نمایندگی فر تکسان گاز

تعمیر فر تکسان گاز

تعمیر فر تکسان گاز ، تعمیرات فر تکسان گاز

تعمیر فر تکسان گاز را باید به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات فر تکسان گاز بسپارید تا با تشخیص صحیح ایراد دستگاه شما و تعمیر آن در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند و از صدمه زدن به دستگاه جلوگیری شود.اگر در تهران هستید و فر تکسان گاز شما دچار اختلال شده با شماره های نمایندگی تعمیر فر تکسان گاز تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای رفع ایراد دستگاهتان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

تعمیرات فر تکسان گاز

تعمیرات فر تکسان گاز

 

ایرادات رایج فر و راه حل تعمیرفر تکسان گاز

دمای فر صحیح نیست

برای پختن خیلی از غذاها لازم است که دمایی را تنظیم کنید تا درجه حرارت به صورت یکنواخت در تمام قسمت‌های فر پر شود اگر دیدید که غذایی را که در فر قرار می‌دهید به صورت کامل پخته نمی‌شود یا نه خیلی سوخته می‌شود باید فر را در دمایی به صورت کالیبره شده قرار دهید یا به نمایندگی تعمیرات فر تکسان گاز  زنگ زده تا کالیبره کردن آن را انجام دهد.

 

اگر فر گاز روشن نمی‌شود به راحتی به صورت زیر عمل کنید

در فرهای جدید معمولاً یک قطعاتی برای آسیب نرساندن به بقیه ی قطعات الکترونیکی وجود دارد که اگر متوجه شدید که فر روشن نمی‌شود جعبه اتصال آن را چک کنید.

همچنین گاهی اوقات اصلاً مشکل اصلی بیرون از دستگاه فر شما است شاید سیستم برق خانگی شما مشکل دارد پس حتماً پریز برق را قبل از هر چیزی با وسیله‌ای دیگر چک کنید.

اگر پریز برق مشکلی نداشت پس مشکلی نظیر قطع سیم یا نرسیدن انرژی کافی به فر باعث این عمل شده است که به قسمت نحوه انتقال آن مرتبط است.

از آنجایی که بررسی چنین مشکلی ممکن است خطر برق گرفتگی به همراه داشته باشد بهتر است در این صورت عیب یابی فر گاز خود را به متخصصین نمایندگی تعمیرات فر تکسان گاز بسپارید.

اگر چراغ فر کار نمی‌کند به صورت زیر مشکل را حل کنید

یکی از مشکلات رایج در فرهای امروزی و قدیمی کار نکردن و روشن شدن چراغ فر است تنها راه حل برای حل این مشکل تعویض این چراغ است که شما خودتان هم می‌توانید به سادگی آن را تعویض کنید و نتیجهٔ آن را به راحتی مشاهده کنید و این نکته را هم یاداوری می‌کنیم که چراغ‌ها بصورت ساعتی طول عمر دارند یعنی اگر در سال‌های پیش فر را خریداری کردید حتماً بایدان را تعویض کنید.

 

درب فر گاز باز یا بسته نمی‌شود راه حل این است

یکی دیگر از مشکلاتی که در فرها خیلی پیش می آید بسته نشدن کامل درب فر یا باز ماندن درزهای ان است که شما می‌توانید با تعویض لاستیک‌های دور فر به راحتی مشکل را حل کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری کنید اگر هم با باز شدن درب فر مشکل دارید باید لولایان را به اصطلاح رگلاژ کنید که این کار نیاز به یک تکنسین یا متخصص  تعمیرات فر تکسان گاز دارد و کاری است که به سادگی خود شما نمی‌توانید انجام دهید برای این کار نیز باید درب را از فر گاز جدا کرده و پنل‌های کنار آن را نیز در بیاورید. این کار می‌تواند بسیار دشوار باشد و احتمالاً ایده بهتری باشد اگر از یک تکنسین تعمیر فر تکسان گاز  کمک بگیرید.

اگر درب فر بعد از برنامه ریزی برای تمیز شدن خودکار باز نشد دو راه حل وجود دارد یکی ابتدا از برق فر را بکشید و دوباره فر را به برق وصل کنید اگر نتیجه درست بود و درب باز شد که تمام است ولی در صورتی که درب فر باز نشد راه حل دوم به این صورت است که به راحتی می‌توانید تمیزکاری خودکار را بار دیگر روشن کنی و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه کار کند سپس قبل از این که برنامه تمام شود یکبار برنامه را کنسل کنید و به احتمال زیاد مشکل حل خواهد شد

تعمیرات فر تکسان گاز

تعمیر فر تکسان گاز

حالت تمیزکردن خودکار فر کار نمی‌کند

بسیاری از فر گازهای امروزی حالت تمیزکردن خودکار دارند. همانطور که از نامش پیداست، فر برای تمیزکردن و از بین بردن خرده مانده غذاها در داخل فر، در درجه بالا شروع به کار می‌کند.

بسیاری از فرهای امروزه با استفاده از برنامه‌ای که به ان حالت خود تمیز شوندگی گفته می‌شود بهره برده و تمیز کردن فر را در دمای بالا انجام می‌دهد یکی از این کارهایی که در این برنامه انجام می‌شود بالا بردن دما در بالاترین سطح خود است در این صورت تمام خورده‌های غذایی که به دیواره‌ها جسیبده است سوخته شده و به پایین ریخته می‌شود پس در حالت کلی بوی سوختگی در این حالت یک امر کاملاً عادی است سپس شما می‌توانید به راحتی با یک دستمال خرده‌های کف را جمع اوری کنید

 

یکی از متداول‌ترین دلایل آن، بسته نشدن درب فر است. اگر درب فر کاملاً چفت نشود، تمیزکاری خودکار آغاز به کار نمی‌کند. از دیگر دلایل کار نکردن حالت تمیزکاری خودکار فر، مشکلات ترموستات در کنترل دما، مشکلات برقی یا سیم برق، مشکل فیوز و سایر مشکلات داخلی فر است.

یکی از متداول‌ترین دلایلی که این برنامه ممکن است در فرهای خانگی کار نکند بسته نشدن چفت‌های درب فر است که همان طور که گفته شد با تعویض شلنگ و لولای آن این مشکل نیز به راحتی حل می‌شود از دلایل دیگر کار نکردن حالت تمیزی خودکار این است که فر مشکلات ترموستات در کتترل دما داشته باشد که این مشکلات، مشکلات داخلی فر است و به راحتی قابل انجام توسط شما نیست و فقط با استفاده از یک تکنسین می‌توانید این مشکل را حل کنید.

خرابی جوجه گردان

اگر با مشکل خرابی جوجه گردان فر است مواجه شده اید باید ابتدا بدون سیخ های مخصوص یک بار امتحان کنید بینید که داخل ان چرخشی ایجاد می شود یا نه اگر چرخشی را در موتور ها احساس نکردید به احتما زیاد این موتور های جوجه گردان است که خراب شده است ولی شاید مشکل از سیستم برق رسانی ان نیز باشد برای این کار شما باید از  متخصص  نمایندگی تعمیر فر تکسان گاز کمک بگیرید تا فر را بصورت کامل باز کند و مشکل را از سیستم الکترونیکی بررسی کند و حل کند.

اگر فر به خوبی گرم نمی شود

اگر المنت‌ها به صورت کامل سرخ نمی‌شوند یا اصلاً سرخ نمی‌شوند، زمان تعویض یک یا هر دوی آن‌ها فرا رسیده است. این کار را در مدت زمان چند دقیقه با استفاده از المنت جدید و یک آچار انجام دهید. برق را قطع کنید، پوشش‌ها را در آورید، پیچ‌های نگهدارنده ی المنت‌های گرمایی را باز کنید، المنت معیوب را در آورده و المنت‌های جدید را قرار دهید و پیچ‌ها را ببندید و پوشش‌ها را قرار دهید.

اگر فر شما در خانه به خوبی گرم نمی شود و غذا ها دیگر مثل اول پخته نمی شوند باید مشکل از المنت های فر های برقی باشد.

اگر المنت های فر به خوبی سرخ نمی شوند زمان تعویض یک یا همه ی آن ها فرا رسیده است شما برای تعویض این المنت ها فقط نیاز به یک آچار و یک المنت نو دارید و به سادگی میتوانید این کار را خودتان انجام دهید و سپس تست کنید که این المنت ها به خوبی به رنگ سرخ در می ایند یا نه؟

اگر یکی از ایرادات بالا برای شک  اتفاق افتاد و نیاز به تعمیر فر تکسان گاز خود شدید میتوانید فرم زیر را پر کرده و یا با شماره های نمایندگی تعمیر فر تکسان گاز  تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با هماهنگی به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی فرم زیر را پر کرده و با شرح خرابی دستگاه ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر تکسان گاز به محل اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *