ثانیه دکمه spin را رها کنید و ولوم را دوباره به طرف بالا و در حالت اولیه خود قرار دهید. ممکن است لازم شود برای ریست شدن لباسشویی میدیا مجبور شوید این کارها را چند بار تکرار کنید.

روش سوم ریست کردن برای آن دسته از ماشین لباسشویی های مدیا است که دستگیره ولوم دارند اما دکمه spin ندارند. در این روش باید ولوم را روی حالت off قرار داده و درب لباسشویی را ببندید. اکنون دکمه استارت را فشار داده و نگه دارید، در همین حین در خلاف جهت عقربه های ساعت ولوم را بچرخانید و آن را روی حالت شست و شوی سریع یا  express 15 نگه دارید.

دکمه استارت را 10 ثانیه دیگر رها کنید و بعد از رها کردن آن دوباره ولوم را روی حالت   off قرار دهید. اکنون لباسشویی ریست شده است و می توانید آن را روشن کنید و با انتخاب یک برنامه شست و شو از بین رفتن کد خطا و مشکل قبلی را بررسی کنید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی مدیا

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی لباسشویی میدیا

نکات مهم در هنگام نصب و راه اندازی لباسشویی میدیا را در زیر آورده ایم تا با مطالعه آن ها بتوانید از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

  • لباسشویی میدیا را بر روی فرش یا موکت نصب نکنید.
  • جهت اتصال به برق حتما از یک محافظ استفاده کنید.
  • پریزی را برای اتصال انتخاب نمایید که کاملا در دسترس باشد.
  • از مقوا و تکه چوب برای تراز کردن لباسشویی استفاده نکنید.
  • مطمئن شوید پایه های لباسشویی کاملا روی سطح زمین قرار دارد.
  • لباسشویی میدیا را در سرما و یا گرمای شدید نصب نکنید.

راهنمای شستشو در لباسشویی مدیا

راهنمای شستشو در لباسشویی میدیا به شرح زیر است:

  • سعی کنید لباسهای با رنگ های یکسان را با هم بشویید.
  • محفظه مواد شوینده را بیش از حد پر نکنید.
  • دقت کنید چیزی مانع بسته شدن درب نشود.
  • جیب لباس ها را قبل از انداختن به داخل لباسشویی حتما خالی نمایید.
  • لباس هارا بر اساس جنس طبقه بندی کنید و لباس های یکسان را با هم بشویید.

نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا Midea  در تهران

در این بخش قصد داریم در مورد تعمیرات لوازم خانگی مدیا صحبت کنیم. این برند که به عنوان یک برند چینی مشغول به فعالیت است، در زمینه تولیدات انواع لوازم برقی آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند از سال 1968 تولیدات گسترده‌ای داشته و امروزه نیز به عنوان یک برند مطرح در بین مردم شناخته شده است. اگر شما هم از لوازم برقی مدیا استفاده می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم با ما در این نوشته همراه باشید تا مشکلات آن را به راحتی رفع کنید. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت با بیش از 12 سال سابقه درخشان به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت مشغول به فعالیت است.

از این رو شما می‌توانید برای بهره‌مندی از تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت بصورت اصولی و با هزینه‌ای مناسب از نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت کمک بخواهید. این نمایندگی با داشتن سابقه طولانی مدت، از تعمیرکاران مجرب و کارشناسان متخصص بهره مند بوده و این ضمانت را به شما می‌دهد که بدون اتلاف وقت و به صورت کاملا تضمینی ، مشکلات لوازم خانگی شما را رفع کند.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت

 

تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت

تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی مدیا

در این مواقع ممکن است مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و مجددا دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن میتوانید با کارشناسان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت هومیکسو تماس گرفته تا از دستگاه شما بازدید و عیب یابی شود.

چرا لباسشویی مدیا آبگیری نمیکند؟

وقتی دستگاه آبگیری نمیکند و با مشکل روبروست در وحله اول درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید، بسته نشدن درب از ادامه فعالیت دستگاه جلوگیری میکند، میکروسوئیچ و هیدروستات دستگاه را بررسی کنید،ممکن است مشکل به علت خرابی برد لباسشویی باشد، برد و اتصالات مربوط به آن را چک کنید، در مرحله بعد شما باید پمپ دستگاه ، اتصالات داخلی و درنهایت شیر ورودی آب را بررسی کنید.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رسالت به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در رسالت کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *