نمایندگی یخچال بلسون

نمایندگی یخچال بلسون

نمایندگی یخچال بلسون ، تعمیر یخچال بلسون

نمایندگی یخچال بلسون با بهترین تگنسین های تعمیر یخچال بلسون در تهران آماده ارائه خدمات سرویس ، تعمیرات و نصب یخچال بلسون را در تهران دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع ایراد دستگاه شما خود را به محل میرسانند چون با خراب شدن یخچال فریزر شما مواد غذایی داخل یخچال هم خراب خواهد شد و تعمیر یخچال بلسون اگر به تعویق بی افتد لوازم درون یخچال هم از بین خواهد رفت.

اگر شما هم در چنین مواقعی، دغدغه پیدا کردن یک تعمیرکار یخچال با تجربه ذهنتان‌ را درگیر کرده است، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی، پیدا کردن یک مجموعه کامل از متخصصین با تجربه و متعهد برای هر فردی دور از ذهن نیست و به‌راحتی امکان پذیراست.

تعمیر یخچال بلسون

نمایندگی یخچال بلسون

تعمیر یخچال بلسون در محل

یخچال فریزر یکی از وسایل سنگینی است که در هنگام خراب شدن، نمی توانیم آن را به یک تعمیرگاه ببریم. در واقع این وسیله بزرگوار از یک اسباب کشی به اسباب کشی دیگر منتقل می شود. تغییر و جا به جایی این وسیله بسیار سخت است و امیدواریم هرگز به درست کردن نیاز نداشته باشد.

با توجه به این نکته، بهترین راه درمان خرابی این وسیله، استفاده از یک تعمیرکار ماهر درست در محل مشخص شده ما است. تعمیرات انواع یخچال که شامل:  یخچال ، فریزر ، ساید بای ساید و سایر یخچال های خانگی و صنعتی می شود؛ در محل انجام می شود. حتما شما هم تجربه کرده اید، گاهی با خراب شدن یخچال فریزر ، به اجبار با چندین تعمیرکار تماس می گیریم، اما یخچال فریزرمان درست نمی شود.

تعمیر درست این دستگاه در ادامه عیب یابی آن، انجام می شود و به موارد بسیاری بستگی دارد و در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاه خود حتما با نمایندگی یخچال بلسون تماس بگیرید تا تکنسین های مجرب نمایندکی بلسون که آموزش های تعمیر یخچال بلسون را دیده اند در کوتاه ترین زمان ایراد اصلی را به درستی تشخیص دهند و آن را تعمیر کنند.

مشکلات احتمالی به وجود آمده

هر یخچال، با توجه به برند و مدلی که دارد، ممکن است دچار مشکلاتی شود. این مشکلات یا به طور کلی در یخچال ها به وجود می آیند و یا فقط در یک برند وجود دارند. این مشکلات شامل موارد مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

متخصصان هومیکسو با مشکلات احتمالی هر دستگاه آشنا هستند و با توجه به مدل آن ، ابزار و قطعات لازم برای آن را تشخیص می دهند و پس از بررسی مشکل، در صورت تمایل شما آن را در محل درست می کنند.

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با مرکز تعمیر یخچال بلسون تماس برقرار کرده‌اند موارد زیر می‌باشد:

  • یخچال سرما کافی ندارد.
  • آب زیر طبقات جای میوه ای یخچال جمع می‌شود.
  • مواد غذایی داخل فریزر آب شده.
  • از داخل یخچال صدای ناهنجاری به گوش می رسد.
  • هنگام خاموش و روشن شدن یخچال صدای ناهنجاری به گوش می رسد.
  • یخچال یکسره کار می کند اتومات نمی کند.
  • یخچال روشن نمی شود.
نمایندگی یخچال بلسون

نمایندگی یخچال بلسون

نکاتی مهم در ارتباط با یخچال

  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. یخچال از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  3. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  4. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  5. در یخچالهایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  7. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  8. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
  11. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .
  12. مواد اولیه که در یخچال قرار میدهیم از خود حرارت دارند و چون دمای آنها گرمتر از دمای یخچال است تا زمانی که به درجه برودت یخچال برسند منبع تولید حرارت بوده و باعث تولید برفک میشوند .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل یخچال فریزر بلسون شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *