تعمیر ظرفشویی اسنوا

تعمیر ظرفشویی اسنوا

تعمیر ظرفشویی اسنوا در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی اسنوا

تعمیرات ظرفشویی اسنوا بدست متخصصین نمایندگی تعمیر ظرفشویی اسنوا خیال ما را از بابت استفاده از قطعات اورجینال راحت میکند و عیب یابی صحیح تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده در نمایندگی باعث میشود خسارت به دستگاه ما وارد نشود و ایراد اصلی دستگاه تعمیر شود.

امروزه در تمامی خانه ها ماشین ظرفشویی کاربرد زیادی دارد و  با استفاده روزانه از آن امکان ایراد و نقص فنی در آن وجود دارد و این تعداد بالا هم رفته و نیتز به مراقبت بیشتر از تمامی لوازم خانگی ها امری ضروری شده ، قیمت تمامی محصولات حتی لوازم جانبی بسیار بالا رفته و ما باید تمامی تلاش خود را در جهت استفاده بهینه و صحیح از لوازم خانگی خود داشته باشیم از این رو ماشین ظرفشویی یکی از وسیله های کاربردی و مهم هست که نگهداری و اصول استفاده صحیح از آن عمر دستگاه را بیشتر خواهد کرد و نیاز شما را به تکنسین های مرکز تعمیر ظرفشویی اسنوا کم خواهد کرد.

تعمیر ظرفشویی اسنوا

تعمیرات ظرفشویی اسنوا

در ادامه به برخی از نکات ایمنی که باید رعایت کنید اشاره خواهیم کرد تا با رعایت آنهانیاز شما به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی اسنوا کم شود.

تاریخچه برند اسنوا

برند اسنوا (SNOWA) که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در کشور عزیزمان می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش هومیکسو  به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر ظرفشویی با بالاترین کیفیت را نموده است.

شرکت هومیکسو  با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر ظرفشویی اسنوا (SNOWA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و در هفته و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا

با گذشت زمان و کاهش طول عمر لوازم خانگی برای بازگشت عملکرد این دستگاه ها به سابق می بایست تعمیر ظرفشویی اسنوا را به صورت تخصصی انجام شود. تعمیر ظرفشویی اسنوا یکی از راه های افزایش کارکرد

دستگاه ها بوده و باید مطابق با سطح استاندارد ها باشد.

هرچه در تعمیر زمان زیادی صرف گردد، این دستگاه همچون گذشته به کار خود ادامه داده اما با تعمیر عجله ای و عدم تعویض قطعات خراب شده می توان ضربات زیادی را به دستگاه وارد نمود.

بنابراین مراکزی که در زمینه ی تعمیر ماشین ظرفشویی متعهد هستند می توانند گزینه ی مناسب تری برای تعمیر ظرفشویی اسنوا به صورت صحیح باشند.

بسیاری از این مراکز تعمیر به تماس مشتریان پاسخ می دهند و در صورتی که نقص جزئی در دستگاه ایجاد شده باشد با راهنمایی و مشاوره همراه با مشتری آن را رفع خواهند کرد.مرکز هومیکسو یکی از این مراکز مجاز هست که زیر نظر نمایندگی اسنوا تعمیرات تخصصی ظرفشویی را بر عهده دارد .

اعزام به محل سکونت افراد یکی از خدماتیست که این مراکز برای تعمیر مجاز ماشین ظرفشویی ارائه می دهند تا برای حمل و جا به جای ماشین ظرفشویی مشکلی ایجاد نگردد.

همچنین کارشناسان تمام تجهیزات لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی  اسنوا را با خود به محل برده و لذا در زمان کوتاهی کار تعمیر را انجام خواهند داد.

تعمیرات بدین شکل از میزان مشکلات مشتریان کاسته و تاثیر زیادی روی کیفیت کار مراکز تعمیر خواهد گذاشت که در طول سال های گذشته ارتقای بیشتری یافته است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا

تعمیر ظرفشویی اسنوا

مشکلاتی که ممکن است برای ظرفشویی شما پیش بیاید:

1-ظرفشویی نشتی آب دارد.
2-ظرفشویی چراغهایش چشمک می زند.
3-ظرفشویی دربش کامل چفت نمیشود.
4-ماشین ظرفشویی صدای غیر معمول می دهد.
5-ماشین ظرفشویی آب را تلخیه نمیکند.
6-ظرفشویی شروع به کار نمی کند.
7-ماشین ظرفشویی  اسنوا ظروف را تمیز نمی کند.
8-ظروف داخل دستگاه خشک نمی شود.
9-دکمه های دستگاه کار نمی کند.

نکاتی وجود دارد تا با رعایت کردن  آن از خرابی ماشین ظرفشویی شما جلوگیری میکند:

1-اجزاء و قطعات شکسته را تعمیر کنید.
2-دمای گرمایشی آب را کنترل کنید.
3-برای شستشو هرگونه ظروف ، ماشین ظرفشویی بر روی زمان و دور مناسب بگذارید.
4-فیلتر و دریچه ماشین ظرفشویی تمیز کنید.
5-داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
6-ماشین ظرفشویی بیش از حد پر نکنید.
7-در پوش و درزگیرهای ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
8-بگذارید ماشین ظرفشویی به صورت خالی با سرکه کار کند.
9-قفسه ها و سبدهای مربوط به ظروف را تعمیر کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما میتوانید با مرکز تعمیر اسنوا تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و یا به صورت آتلاین سفارش درخواست تعمیر کار دهید .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان در تهران و حومه تهران اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *