تعمیر یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران ، تعمیرات یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران به دست متخصصین این نمایندگی درکوتاه ترین زمان انجام میشود ، با خراب شدن یخچال فریزر شما دیگر زمانی ندارید تا به دنبال مراکز مجاز باشید باید هر چه سریعتر به دلیل خراب نشدن مواد غذایی درون یخچال به گارانتی دستگاه زنگ بزنید  که در صورت اتمام زمان گارانتی میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران در تماس باشید تا با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه در کوتاه ترین زمان کار تعمیرات را انجام دهند، تعمیر کاران مرکز هومیکسو برای تعمیرات یخچال یخساران تمام سعی خود را میکنند در کمتر از چند ساعت خود را به محل مورد نظر برای تعمیر یخچال برسانند چون امکان خراب شدن مواد غذایی و فاسد شدن آنها هست.

یخچال فریزر به علت استفاده همیشگی ما بیشتر دچار مشکل میشود نسبت به بقیه لوازم خانگی و آشپزخانه از این رو رعایت نکات ایمنی واجب میباشد. در ادامه به برخی از این مشکلاتی که برای یخچال فریزر یخساران پیش می آید اشاره میکنیم تا در صورت رخ داد اگر توانستید خودتان مشکل را برطرف نموده و یا با نمایندگی تعمیر یخچال  یخساران تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه را برای تعمیرات یخچال یخساران به محل مورد نظرتان اعزام کنند و یا با پر کردن فرم انتهای صفحه به صورت آنلاین شرح خرابی را توضیح دهید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تعمیرات یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران

سوالات متداول در مورد تعمیرات یخچال یخساران

 

  • آیا برای حمل و نقل یخچال فریزر می توان آن را به صورت افقی حمل کرد؟

بله برای حمل نقل می توان یخچال را افقی حمل کرد ولی باید این نکته را در نظر داشت که با حمل کردن یخچال به صورت افقی روغن داخل کمپرسور از داخل کمپرسور خارج می شود و پس از حمل و نقل باید قبل اتصال به برق چند ساعتی به صورت ایستاده بماند.

 

  • چگونه چگالنده یخچال فریزر را تمیز کنیم؟ و چه مقدار باید تمیز شود؟

برای تمیز کردن چگالنده باید از یک برس بلند وباریک استفاده شود. در یخچال فریزر هایی که چگالنده در زیر کف آن قرار دارد با تمیز کردن کویل ها و لنت های کویل این کار انجام می گیرد. در برخی دیگر از یخچال فریزر های باید محفظه ی پشت یخچال باز شود تا به کویل های چگالنده دسترسی داشت ولی نحوه ی پاک کردن آن مشابه قبل است. توصیه می شود برای تمیز کردن این بخش از تکنسین های  مرکز تعمیرات یخچال یخساران  خواسته تا این کار را انجام دهند؛ زیرا ممکن است با آسیب زدن به کویل ها هزینه های بیشتری را متحمل شوید. با تعمیر  به وسیله ی تعمیرکار زبده خیالتان از حل مشکل بوجود آمده به کل راحت خواهد بود.

 

  • در یخچال فریزر بسته نمی ماند؟

ابتدا مطمئن شوید که در میان درب یخچال چیزی گیر نکرده باشد. سپس یک لایه نازک از وازلین را به واشر های درب یخچال بمالید اگر مشکل حل نشد ممکن است یک فضا میان لولای در ایجاد شده باشد. در یخچال های ساید بای ساید دو دندانه روی درب یخچال وجود دارد یکی بر روی لولا و دیگری بر روی درب، اگر یکی از این دندانه ها آسیب دیده باشد در به درستی بسته نمی شود. بسته نشدن درب یخچال از مشکلات مهم در یخچال است و سریعا باید با کمک نمایندگی یخچال یخساران این مشکل حل شود و دندانه آسیب دیده توسط متخصص تعویض گردد.

 

  • دمای داخل یخچال چند درجه باید باشد؟

قسمت یخچال ساید بای ساید باید چیزی بین 36-40 درجه فارنهایت و قسمت فریزر آن بین 0-10 درجه فارنهایت باشد. در صورتی که دمای نوشته شده پاسخگویی مناسبی نداشت باید با درمان گذاشتن این مشکل با نمایندگی یخچال یخساران تماس گرفته و اقدام به تعمر کنید.

 

  • چرا مواد غذایی موجود در قسمت یخچال یخ می زنند ولی در فریزر آن نه؟

این مشکل زمانی اتفاق می افتد که درب یخچال برای مدت طولانیی باز نشده باشد. در این زمینه نیازی به تعمیر یخچال نیست و باید با چند بار باز و بسته کردن درب یخچال از سرد شدن بیش از حد قسمت پایینی یخچال جلوگیری شود. از این بابت گفته می شود که نیازی به تعمیر یخچال نیست که این امر کاملا طبیعی است و با بسته ماندن بیش از حد درب یخچال دمای قسمت های پایینی نیز به حد یخ زدگی میرسد و تنها راه حل آن باز کردن درب یخچال برای چند بار است. نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران در مواردی مشغول به تعمیر یخچال می شود که مشکل بوجود آمده غیرمعمول و جدی باشد.

در صورت بروز چنین مشکلاتی میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر کار بکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات یخجال یخساران اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

تعمیر یخچال یخساران

تعمیر یخچال یخساران

درباره برند یخساران

کارخانه یخچال یخساران یک کارخانه چند ملیتی است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت و تنوع زیاد در محصولات لوازم خانگی خود و همچنین به دلیل ارائه خدمات پس از فروش مناسب و خدمات پشتیبانی همه جانبه در همه کشور های مقصد محصولات خود همواره مورد توجه بوده و به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان شناخته می شود.

یخچال یخساران یکی از محصولات  این کارخانه نامدار و قدرتمند است که به دلیل تنوع زیاد و ارائه این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته بازار زیادی را در همه کشور های دنیا در اختیار بگیرد.  استفاده از چند رنگ اصلی سفید ، نقره ای و طوسی به عنوان برترین رنگ ها در طراحی بدنیه این یخچال یخساران ها و تکنولوژی های روز و هوشمند در ساخت یخچال یخساران و همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین سیستم های هوشمند تنها تعدادی از قابلیت هایش  می باشد.

خوشبختانه ایران به عنوان یکی از کشور های معتبر نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران برای عرضه خدمات با کیفیت خود می باشد و به منظور پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات آنلاین و حضوری به مشتریان این کارخانه نمایندگی لوازم خانگی با بهره گیری از تکنسین های با تجربه  و متخصص ترین کارشناسان تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال یخساران و همچنین استفاده از دوره های آموزشی حضوری خدمات مورد انتظار را در ایران و تهران به انجام می رساند .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال یخساران به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287793

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *