تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال ، تعمیرات لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیرات لباسشویی جنرال آدمیرال بدست متخصصین مجرب در سراسر تهران و حومه تهران انجام میشود، اگر به هر دلیلی لباسشویی شما مثل سابق کار نکرد و حس کردید نیاز به تعمیر کار دارید بدون اینکه لباسشویی خود ار حرکت دهید میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال تماس بگیرید تا در ظرف چند ساعت تکنسین های این برند را به محل زندگی شما اعزام نمایند تا از نزدیک لباسشویی شما را بازدید کنند و ایراد دستگاه شما را به طور صحیح تشخیص دهند.

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال

تاریخچه شرکت جنرال آدمیرال

شرکت آدمیرال تولید کننده ی انواع ماشین لباسشویی، که سابقه ی طولانی در این امر دارد. هر چند که لوازم تولیدی این شرکت دارای کیفیت بالایی می باشند و به ندرت خراب می شوند، ولی در اثر کارکرد زیاد و عوامل محیطی، ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. شرکت هومیکسو با داشتن کادر مجرب و متخصص آموزش دیده در این مواقع به کمک شما می آید تا برای مشکلات بوجود آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی جنرال آدمیرال

 همیشه به علامت های روی دستگاه توجه کنید. به خصوص در مورد انتخاب برنامه خشک کن دقت کنید حرارت بالا در برنامه خشک کن باعث چروک شدن البسه می شود، به خصوص اگر الیاف مصنوعی داشته باشد. قبل از شروع برنامه خشک کن باید حتماً اول با دور تند ماشین آبگیری داشته باشد.

۱. با توجه به نوع محصول و دمای مورد نیاز برای شستشو، برنامه را انتخاب کنید.

۲. لباس های سفید و رنگی را از هم جدا کنید.

۳. تا حد امکان لباس هائی را که از جنس مشابه دارند با هم بشوئید.

۴. شستن پرده احتیاج به دقت بیشتری دارد. از کاربرد برنامه های سنگین و پودر زیاد اجتناب کنید.

۵. جنس توری پرده باعث می شود کف زیادی تولید شود که با آبکشی از پرده خارج نشده و پرده زودتر می پوسد.

۶. لباس های پشمی را در ماشین بیاندازید، اگر برنامه ماشین را روی لباسهای پشمی تنظیم کرده باشید، مطمئن باشید که شستشوی ماشین به آنها صدمه ای نخواهد زد.

۷. لباس های نو، به خصوص اگر رنگی باشند می تواند به سایر لباس های رنگ پس دهد، بهتر است اولین بار آن ها را جداگانه بشوئید.

۸. استفاده از مواد سفیدکننده یا ضدعفونی کننده و از این دست، فقط برای محصولی قابل مصرف است که مقاومت کافی نسبت به این نوع مواد شیمیائی داشته باشند.

ظرفیت دیگ لباسشویی:

میزان لباس در داخل لباسشویی باید به اندازه ای باشد که دست شما به راحتی داخل دستگاه برود. البسه کوچک مانند جوراب و غیره را بهتر است داخل کیسه توری گذاشته و سپس اقدام به شستشو نمائید. ماشین لباسشویی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید.

مواد پاک کننده: نوع و مقدار ماده پاک کننده مورد نیاز بستگی به نوع محصول، میزان پر کردن ماشین لباسشویی، درجه کثیفی لباس و سختی آب دارد. مصرف مقدار بیش از نیاز مواد پاک کننده در روند شستشو بی اثر است ولی می تواند به آلودگی بیشتر محیط زیست منجر شود. کم مصرف کردن مواد پاک کننده باعث عوض شدن رنگ لباس ها به خصوص طوسی شدن لباس های سفید و رسوب کلسیم در دیگ لباسشویی در اثر حرارت شود. جهت کارآئی بیشتر توصیه می شود کشوی جاپودری متناوباً تمیز گردد در صورت استفاده از مواد پاک کننده مایع حتماً به دستورالعمل کارخانه سازنده توجه کنید. ممکن است استفاده از این قبیل مواد باعث تیره رنگ شدن آب تخلیه شده شود ولی در کاربرد شستشو اثر نامطلوبی نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی جنرال آدمیرال

تعمیرات لباسشویی جنرال آدمیرال

مرکز تعمیر لباسشویی جنرال آدمیرال مشکلات را تعمیر می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی در مرکز تعمیرات لباسشویی جنرال آدمیرال قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی آدمیرال  پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:
نچرخیدن دیگ لباسشویی
• نشتی یا آبریزش لباسشویی
لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• جمع شدن آب در لباسشویی
• عمل نکردن دکمه های لباسشویی
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل
•قفل شدن درب لباسشویی

اولویت متخصصین لباسشویی جنرال آدمیرال تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی ، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال بر روی دستگاه شما نصب می گردند.

به منظور فراهم کردن شرایط آسان برای تعمیر هر یک از لوازم خانگی سنگین و سبک، تعمیرکاران خود را به محل و منزل مشتری اعزام میکند. با تعمیر لوازم خانگی جنرال آدمیرال در منزل ، می توان بدون صرف هزینه مالی و زمانی برای جا به جایی وسایل، خطاها و مشکلات موجود در دستگاه های مورد نظر را رفع کرد.

در صورت بروز چنین مشکلاتی میوانید به صورت آنلاین و یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا در عرض چند ساعت در همان روز که مشخص کرده اید برای تعمیر ماشین لباسشویی شما به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات تخصصی با هماهنگی به منزل شما اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *