تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس

تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس

 

تعمیرلباسشویی مدیا

تعمیرلباسشویی مدیا

 

 

تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

مشکلات متداول لباسشویی مدیا

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی آب ‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می ‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

ریست لباسشویی مدیا در تهرانپارس

هدف از ریست کردن ماشین لباسشویی چیست؟

معمولا در ماشین های لباسشویی جدید، با هدف پاک کردن برنامه هایی که مشکل پیدا کرده اند، قابلیت ریست کردن وجود دارد و پیشنهاد متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در تهرانپارس برای اینکه مشکلاتی که در دستگاه وجود دارد رفع شود،این است که شما فقط با فشار دادن یک دکمه می توانید دستگاه را ریست نمایید.

همه ی موارد زیر با ریست ماشین لباسشویی حل می شوند.

 

  • اگر صفحه نمایش لباسشویی چشمک می زند.
  • اگر در لباسشویی برنامه ای را اشتباه انتخاب کردید.
  • اگر لباسشویی روی برنامه ای قفل کرده است.

آموزش تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس

لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی مدیا 

معولا لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار بگیرد، همچنین ممکن است به دلیل ساییدگی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی در تهرانپارس

ممکن است در این مواقع، مشکل ناشی از فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم توازن بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکنواخت داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و دوباره دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن میتوانید با کارشناسان نمایندگی تعمیر هومیکسو تماس بگیرید تا از دستگاه شما بازدید و عیب یابی لباسشویی انجام شود.

تعمیر برد لباسشویی مدیا در تهرانپارس

 

معمولاً دلیل کار نکردن صحیح قطعات موجود در یک دستگاه الکترونیکی به دلیل آسیب ‌دیدن قطعات و لوازم الکترونیکی به کار رفته در آن دستگاه می باشد. امروزه لباسشویی و یخچال به عنوان یکی از اعضای مهم هر خانه ای به حساب آمده و به عنوان یک وسیله الکترونیک پرمصرف درون خانه های ایرانی جای گرفته و در صورتیکه این دستگاه پرمصرف دچار مشکل شود مشکلاتی برای صاحب لباسشویی ایجاد می شود.

با توجه به اینکه لباسشویی یک دستگاه الکترونیکی به شمار می‌آید اکثر قطعات به کار رفته در آن نیز الکترونیکی بوده و اکثر مشکلات فنی که در لباسشویی  به وجود می آید مربوط به قسمت صفحه کلید، سنسور، تایمر ماشین لباسشویی، المنت، سیم کشی،  میکروسوئیچ درب، برد الکترونیکی لباسشویی، واتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و سنسور و غیره و یخچال می باشد که تعمیر هر یک از آن ها نیاز به دانش کافی جهت تعمیر و یا تعویض دارند.

معمولا مشکلاتی که در قسمت های مختلف لباسشویی  پیش می آید می تواند مشکلات مربوط به قطعات الکترونیکی و یا مشکلات مکانیکی لباسشویی باشد در صورتی که شما نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب به موقع اقدام کنید از ایجاد هزینه‌های بیشتر و یا صدمات جدی تر به ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و در هزینه ی تعمیرات صرفه جویی زیادی خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در تهرانپارس

 

متخصصان با تجربه

تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس دارای میانگین 12 سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

گارانتی خدمات

هومیکسو بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین دارند و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین را ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی به عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های هومیکسو در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس به شما در همان روز فراهم می شود.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در تهرانپارس می باشد. حدود قیمت نیز قبل از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، بعد از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

 

نحوه چک کردن تسمه لباسشویی مدیا

 

تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

 

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید.
  • دیگ شست و شو را با دست بچرخانید.
  • اگر دیگ شست و شو آزادانه و بدون هیچ مشکلی بچرخد، تسمه سالم است.
  • هم چنین ممکن است که اندازه تسمه مناسب نباشد مثلاً اگر تسمه کوتاه یا بلند باشد ، هنگام شروع کار این اندازه ی نامناسب تسمه ماشین لباسشویی به دیگ شست و شو اجازه ی چرخیدن نمی دهد.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی مدیا شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در تهرانپارس به شماره تماس 77166615 و نیز 77394838 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی مدیا شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی مدیا در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *