تعمیر جاروبرقی زیمنس

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

 

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

 

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران  در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران در محل انجام شده و محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در تهران به صورت تخصصی به تعمیر دستگاه جاروبرقی می پردازد و این امر موجب ارائه ی خدمات به صورت تخصصی در این مرکز شده و سطح سرویس های ارائه شده را بالا می برد. تکنسین های مشغول در نمایندگی تعمیرات زیمنس مهارت کافی را در بررسی و تشخیص خرابی را داشته و می توانند در کوتاه ترین زمان آن را تعمیر کرده و به مشتری تحویل دهند.

این تعمیرکاران دارای دانش فنی بالایی هستند و مهارت کافی برای انجام تعمیرات دستگاه ها را دارند، تعمیر جاروبرقی زیمنس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران انجام می گردد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی در محل به عیب یابی می پردازد. برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در پایین صفحه ی سایت تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات جاروبرقی زیمنس

جارو برقی روشن نمی‌شود

علت ۱. پریز برق ندارد

رفع عیب ۱. جهت رویت برق پریز، بهترین روش استفاده از ولت ‌متر آومتر است. رنج را بر روی ۲۵۰ ولت قرار داده و برق پریز را اندازه‌ گیری کنید. اگر مشکل از پریز است آن را رفع نمایید.

 

علت 2. عیب از سیم جمع کن است

رفع عیب 2. در اکثر موارد این گونه دیده می‌شود که برق وارد سیم ‌جمع ‌کن شده ولی به سبب عدم اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به حلقه‌های گردان قرقره، فاز یا نول و گاها هر دو وارد دستگاه نمی‌شوند و در نتیجه جاروبرقی روشن نخواهد شد.

جهت رفع عیب کافی است شاخک‌ها را کمی به حالت عمود نزدیک کنید، سپس قرقره را بر روی آن‌ها قرار دهید. در نتیجه این عمل حلقه‌های گردان برشاخک‌ها فشار وارد نموده و آن‌ها را به طرف پایین می ‌راند. حالت فنری شاخک ها، ارتباط بین آن‌ها و حلقه‌های گردان را بعد از این ایجاد خواهد نمود.

علت 3. دوشاخه جارو و یا سیم رابط معیوب شده

رفع عیب 3. بدنه جارو را باز کرده و به وسیله ولت‌متر رسیدن برق را به سیم ‌جمع ‌کن مشاهده کنید. برای این آزمایش باید دوشاخه را وارد پریز نموده و چون دستگاه دارای برق است بسیار دقت کنید. البته می‌توانید همان گونه که در مباحث قبل گفته شده این آزمایش را بدون اتصال دستگاه به برق نیز انجام دهید.

برای این کار، کافی است ورودی‌های سیم رابط به سیم‌ جمع‌ کن را به یکدیگر اتصال داده و اهم‌ متر را در حالی که رنج بر روی R*1 قرار دارد به دوشاخه متصل نمایید. اگر دوشاخه سیم رابط سالم باشند، عقربه منحرف شده و عدد صفر را نشان می‌دهد (در صورت حساس بودن اهم‌متر، عقربه چند اهمی را نشان خواهد داد که در واقع اهم سیم‌های رابط است). در این آزمایش اگر مشکل از سیم رابط یا دوشاخه باشد، ابتدا دوشاخه را بررسی کرده و سپس نسبت به تعویض سیم رابط اقدام کنید.

 

تعمیر جاروبرقی زیمنس در محل

 

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران

تعمیرات جاروبرقی زیمنس در محل خدمتی نوین از مجموعه ی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران است که کاربران می توانند از آن برای رفاه بیشتر و صرفه جویی در هزینه های خود استفاده کنند.

مزیت های تعمیر جاروبرقی زیمنس در محل به شرح زیر می باشد:

  1. دریافت خدمات در کمترین فاصله زمانی با توجه به وجود شعبات مختلف
  2. امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار جاروبرقی زیمنس در محل
  3. امکان استفاده از خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  4. صرفه جویی در هزینه ها تا 75 درصد

علت جرقه زدن در جاروبرقی زیمنس چیست؟

اگر دستگاه شما جرقه می زند، برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس در منزل از نکات زیر بهره ببرید:

  • دلیل جرقه های کوچک و آبی خرابی بالشتک جاروبرقی زیمنس میباشد.
  • در جرقه های درشت و قرمز احتمال زیاد مشکل از بالشتک و آرمیچر می باشد.
  • هر دوی این دلایل باید توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران بررسی شوند.

علت داغ شدن ترموستات جارو برقی زیمنس چیست؟ 

ترموستات جاروبرقی ها برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دستگاه بکار میرود. به همین دلیل در صورتی که دمای دستگاه بیش از حد نرمال شود ترموستات اقدام به خاموش کردن موتور دستگاه میکند. با در نظر گرفتن این موضوع خاموش شدن دستگاه پس از 20 تا 30 دقیقه کار مستمر دستگاه طبیعی است که خاموش شود. اما گاهی ترموستات معیوب شده و به دمای عادی موتور نیز واکنش نشان می دهد و موتور را خاموش می کند. برای بررسی ترموستات میتوانید از یک اهم متر استفاده کنید.

علت ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی زیمنس چیست؟

در صورتی که دستگاه شما بوی سوختگی دهد، برای تعمیرات جاروبرقی زیمنس نکات زیر را بررسی کنید:

  • همچنین بررسی کنید که پریزی که برق دستگاه به آن متصل است سالم باشد و دچار اتصالی نشده باشد.
  • گرفتگی لوله جاروبرقی
  • پر بودن کیسه جاروبرقی
  • تسمه نیم سوخته جاروبرقی زیمنس
  • موتور نیم سوز جاروبرقی زیمنس

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران به شماره تماس22737566  تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیمنس در نیاوران برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی زیمنس در نیاوران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *