تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران

 

تعمیر جاروبرقی بوتان

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران

 

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت هومیکسو ارائه می شود.

دقت کنید که جهت کاهش تعداد دفعات مراجعه ی مشتریان به مرکز تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران حتما در ساعات غیر اوج مصرف از دستگاه جاروبرقی  استفاده کنید. ساعت هشت شب الی دوازده شب ساعت اوج مصرف میباشد، تا جایی که امکان دارد قبل و یا بعد از این تایم از دستگاه جاروبرقی استفاده کنید. جاروبرقی بوتان شما در قسمت انتهایی خود یک عدد فیلتر ابری دارد که به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور دستگاه تعبیه شده است.

فیلترهای مربوط به گرد و خاک را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور جاروبرقی بوتان خود از مرکز تعمیر جاروبرقی بوتان  تهیه کنید و هر سه ماه یک بار نسبت به تعویض آن اقدام کنید. توصیه ی آخر که به منظور کاهش نیاز شما به تعمیر جاروبرقی بوتان است، این است که در حین استفاده از دستگاه بهتر است از پریز برقی استفاده کنید که مجهز به محافظ جریان برق باشد.

مرکز تعمیر جاروبرقی در تهران

 

هومیکسو، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران و خدمات پس از فروش و تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران می باشد. هومیکسو به عنوان یک تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیرات معتبر آماده ی ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی بوتان و تعمیرات سایر لوازم خانگی بوتان می باشد. اگر در استفاده از محصولات لوازم خانگی بوتان به مشکلی برخورد کردید می توانید به راحتی با شماره های موجود در این صفحه با شرکت هومیکسو تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای انجام خدمات تعمیرات جاروبرقی خدمت شما عزیزان برسیم.

از دیگر ویژگی های نماینگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران ضمانت کتبی قطعات استفاده شده برای تعمیر جاروبرقی می باشد.
شما باید بدانید و حق شماست که از خدمات سریع و دقیق مرکز تعمیرات نمایندگی تعمیرات بوتان در تهران بهره مند شوید.
نمایندگی تعمیرات بوتان با برخورداری از پرسنل متخصص و مجرب آماده ی ارائه ی خدمات در اسرع وقت به مشتریان عزیز می باشد.

تعمیر جاروبرقی بوتان در منزل

 

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما یا انتقال و جابجایی دستگاه معیوب بوتان شما نیست و این یکی از ویژگی های مثبت خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران می باشد که باعث می شود در وقت و هزینه ی مشتریان صرفه جویی شود. این ویژگی موجب شده تا کارشناسان ما در محل شما حضور پیدا کرده و تعمیرات محصولات بوتان را در منزل شما انجام دهند.

با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده و تیم هومیکسو قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته است. جهت لوازم خانگی بوتان می توانید از طریق شماره تلفن های ثبت شده در پایین صفحه ی سایت یا با درج آدرس و مشخصات در بخش فرم ورود اطلاعات دستگاه ما را از خرابی دستگاه جاروبرقی بوتانتان باخبر کنید.

تعمیر جاروبرقی سطلی بوتان

مکش جارو برقی ضعیف است

 

احتمال دارد که مشکل از ضعیف بودن موتور باشد

که در این حالت باید عوامل موثر در کاهش قدرت موتور بررسی شود.

احتمال دارد که کیسه ی زباله پر شده باشد

برای رفع عیب کیسه را خالی نموده و اگر از نوع پارچه ‌ای است در فواصل زمانی معین آن را بشویید تا ذرات غبار از منافذ آن خارج شوند.

احتمال دارد که لوله‌های رابط مسدود و یا سوراخ شده

برای رفع عیب لوله‌های رابط مکش را از حیث ایجاد سوراخ در آن‌ها بر رسی کرده و اگر شیئی مانند پارچه و یا پلاستیک در آن ‌ها گیر کرده باشد، نسبت به خارج کردنش اقدام کنید. در بررسی لوله‌های مکنده همیشه به تمیز کردن برس اصلی جاروبرقی توجه زیادی را معطوف کنید.

احتمال دارد که فیلتر بیش از حد کثیف باشد

برای رفع عیب دستگاه در این حالت، در بحث اجزای مکانیکی جاروبرقی به نقش و اهمیت فیلتر اشاره شده از این رو بهتر است که مرتبا نسبت به تمیز کردن فیلتر اقدام کنید.

موتور جارو برقی روشن می‌شود اما قدرت چندانی ندارد

احتمالا کلکتور کثیف شده باشد بهترین روش جهت تمیز نمودن کلکتور استفاده از تینر‌های فرار قوی و یا بنزین است. برای تمیز کردن کلکتور توصیه می ‌شود از سمباده استفاده نکنید زیرا امکان دارد ذرات مسی ساییده شده مابین شیار تیغه‌ها قرار گرفته و سبب اتصال آن‌ها به یکدیگر شود که در نتیجه باعث سوختن آرمیچر می شود.

به هنگام شستشوی آرمیچر با مسواک و مواد فرار، آرمیچر را طوری در دست بگیرید که کلکتور روی زمین بوده و محور آرمیچر به طرف بالا باشد. چون ریختن مواد پاک ‌کننده روی سیم‌ پیچ‌ها باعث آسیب رساندن به آن‌ها آسیب می شود و به همین دلیل باید سیم ‌پیچ‌ها نسبت به کلکتور در سطح بالاتری قرار داشته باشند.

جارو برقی روشن نمی‌شود

 

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران

تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران

در این حالت امکان دارد ایجاد خرابی یا سوختگی در هر یک از قطعات زیر باشد که باید نسبت به رفع عیب آن ها اقدام کنید. و بهتر است برای تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران از تعمیرکار متخصص هومیکسو کمک بگیرید.

  •    دوشاخه جارو و یا سیم رابط معیوب شده
  •  دستگاه برق ندارد
  •    عیب از سیم جمع کن است
  •   کلید قطع و وصل خراب است
  •   رله سوخته است
  •   موتور کاملا سوخته است
  •  مدار سری موتور قطع است

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروبرقی بوتان شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوتان در تهران به شماره تماس 22737566 و نیز 77114767 تماس بگیرید تا متخصصین تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و مشکل جاروبرقی شما را برطرف نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر جاروبرقی بوتان در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *