تعمیر فر تکا

تعمیر فر تکا در حکیمیه

تعمیر فر تکا در حکیمیه

تعمیر فر تکا در حکیمیه

تعمیر فر تکا در حکیمیه توسط متخصص

 

تعمیر فر تکا در حکیمیه توسط متخصصین مجرب هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر ارائه می شود.

فرآیند عیب یابی و تعمیر فر تکا در حکیمیه توسط کارشناسان فنی این حوزه در محل مشتری انجام می‌شود. اگر با نمایندگی تعمیر فر تکا در حکیمیه تماس بگیرید. نیازی به حمل و جابجایی فر تکا تا تعمیرگاه نیست و میتوانید همه ی خدمات تعمیر خود را در همه ی ساعات و مکان مورد نظر خود دریافت کنید.
بسیاری از افراد برای تعمیر فر تکا به مراکز مختلف مراجعه می کنند. به منظور تعمیرات فر تکا، افراد باید در این زمینه متخصص و حرفه ای باشند و به این دلیل افراد را ملزم می کند که برای تعمیر فر به نمایندگی های تعمیر مراجعه کنند.

از جمله محصولاتی که می توان در هر منزلی آن را مشاهده کرد، فر و اجاق گاز فر دار می باشد. امروزه با روی آوردن خانم های خانه دار به آشپزی های مدرن، میزان استفاده ی از فر نیز در منازل بیشتر از قبل شده است.

آموزش تعمیر فر توکار

جهت آموزش تعمیر فر توکار به موارد زیر دقت کنید :

عدم کارکرد مناسب  فر توکار

اگر عملکرد فرتوکار شما جدیدا ضعیف و یا از کار افتاده باشد، در این مواقع ممکن است تعمیر کردن آن ساده باشد و معمولا یک المنت حرارتی یا ترموستات می تواند عامل این مشکل باشد، و این که باید قطعه مورد نظر را شناسایی کرده و در صورت نیاز جایگزین کنید.

سنسور دمای فر توکار

سنسور دمای فر در فرهای جدید بخشی از آن است که دمای داخل فر را مانیتور کرده و سیگنال ها را به برد الکترونیکی می فرستد تا المنت ها خاموش و یا روشن شوند. این قطعه درون فر و نزدیک به المنت بالایی قرار دارد که اگر خراب شود کد خطایی را نمایش می دهد. اگر فکر می کنید سنسور معیوب شده مقاومت آن را را با یک مولتی متر اندازه گیری کنید .

برد الکترونیکی فر توکار

برخلاف فرهای قدیمی که به صورت مکانیکی بودند، فرهای بروز و پیشرفته دارای سیستم بردهای الکترونیکی می باشند که این بردها کلیه ی کارکردهای آن را کنترل می کنند. کنترل خاموش و روشن کردن المنت ها بر اساس برنامه ای ویژه وظیفه ی اصلی این بردهای پیشرفته می باشد. اگر خطایی ایجا شود کدهایی بر روی این برد ها نمایش داده می شود و در صورتی که برد به صورت کامل روشن نشود ممکن است مشکل از برق ورودی باشد و یا اینکه خود برد دچار مشکل فنی شده باشد.

عیب یابی فر برقی

در ادامه به شرح مبحث عیب یابی فر برقی می پردازیم :

1.  فر روشن نمی‌شود

  • علت ۱: شعله پیلوت خاموش است، پیلوت را روشن کنید.
  • علت ۲: تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده است، تایمر فر را تنظیم کنید.

2. علت های کار نکردن فن فر تکا

از علت های کار نکردن فن فر اجاق گاز، میتوان خراب بودن ترموستات را نام برد:

خرابی ترموستات می تواند دلیل کار نکردن فن فر باشد. در چنین مواقعی باید این قطعه را مورد بررسی قرار دهید.

ترموستات وظیفه ی تنظیم دمای داخل فر را بر عهده دارد. در صورت بروز عیب در این قطعه، گرما در فر بسیار بالا رفته و فن از کار می افتد.

تنها راه چاره در اکثر مواقع، تعویض ترموستات است. بهتر است برای تعویض این قطعه از نمونه های فابریک و اورجینال استفاده نمایید.

3. شعله دود می‌کند

علت:‌ مقدار گاز در مخلوط گاز و هوا، زیاد است.

رفع عیب:‌ مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را عوض کنید.

مشکلات فر برقی

 

تعمیر فر تکا در حکیمیه

تعمیر فر تکا در حکیمیه توسط متخصص

مشکلات رایجی که برای اکثر فرهای برقی ایجاد می شود به شرح زیر است :

  •  پخت غذا به درستی انجام نمی شود
  •  فن فر کار نمی ‌کند
  •   صدای فر ممتد است
  • روشن نشدن فر برقی

رفع عیب مشکلی که صدای فر ممتد است :

فری که صدایش قطع نمی‌ شود درست مثل صدای آژیر آتش سوزی است که باطری ضعیفی دارد و آزاردهنده است. فرها صدایی ایجاد می ‌کنند تا پیام‌های مختلفی را به شما برسانند. وقتی صدای بیب فرتان ادامه پیدا می ‌کند احتمالا وجود مشکلی را به اطلاعتان می رساند. مراحل عیب ‌یابی زیر می‌تواند شما را در پیدا کردن مشکل و حل سریع آن راهنمایی کند.

دلیل : احتمال دارد پنل کنترل معیوب

دلیل : احتمال کد خطا

دلیل : احتمال خطا در شمارش معکوس زمان‌ سنج

دلیل : احتمال خطا در دما سنج

دلیل :احتمال خطا در هشدار پیش ‌گرمایش

تعمیر فر توکار در حکیمیه

نیاز است که فرهای توکار حداقل سالی یک بار سرویس شوند، سرویس کردن فر توکار باعث می شود تا پخت غذا بهتر شود و بطور کلی باعث بهبود عملکرد فر  شده و عمر مفید آن را افزایش می دهد.

برای دریافت سرویس فر توکار بهتر است که از یک فرد متخصص کمک بگیرید و در صورتی که برای تعمیر فر تکا در حکیمیه نیاز به متخصص مجرب داشتید با متخصصین هومیکسو تماس بگیرید.

تعمیر فر تکا کار بسیار پیچیده ای نیست، اما با توجه به تاثیر تعمیر دستگاه بر کیفیت پخت غذا که ارتباط مستقیمی بر روی سلامتی انسان ها دارد بهتر است که سرویس و تعمیر فر توکار توسط متخصصین مجرب انجام شود.

 

در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه فر تکای شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر فر تکا در حکیمیه با کارشناسان تعمیر فر هومیکسو به شماره تماس های 77166615 و نیز 77394838 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات تعمیر فر تکای شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات در محل مورد نظر شما انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر فر تکا در حکیمیه کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *