نمایندگی یخچال یوشیتا

نمایندگی یخچال یوشیتا

نمایندگی یخچال یوشیتا ، تعمیر یخچال یوشیتا

نمایندگی یخچال یوشیتا با آموزش های دوره ای که به تکنسین های تعمیر یخچال یوشیتا میدهد انها را برای تعمیرات یخچال فریز یوشیتا آماده میکند تا با خراب شدن دستگاه شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را بررسی کنند و تشخیص دهند و برای تعمیر یخچال یوشیتا شما اقدامات لازم را اتخاذ نمایند تا شما زمان کمتری بدون یخچال فریزر باشید .

یخچال فریزر یکی از ضروری ترین و مهم ترین لوازم خانگی برقی در منزل هر کسی میباشد و نبود و خراب شدن آن میتواند دغدغه های فراوانی را به همرا داشته باشد، از این رو تکنسین های مرکز هومیکسو تمام سعی خود را میکنند که طی چند ساعت خود را به محل مورد نظرتان برسانند و ایراد دستگاهتان را تشخیص دهند و ان را تعمیر کنند.

از آنجایی که یخچال فریزر یکی از اساسی ترین لوازم منزل به شمار می آید بهتر است تا قبل از خراب شدن آن سرویس های سالیانه انجام دهید و از یک سرویس کار با تجربه کمک بگیرید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری  کنید برای این کار کافی است به صورت آنلاین یا تلفنی با نمایندگی یخچال یوشیتا در تماس باشید .

تعمیر یخچال یوشیتا

نمایندگی یخچال یوشیتا

ویژگی نمایندگی یخچال یوشیتا در تهران

مجموعه فنی هومیکسو با در اختیار داشتن کادری با تجربه بالا و مدیریت حرفه ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد متخصصین یخچال فریزر شرکت هومیکسو  با بیش از 20 سال تجربه و سپری کردن دوره های مختلف و دارا بودن مدرک معتبر بهترین کیفیت خدمات را اراِئه می دهند و تیم پشتیبانی لحظه به لحظه پیگیر تمامی مراحل خدمت رسانی می باشند.

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی یخچال یوشیتا، تنها شامل تعمیرات و پشتیبانی از محصولات برای انجام تعمیرات تخصصی و سرویس های دوره ای نمیشود . شما به عنوان دارنده یکی از محصولات لوازم خانگی  یوشیتا، همواره نیاز به دانستن روش های نگهداری صحیح محصولات را دارید .
اطلاع داشتن از روش های صحیح نگهداری از محصولات لوازم خانگی ، به شما این اطمینان را میدهد که دستگاه شما هرگز از عمر مفیدش کاسته نمیشود . درصورت نگهداری صحیح از لوازم خانگی یوشیتا، با توجه به کیفیت بالایی که در این محصولات ارائه میشود . شما هیچگاه نیازمند تعمیر یخچال یوشیتا و هزینه های گزاف نخواهید بود .
پس ما با ارائه مشاوره های رایگان در تمام ساعات روز ، این موضوع را برای شما حل شده در نظر گرفته ایم تا شما با راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان فنی ما در واحد مشاوره و پشتیبانی ، بتوانید بطور صحیح و اصولی از دستگاه خود نگهداری کنید .
تعمیرات دستگاه و برند های مختلف لوازم خانگی ، تخصصی است که نیازمند آشنایی و تسلط کافی به برند مربوطه است. شما درصورتی که برای دریافت خدمات به تعمیرکاران متعددی مراجعه کرده باشید این مهم را دریافته اید که انتخاب یک تعمیرکار فنی و متخصص ، امری تقریبا مشکل است.

ما قطعاتی را درصورت لزوم ، به مشتریان خود ارائه میدهیم که اصالت آن توسط کارشناسان فنی ما تایید شده باشد . این قطعات همگی از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار بوده اند و شما میتوانید آن ها را به مناسب ترین قیمت از ما درخواست کنید .
ما این قیمت ها را بر اساس نرخ نامه مصوب در اختیار مشتریان عزیزمان قرار میدهیم . همجنین ، قطعات ارائه شده کاملا دارای پشتیبانی فنی تیم پشتیبانان ما هستند و درصورت بروز مشکل در کارکرد قطعات و یا روال کاری تیم تعمیرات ما به هرنحو ، شما میتوانید با برقراری تماس با تیم پشتیبانان ما ، با بیان مشکل خود ، از آن ها مشاوره های تخصصی و فنی دریافت کنید .
همچنین ، عیب یابی محصول شما توسط تیم ما به بهترین و اصولی ترین نحو ممکن انجام میشود . بدین صورت که شما دگر بخاطر عیب یابی های غلط ، متحمل به پرداخت هزینه های دوباره و فوت وقت دوباره نخواهید شد . ما همواره برای رضایت و اعتماد شما و همچنین وقت شما ارزش بالایی قائل هستیم و هیچگاه نمیگذاریم ناراضی از خدمات ما باشید.

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها
تعمیر یخچال یوشیتا

نمایندگی یخچال یوشیتا

یخچال فریزر از مهم ترین لوازم خانگی می باشد که زندگی بدون آن تقریبا غیرممکن است. در حین استفاده از این گروه از لوازم خانگی ممکن است به مرور با مشکلات و کدهای خطا مواجه شوید که عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه می کنند. در این صورت لازم است با نمایندگی یخچال یوشیتا در تهران تماس بگیرید. از جمله مواقعی که لازم است با نمایندگی یخچال یوشیتا تماس گرفته شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل برد یخچال سوخته است.
  • فریزر یخ نمیزند.
  • بست یا لولای درب خراب شده باشد.
  • برنه فریزر از داخل سوراخ شده است.
  • فریزر روشن نمیشود.
  • یخچال روشن نمیشود.
  • یخچال بیش از اندازه سرد می کندیخچال خنک نمی کند.
  • گاز یخچال خالی شده است.
  • نوار دو درب یخچال خراب شده
  • موتور یخچال به طور مداوم کار می کند.

در این شرایط کافیست با مرکز تعمیر یخچال یوشیتا تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران خود مشکلات موجود در برطرف کنند و یا به صورت رایگان با مشاوران ما مشورت کنید و در صورت ایرادات جزیی آنها را خودتان برطرف نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287793

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *