تعمیر اجاق گاز بیشل

تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران

تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران

تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران

تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران

تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بیشل در تهران با تضمین بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر و در سریع ترین زمان ممکن در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد و خدمات تعمیر در سراسر نقاط تهران ارائه می شود.

یکی از برندهای باکیفیت اجاق گاز بیشل است که انواع اجاق گاز را در مدل های اجاق گاز بیشل ایستاده یا اجاق گاز بیشل مبله، اجاق گاز رومیزی بیشل یا اجاق گاز صفحه ای بیشل و نیز اجاق های توکار بیشل در انواع سایزهای سه تا شیش شعله تولید می نماید.

اگر اجاق گاز و فرگاز بیشل شما دچار خرابی شده و یا بعد از مدتها قصد استفاده دوباره از آن را دارید اما متوجه وجود مشکلاتی در دستگاه شده اید، سرویس و تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران خود را سریع تر پیگیری کرده و از هزینه ی گزاف خرید یک اجاق جدید جلوگیری کنید.

نمایندگی اجاق گاز بیشل در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بیشل در تهران و همچنین فر بیشل با تکیه بر گروه تکنسین‌های خود آماده ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی اجاق گاز و فر بیشل در تهران و حومه می‌باشند. می‌توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بیشل در تهران تماس بگیرید تا یکی از تکنسین‌های مجرب هومیکسو با مراجعه حضوری، نسبت به عیب ‌یابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز شما اقدام کند. شما می‌توانید از شماره‌های صفحه تماس با ما استفاده کنید یا اینکه از طریق فرم سفارش تعمیر آنلاین اقدام کنید و از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخودار شوید.

مشکلات رایج در تعمیرات اجاق گاز

مشکلات رایج اجاق گاز که معمولا نیاز به تعمیر پیدا می کنند به شرح زیر است:

  • فندک اجاق گاز کار نمی کند
  • شیشه اجاق گاز شکسته است
  • شیشه فر اجاق گاز شکسته است
  • بوبین اجاق گاز خراب شده
  • خرابی برد الکتریکی اجاق گاز و روشن نشدن آن
  • کار نکردن صفحه دیجیتالی اجاق گاز
  • خرابی ترموکوبل اجاق گاز
  • ولوم را فشار میدهیم تا گاز روشن شود شعله روشن نمی شود
  • فر اجاق گاز گرم نمی شود
  • شعله زمانی طول میکشد تا روشن شود یا روشن بماند
  • و مواردی از این قبیل که برای اجاق گاز به وجود می آید و عملکرد آن را دچار مشکل می کند…

آموزش تعمیر اجاق گاز بیشل

در ادامه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بیشل در تهران به منظور تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران مسیر زیر را بیان می کند :

بررسی برد کنترل الکترونیکی برای عیب یابی مشکل عدم وجود شعله در اجاق گاز بیشل و فر

اکثر فرهای مدل جدید برای کنترل عملکرد فر از برد کنترل الکترونیکی استفاده می کنند. این مدل ها از برد کنترل برای به کار انداختن شیر ایمنی استفاده می کنند. اگر هیچ کد خطایی نمایش داده نشد، باید وجود برق در مدار فندک را چک کنید. اگر در المنت ها برق وجود ندارد، باید برد کنترل را چک کنید تا مطمئن شوید که در خروجی رله درستی برق وجود دارد. این کار یک تست ولتاژ زنده می باشد و فقط باید توسط افراد دارای صلاحیت انجام شود. اگر ولتاژ خروجی وجود نداشت، کنترل باید تعویض شود.

بررسی شیر ایمنی برای رفع مشکل عدم شعله در فر و اجاق گاز

شیر ایمنی فر شیر گاز نیز نامیده می شود، و قسمتی است که از آزاد نشدن گاز تا زمانی که فندک به درجه حرارتی برسد از توانایی روشن کردن گاز ، اطمینان حاصل  کند. اینکه این شیر خراب شود، مشکل رایجی ست. اگر فندک شعله پخش کن جرقه نزد، ابتدا باید مطمئن شوید که در مدار ولتاژ وجود دارد. این کار یک تست ولتاژ زنده می باشد و فقط باید توسط افراد دارای تجربه انجام شود. اگر ولتاژ در پایانه های شیر گم شد، باید توسط مولتی متر پیوستگی قسمت دو فلزی در شیر را بررسی کنید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی بیشل

در استفاده از اجاق گاز رومیزی بیشل بروز برخی خرابی ها متداول است که برخی از آن ها در تعمیر گاز رومیزی توسط کارشناسان هومیکسو مورد بررسی قرار گرفته است.

عدم کارکرد ترموکوبل

اکثرا به دلیل کثیفی و دوده گرفتن بخش انتهایی ترموکوبل این مشکل پیش می اید که با سرویس و تمیز کردن به موقع از بروز این مشکل جلوگیری میکند.

عدم کار کردن فندک

ممکن است اجزا فندک به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند تا عمل جرقه زدن صورت گیرد ویا کثیفی یا چربی فضای بین شعله و فندک را گرفته باشد که باید تمیز شود.

پخش شدن بوی گاز در محدوده اجاق گاز

دقت کنید که این مساله بسیار مهم می باشد به محل اتصال شیلنگ گاز مراجعه کنید تا شیلنگ از جای خود بیرون نیامده باشد و یا در قسمتی از شیلنگ پارگی ایجاد نشده باشد در صورت مشاهده باید شلنگ تعویض شود.

یکنواخت نبودن سوختن شعله ها

ممکن است ایراد از گاز ورودی در منطقه مشکونی شما باشد و یا ایراد از عدم قرارگیری درست سر شعله ها سر جای خود باشد.

تعمیر اجاق گاز فر دار بیشل

 

تعمیر اجاق گاز بیشل توسط متخصص

تعمیر اجاق گاز بیشل توسط متخصص

به منظور تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران، برای مشکل روشن نشدن فر اجاق گاز بیشل برد کنترل الکترونیکی را بررسی کنید.

  • اکثر فرهای مدل جدید برای کنترل عملکرد فر از برد کنترل الکترونیکی استفاده می کنند.
  • این مدل ها از برد کنترل برای به کار انداختن شیر ایمنی فر در اجاق های گازی و همچنین المنت های کباب پز و پخت در گازهای رومیزی و فرها استفاده می کنند.
  • اگر در مدار فندک یا مدار المنت برق وجود نداشت، باید برد کنترل را چک کنید و ببینید که در خروجی رله درستی برق وجود دارد یا خیر.
  • این کار یک تست ولتاژ زنده می باشد و فقط باید توسط افراد دارای صلاحیت انجام شود.
  • اگر ولتاژ خروجی وجود نداشت، کنترل باید عوض شود.

در صورت بروز مشکل در اجاق گاز بیشل شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز بیشل در تهران به شماره تماس 77394838 و نیز 88592650 تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر اجاق گاز در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز بیشل در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *