دسته‌بندی نشده

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال ، تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال

با خراب شدن ماشین ظرفشویی که امروزه وسیله کاربردی در هر خانه ای محسوب میشود زمان ما جلوی سینک گرفته خواهد شد و دلایل بیشتری که علت استفاده ما از ظرفشویی میباشد ، برای تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال با بهترین تکنسین ها در کوتاه ترین زمان در منزل خودتان کافیست با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آدمیرال تماس بگیرید تا هم به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و هم در صورت نیاز به تعمیرکار متخصص درخواست شما را ثبت کرده و نیروی باتجربه خود را نسبت به خرابی دستگاه شما به محل اعزام نمایند تا برای تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

برای اینکه عمر ماشین ظرفشویی خود را بالا ببرید و  دیرتر به تکنسین های مرکز تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال نیاز پیدا کنید مواردی را بهتر است رعایت کنید در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد تا با رعایت نکات ایمنی در راستای سلامت ماشین ظرفشویی خود قدمی برداشته باشید.

قیمت تمامی لوازم خانگی به قدری بالا رفته که دیگر تمامی خوانواده ها توان خرید ماشین ظرفوشیی را نخواهند داشت از همین رو استفاده صحیح از لوازم برقی پر مصرف در هر خانه ای ضرورت پیدا خواهد کرد.برای اینکه دچار هزینه های زیاد تعویض قطعات و تعمیر ماشین ظرفشویی هم نشوید بهتر است با رعایت تمامی نکات ایمنی استفاده از ظرفشویی سالی یکبار هم برای سرویس ماشین ظرفشویی و یا هر کدام از دستگاه های آشپزخانه خود از سلامت و روند کاریه آنها مطلع شوید و جلوی هزینه های زیاد در تعمیرات را بگیرید.

تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال

موارد ایمنی استفاده از ماشین ظرفشویی 

1 – هیچ کس دوست نداره قبل اینکه ظرف را تو ماشین بزاره اون را آبکشی کنه! این کار احمقانه به نظر میاد .ولی برای اینکه ذرات غذا در فرایند شست و شو دست و پاگیر نباشند بهتره با یک دستمال کاغذی ظروف را از ذرات برنج و استخوان ماهی و سبزی جات سالاد تمیز کنید  و سپس داخل سبد ماشین ظرف شویی قرار دهید.

2-ماشین ظرف شویی را بیش از حد پر نکنید! شستن تعداد کمی ظرف باقی مانده با دست خیلی بهتر از این است که پس از شست و شوی ماشین ظرف شویی با کلی ظرف کثیف روبرو شوید! پس ظروف را با فاصله تعریف شده و منظم داخل ماشین قرار دهید طوری که به همه آنها آب برسد.

3-داخل سینک ظرف شویی، آب گرم را باز کنید تا هر چه سریعتر آب گرم به داخل ماشین ظرف شویی برسد . زیرا فشار آب داخل ماشین خیلی کم بوده و زمان گرم شدن آب به طول می انجامد. این کار در فصل سرما برای ظروف چرب توصیه میشود.

4- انتخاب صحیح برنامه شست وشو. شاید وسوسه انگیز باشد که برنامه کوتاه تر را انتخاب کنید که در زمان و هزینه صرفه جویی شود ولی دقت کنید در این صورت شست و شوی دلخواهی صورت نخواهد گرفت و در نهایت ناراضی خواهید ماند.

5-دوباره کاری نکنید! در هنگام خرید شوینده های ماشین ظرف شویی دقت کنید که آیا داخل قرص نمک و جلا دهنده موجود دارد پس نیاز به خرید هیچ چیز اضافه ای نیست ولی اگر داخل آن این مواد نبود حتما بایستی مخزن نمک و جلادهنده را با میزان کافی از مواد اورجینال پر کنید.

6-بعد از هر 60 بار استفاده از ماشین ظرف شویی بایستی یک جرم گیر مایع را به صورت واژگون داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و خالی از ظرف با برنامه ای با دمای بالای 60 درجه روشن کنید.

7-گه گاهی توری پایین ماشین ظرف شویی را باز کرده و آن را با اسکاچ تمیز بشویید، خرده های غذا آنجا گیر میکند و البته اسپری های آب پاش به این توری و فیلتر کف ماشین دسترسی ندارند.

8-گاهی واشر دور درب و قسمت لولا را نیز تمیز کنید یک دستمال لطیف برای اینکار نیاز است تا به راحتی بین درب و لولا بچرخد.

9-از سالم بودن آب گرم کن مطمئن شوید! زیرا آب گرم در شست و شوی بهتر ظروف نقش مهمی دارد.

10-نمک اورجینال و اصلی تهیه کنید زیرا سختی آب دشمن سرسخت ظروف و ماشین ظرف شویی است.

تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال

با رعایت تمامی نکات بالا اگر باز هم ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل شد که نتوانسید خودتان آن را حل کنید و نیارز به تعمیرکار داشتید در صورت داشتن گارانتی دستگاهتان میتوانید با گارانتی تماس بگیرید و یا در صورت اتمام زمان گارانتی با مرکز تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال در تماس باشید تا متخصصین خود را برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما به محل اعزام نمایند و با بازدید از دستگاه شما در کوتاه ترین زمان به صورت تخصصی ایراد دستگاه را تشخیص داده و در جهت تعمیر آن اقدام کنند.

ویژگی های مرکز تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال :

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای مرکز تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های نمایندگی تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال آدمیرال ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیرات جنرال آدمیرال با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند جنرال آدمیرال و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی جنرال آدمیرال آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

با پرکردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ،کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیرات به محل اعزام مینماییم.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *