تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر

 

تعمیرات لباسشویی تکنوکیت

تعمیرات لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

 

نمایندگی ماشین لباسشویی تکنوکیت در ظفر

 

یکی از مهمترین خصوصیاتی که به هنگام انتخاب تعمیرکار متخصص برای تعمیرات لباسشویی خود باید در نظر بگیرید، این است که بتواند کلیه مشکلات این دستگاه را به درستی تشخیص داده و اقدام به رفع آن کنید.

تشخیص و شناسایی اشتباه خرابی لباسشویی تکنوکیت می تواند منجر به تعمیر نادرست و در نتیجه آسیب به دستگاه شود. نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر هومیکسو دارای تعمیرکاران متخصصی است که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

با استفاده از خدمات تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می نمایید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

تمامی مطالب مربوط به اطلاعات کارکرد با لباسشویی تکنوکیت در دفترچه راهنمای لباسشویی تکنوکیت آمده است که با مطالعه ی آن می توانیم بسیاری از ایرادات  لباسشویی تکنوکیت را برطرف کنیم.

 

ولوم انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

شرح ولوم انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی تکنوکیت به قرار زیر می باشد:

 

این ولوم بر روی لباسشویی برای انتخاب برنامه های شستشو تعبیه شده است.

با نگه داشتن نشانگر ولوم روی هر برنامه می توانید آن را فعال نمایید.

جهت چرخش این ولوم همیشه به سمت عقربه های ساعت است.

قطعات ماشین لباسشویی تکنوکیت

انواع قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT بطور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شود. قطعات کنترل کننده دستگاه، قطعات مصرف کننده و قطعات انتقال دهنده. همانطور که از نام هر دسته از این قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT مشخص می باشد، کارایی ها نیز مشخص است.

برد های الکتریکی قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT برد های الکتریکی این دستگاه می باشد. وظیفه این قطعه فرمان دادن به قطعات دیگر ماشین ظرفشویی می باشد تا فرایند شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی انجام شود. عملیاتی نظیر روشن کردن دستگاه و آغاز شستشوی ظروف. در صورت خرابی برد ماشین ظرفشویی معمولاً کدهای خطایی در نمایشگر دستگاه ظاهر می شود که یک سرویس کار یا تعمیر کار می تواند آن را عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

موتور قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT

 

اصلی ترین و مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی تکنوکیت TECNOKIT ، موتور شستشوی آن می باشد. این موتور باعث می شود تا در حین شستشو محلول شسنشو را پاشش کند تا ظروف تمیز شوند. در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود ممکن است ظروف اصلاً تمیز نشوند یا پاکیزگی کافی را پس از فرایند شستشو نداشته باشند.

تعمیر تایمر لباسشویی تکنوکیت

تایمر و موتور تایمر

 

تایمر تمامی اعمال لباسشویی را کنترل می کند. تایمر لباسشویی تکنوکیت یک سری اتصالات الکتریکی دارد که با یک میله سربی به موتور تایمر وصل است. برخی از اتصالات تایمر برای کنترل موتور تایمر بکارمی رود.

 

اگر تایمر لباسشویی شما جلو نمی رود، تایمر لباسشویی تکنوکیت یا موتور تایمر، ممکن است معیوب باشد. بهتر است اتصالات تایمر را با مولتی متر می توانید بسنجید ولی نیاز به نقشه ی مدارها دارید تا بدانید کدام ترمینال را بررسی کنید. شما میتوانید اتصالات موتور تایمر را هم با مولتی متر کنترل کنید . در بیشتر برندهای ماشین لباسشویی ، تایمر موتور جداگانه قابل دید نیست .

خرابی شیر برقی آب

از شیر آب ورودی برای آبگیری کردن دستگاه و تامین آب سرد و گرم استفاده می کنند. شیر آب ورودی حداقل دو مارپیچ کهربایی دارد که در مواقع لزوم شیر را باز می کند. چنانچه لباسشویی بعد از شستشو به مرحله بعدی نرفت این احتمال وجود دارد که ایراد از شیر آب ورودی باشد.

برای بررسی این مشکل باید اطمینان حاصل کنید که شیلنگ های آب ورودی پیچ خوردگی یا مسدود نشده باشند و فیلترهای شیر آب تمیز باشند.

سپس دستگاه از برق کشیده شده و توسط یک مولتی متر مارپیج کهربائی تست شود. چنانچه هر کدام از مارپیچ های کهربایی در مدار باز بودند باید شیر آب ورودی جهت تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر تعویض شود.

عیب‌یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر به منظور تسهیل در تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر آموزش هایی را در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت ارائه کرده است :

 

لباسشویی تکنوکیت در حین کار خاموش می‌شود

 

  • میکروسوئیچ درب خراب است.
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  • ایراد سیر برقی ورودی آب
  • ایراد موتور لباسشویی
  • نوسانات برق یا خرابی دوشاخه برق

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

در صورتی که خطا یا ارور ماشین لباسشویی تكنو كيت مربوط به عدم آبگیری ماشین لباسشویی باشد، ممکن است شیر برقی لباسشویی دچار مشکل شده و آب وارد دستگاه نشود. همچنین خرابی سنسور آب لباسشویی نیز می‌تواند از دلایل رخ دادن این خطا باشد. از دیگر نکات قابل توجه می‌ توان به بسته بودن شیر آب لباسشویی، مسدود بودن فیلتر ورود آب و خم بودن شیلنگ ورودی آب اشاره کرد.

دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت نمی‌چرخد

  • خرابی سیستم قفل درب
  • تسمه محرک لباسشویی
  • ایراد موتور و اجزای مرتبط مانند کوپلر، کلاچ و…

لباسشویی تکنوکیت سرو و صدای زیادی دارد

 

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

  • بلبرینگ ‌ها ﺧﺮاب شده‌اند و باید تعویض شوند.
  • نگه ‌دارنده‌های درام ﺷﮑﺴﺘﻪ اﺳﺖ.
  • لاستیک دور درب، از ﺟﺎي ﺧﻮد خارج‌ شده ﯾﺎ غیر استاندارد اﺳﺖ.
  • ممکن است ﺗﺴﻤﻪ ﺧﺮاب ﺷﺪه باشد.
  • هیتر ﺟﺎي ﺧﻮد ﻗﺮار ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ است.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تکنوکیت شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی تکنوکیت نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر توسط متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در ظفر شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در ظفر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *