تعمیر فر تکا

تعمیر فر تکا در شهرک غرب

تعمیر فر تکا در شهرک غرب ، نمایندگی فر تکا در شهرک غرب

برای تعمیر فر تکا و سرویس و نصب فر تکا اگر در شهرک غرب و یا غرب تهران هستید میتوانید با نمایندگی فر تکا در شهرک غرب تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بدون در نظر گرفتن ترافیک کلان شهر تهران به دلیل نزدیکی مرکز تعمیر فر تکا در شهرک غرب خود را به شما برسانند تا هر چه زودتر فر منزلتان به صورت حرفه ای و با علم به روز آپدیت شده تکنسین های نمایندگی فر تکا در شهرک غرب رفع مشکل شود.

ایرادات زیادی وجود دارد که برای تعمیر فر تکا در شهرک غرب به نمایندگی فر تکا در شهرک غرب نیاز پیدا میکنیداز این رو به برخی از متداول ترین ایرادات که تماس های بیشتری راجع آنها داریم میپردازیم تا علت آنها را بدانید و برای تعمیر تخصصی آنها به دست متخصصین نمایندگی تعمیر فر تکا در شهرک غرب اطلاعات کافی را داشته باشید و بدانید ایراد دستگاه از کجا هست تا به تعمیرکارا مرکز تعمیر فر تکا در شهرک غرب توضیح دهید .

سرویس دهی و نصب و تعمیرات در تمامی روزهای هفته انجام میشود فقط کافیست تا با شماره های مرکز تعمیر فر تکا در شهرک غرب تماس گرفته و یا به صورت آنلاین فرم انتهای صفحه را پر کرده تا تکنسین های ما در عرض یک ساعت برای تشخیص ایراد دستگاهتان به محل اعزام شوند ، تمام سعی و تلاش تعمیرکاران ما در نمایندگی فر تکا در شهرک غرب بر طرف کردن و تعمیر قطعه معیوب میباشد و در صورتی که قطعه آسیب جدی دیده باشد و تعمیر آن فایده ای نداشته باشد و یا سوخته باشد اقدام به تعویض قطعه اورجینال و اصل از نمایندگی  تکا خواهند کرد.

تعمیر فر تکا در شهرک غرب

نمایندگی فر تکا در شهرک غرب

مشکلات متداول فر تکا در شهرک غرب

خرابی جوجه گردان

اگر با مشکل که همان خرابی جوجه گردان فر است مواجه شده اید باید ابتدا بدون سیخ های مخصوص یک بار امتحان کنید بینید که داخل ان چرخشی ایجاد می شود یا نه اگر چرخشی را در موتور ها احساس نکردید به احتما زیاد این موتور های جوجه گردان است که خراب شده است ولی شاید مشکل از سیستم برق رسانی ان نیز باشد برای این کار شما باید از یک تعمیر کار یا کارشناسان نمایندگی فر تکا در شهرک غرب کمک بگیرید تا فر را بصورت کامل باز کند و مشکل را از سیستم الکترونیکی بررسی کند و حل کنند.

اگر فر به خوبی گرم نمی شود

اگر المنت‌ها به صورت کامل سرخ نمی‌شوند یا اصلاً سرخ نمی‌شوند، زمان تعویض یک یا هر دوی آن‌ها فرا رسیده است. این کار را در مدت زمان چند دقیقه با استفاده از المنت جدید و یک آچار انجام دهید. برق را قطع کنید، پوشش‌ها را در آورید، پیچ‌های نگهدارنده ی المنت‌های گرمایی را باز کنید، المنت معیوب را در آورده و المنت‌های جدید را قرار دهید و پیچ‌ها را ببندید و پوشش‌ها را قرار دهید.

اگر فر شما در خانه به خوبی گرم نمی شود و غذا ها دیگر مثل اول پخته نمی شوند باید مشکل از المنت های فر های برقی باشد.

اگر المنت های فر به خوبی سرخ نمی شوند زمان تعویض یک یا همه ی آن ها فرا رسیده است شما برای تعویض این المنت ها فقط نیاز به یک آچار و یک المنت نو دارید و به سادگی میتوانید این کار را خودتان انجام دهید و سپس تست کنید که این المنت ها به خوبی به رنگ سرخ در می ایند یا نه؟

اگر شما با مشکل غیر یکنواخت پختن غذا مواجه شدید چیکار کنید؟

در این صورت احتمالا مشکل از فن کانونشن دستگاه باید باشد زیرا این فن کانونشن کار اصلی انجام پخت یکنواخت غذا را انجام می دهد.

شکستن شیشه فر

در تعویض شیشه فر دقت کنید ابتدا سیم برق را از پریز برق جدا کنید اگر تمام شیشه های فر به صورت خرد شده تقسیم شده باشد اول از همه دستکش های مناسب به دست کنید تا اسیب نبیند بعد از آن لولا های درب را باز کنید سپس پیچ دستگیره را باز کنید بعد از این یک پیچ در پایین شیشه شکسته شده وجود دارد که شیشه روی ان نگهداری می شود باید ان را هم با دقت باز کنید سپس پنل داخلی را هم باز کنید تا شیشه جدید در جای مشخص خود باز شود حواستان باشد بعد از قرار دادن شیشه در جای خود پیچ های نگهدارنده را خیلی محکم نکنید چرا باعث شکستن شیشه می شود

علت خاموش شدن سریع فر

یکی از مشکلات رایج در فر توکار خاموش شدن ناگهانی فر است که این مشکل به علت تهویه نامناسب فر است دقت کنید که اگر فر شما فقط در حال سوختن باشد و تمام داخل فر شما دی اکسید کربن پر شود در این صورت گاز ها به سرعت خاموش می شوند پس باید دقت کنید که تهویه فر ها به خوبی انجام شود.

چرا بصورت ناگهانی فر خاموش می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد. اگر سنسور دما در داخل فر همانطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند، می تواند باعث شود که فر در دمای صحیح گرم نشود. این می تواند توسط یک سنسور دما معیوب یا سنسور دما که در حال لمس دیواره اجاق گاز است ایجاد شود.

نمایندگی فر تکا در شهرک غرب

تعمیر فر تکا در شهرک غرب

در صورت بروز هر گونه خرابی برای دستگاهتان میتوانید با نمایندگی فر تکا در شهرک غرب تماس گرفته تا برای تعمیر فر تکا در شهرک غرب به محل مورد نظرتان اعزام شوند و با اشتفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه معیوب آن را حل کنند.

با پر کزدن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای حل مشکل فرتان به محل اعزام نمایند:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *