نمایندگی لباسشویی کروپ

نمایندگی لباسشویی کروپ

نمایندگی لباسشویی کروپ ، تعمیر لباسشویی کروپ

نمایندگی لباسشویی کروپ در تهران آماده ارئه هر گونه خدمات به همشهریان ساکن تهران میباشد، در صورت بروز هر گونه خرابی برای لباسشویی شما میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی کروپ در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

تعمیر لباسشویی کروپ

تعمیر لباسشویی کروپ

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کروپ در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است:

اگر در هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی خود، می خواهید هزینه های رفت و آمد در شهر شلوغ تهران را حذف کنید و بدون اتلاف وقت، تعمیرات را انجام دهید انتخاب نمایندگی  لباسشویی کروپ فرصت مناسبی برای شما است. این مرکز بنا به درخواست مشتری، انجام تعمیرات را در مکان و در کنار او انجام می دهد. شما می توانید با انتخاب این مرکز بدون اینکه از منزلتان خارج شوید ماشین لباسشویی خود را به شیوه درست و اصولی تعمیر نمایید.

این تعمیرکاران در هنگام حضور در محل و منزل مشتری، ابزار مناسب برای تست و شناسایی عیوب دستگاه را در اختیار دارند و به همین خاطر در همان روز عیب را شناسایی و رفع می کنند.

متخصصین نمایندگی لباسشویی کروپ  با گذراندن دروه های آموزشی به روز و پیشرفته، بیشترین اطلاعات را در زمینه ی تعمیر لباسشویی کروپ بدست آورده و از تمامی کد های خطا در این محصول آگاهی دارند.

وجود این روش تعمیر لباسشویی کروپ سبب شده تا کمترین خطا در تعمیر رخ دهد و مردم نیز باور کنند که برند ایرانی کروپ در کیفیتی معادل برند های خارجی در حال رقابت است.

بررسی علت سر و صدای ماشین لباسشویی

ممکن است در پی سر و صدای ماشین لباسشویی، در پی یافتن علت سر و صدای ماشین لباسشویی باشید. این سر و صدای آزاد دهنده ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد که در ادامه آنها را به اختصار شرح میدهیم.

درصورتی که ماشین لباسشویی از عملکرد صحیحی در حین استفاده برخوردار نباشد. سر و صدای زیاد لباسشویی در حین خشک کردن و یا شستن لباس­ها وجود خواهد داشت.

در ادامه با برخی از دلایلی که سبب تولید سرو صدای ماشین لباسشویی می‌شوند، بیشتر آشنا خواهید شد.

  • ممکن است لباس‌هایی که، جهت شستشو و یا خشک کردن درون ماشین لباسشویی قرار گرفته‌اند، بیش از ظرفیت تعین شده باشند.
  • سر و صدای ماشین لباسشویی، به جنس الیاف پارچه‌های مورد شستشو نیز بستگی دارد و در هنگام شستن لباس‌هایی که در آن‌ها پلاستیک به کاررفته است، سر و صدای زیادی از دستگاه به گوش می‌رسد.
  • ممکن است بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی از عملکرد مناسبی برای استفاده برخوردار نباشند.
  • خراب شدن و پوسیدن تسمه و خراب بودن پمپ آب نیز می‌تواند علت صدای زیاد لباسشویی باشد.
  • خراب بودن فولی چرخاننده، شفت آبکش، فنرهای نگهدارنده، پایه‌های لرزش گیر و… نیز می‌تواند علت صدای زیاد لباسشویی باشد.

در صورتی که متوجه شدید که سر و صدای ماشین لباسشویی غیر عادی است. دستگاه را از برق خارج کنید و با نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی لباسشویی کروپ تماس بگیرید.

تا کارشناسان فنی در کمترین زمان ممکن، جهت رفع ایرادات احتمالی به محل مراجعه کنند.

نمایندگی  لباسشویی کروپ

تعمیر لباسشویی کروپ

حل مشکل سر و صدای ماشین لباسشویی

کارشناسان متبحر نمایندگی مجاز لباسشویی از آخرین دانش روز دنیا جهت حل مشکل سر و صدای ماشین لباسشویی برخوردار هستند.

بنابراین می‌توانید با خیال راحت تعمیر لباسشویی را به آن‌ها بسپارید و پس از انجام تعمیرات دستگاه را همانند روز اول تحویل بگیرید.

تعویض قطعات با قطعات اورجینال و فابریک

در صورتی که علت سر و صدای ماشین لباسشویی ، وابسته به قطعات به کار رفته در دستگاه باشد. نمایندگی مجاز لباسشویی، از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر لباسشویی استفاده می‌کند. تا بعد از انجام تعمیرات لباسشویی، هیچ گونه نگرانی از بابت عملکرد مناسب دستگاه وجود نداشته باشد.

قطعات استفاده شده در تعمیر لباسشویی از گارانتی معتبر برخوردار هستند. بنابراین در صورتی که هر قطعه در طول مدت زمان استفاده مشکلی داشته باشد، می‌توانید با نمایندگی لباسشویی تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش قطعه مورد نظر بهره‌مند شوید.

تعمیر در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه

کارشناسان زبده نمایندگی مجاز لباسشویی، در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه، فرآیند عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی را انجام می‌دهند.

تا در زمان و هزینه تعمیرات تا حد ممکن صرفه‌جویی صورت بپذیرد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر با نمایندگی تعمیر لباسشویی کروپ، جهت انجام تعمیرات تماس حاصل نمایید. خدمات مورد نظر در محل مشتری ارائه می‌شود و دیگر نیاز به جابجایی ماشین لباسشویی تا محل نمایندگی وجود نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی نیازمند تخصص خاص و ویژه‌ای است. از این رو به شما توصیه می‌کنیم، به هیچ عنوان به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و افراد مبتدی اعتماد نکنید؛ زیرا اگر تعمیرات لباسشویی به درستی انجام نشود. دستگاه در طول مدت زمان استفاده با مشکلات متعددی مواجه می‌شود و ممکن است لباسشویی به طور کامل از کار بیفتد.

برای دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید با شماره ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید و از خدمات نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر لباسشویی شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *