تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیر یخچال هیمالیا ، تعمیرات یخچال هیمالیا

اگر یخچال فریزر شما مارک هیمالیاست و نیاز به تعمیر یخچال هیمالیا پیدا کردید بهترین مرکز برای تعمیرات یخچال شما نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا ست که تکنسین های دوره دیده و آموزش دیده خود را موظف به تشخیص صحیح ایراد دستگاه و تعمیر تخصصی آن در کمترین زمان میکند زیرا یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری و مهم هر خانه و یا مرکز اداری میباشد و با خراب شدن ان بسیاری از مواد غذایی درون یخچال هو فاسد و خراب میشود و عملا بدون یخچال حتی یک روز هم نمیشود سر کرد پس به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه یخچال فریزر شما به مشکلی بخورد سالی یبکبار توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا آن را سرویس کرده تا هزینه زیادی را با خراب شدن قطعه روی دست شما نگذارد و از خطرات احتمالی جلوگیری کرده باشید.

تعمیرات یخچال هیمالیا

تعمیرات یخچال هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا

  • اگر به دنبال مناسب‌ترین هزینه تعمیرات یخچال هیمالیا  در تهران می‌باشید،
  • اگر به دنبال خدمات فوری تعمیر یخچال هیمالیا در تهران و حومه می‌باشید،
  • اگر به دنبال ماهرترین و مجرب‌ترین تعمیر کار یخچال در تهران هستید،
  • اگر به دنبال معتبرترین مراکز تعمیر یخچال تهران با ضمانت کیفیت تعمیرات هستید،

امروزه یخچال فریزرها یکی از لوازم خانگی حیاتی خانه‌ها هستند. همچنین یخچال‌های صنعتی نیز در فروشگاه‌ها و غیره کاربرد خیلی مهمی دارند. و در کل وجود یخچال فریزرها جهت سالم نگه‌داشتن مواد غذایی لازم و ضروری هست.

بااین‌وجود، ممکن است یک‌دفعه برای یخچال فریزر مشکلاتی پیش بیاد. و به‌درستی کار نکند. و نگرانی‌های زیادی برای شما ازجمله هزینه تعمیر یخچال در تهران ، پیدا کردن معتبرترین مرکز تعمیر یخچال … به وجود بیاورد. در ادامه این مطلب به این موضوعات پرداخته‌ایم.

در صورت اعتبار گارانتی دستگاه خود بهترین حرکت بعد از نقص فنی یخچال فریزر تماس با شرکت گارانتی میباشد که در کمترین زمان خود را به شما برسانند در صورت اتمام زمان گارانتی  میتوانید با مراکز معتبر تعمیرات یخچال هیمالیا که یکی از آنها شرکت هومیکسو میباشد تماس گرفته تا نسبت به مشکل به وجود آمده برای یخچال فریزر شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

این دستگاه‌ها جزو جدانشدنی وسایل آشپزخانه و بسیار پرکاربرد هستند. در سال‌های اخیر، یخچال فریزرهای برندهای متفاوت دنیا سیر پیشرفت چشمگیری ازنظر تکنولوژی داشته‌اند. این سیر پیشرفت اگرچه کاربری آن‌ها را بسیار راحت‌تر و دل‌نشین‌تر کرده است، اما در صورت وجود اختلال، رفع آن را نیز پیچیده‌تر کرده است. درگذشته اکثر تعمیرات یخچال‌ها راحت و بدون نیاز به تخصص خاصی بود؛ اما امروزه دیگر چنین نیست و تعمیر اختلالاتی که در یخچال‌ها به وجود می‌آید امری مهم و نیازمند دانش است؛ اما شاید برای شمال سؤال پیش بیاید که اگر یخچال فریزر خانه دچار اختلال شد، با چه کسانی تماس بگیرید و از کجا کمک بخواهید. پاسخ سؤال شما همراه ما است.
امروزه شرکت‌های اینترنتی‌ای وجود دارند که کار تعمیرات یخچال را بسیار راحت کرده‌اند. یکی از این شرکت‌های آنلاین، شرکت تخصصی  هومیکسو می‌باشد. این شرکت، تخصصی‌ترین شرکت آنلاین تعمیرات تخصصی  یخچال هیمالیا به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید با تماس حاصل کردن با شماره تماس‌های شرکت، نام برند و مدل یخچال خود را ذکر کرده و در کمترین زمان ممکن، یک فرد متخصص به منزل شما اعزام می‌شود.

برای اینکه دیرتر به تکنسین های تعمیر یخچال هیمالیا نیاز پیدا کنید باید نکات ایمنی را رعایت کرده تا با رعایت اصول صحیح مراقبت از یخچال  و نگهداری صحیح عمر یخچال فریزر خود را بیشتر کرده در ادامه و مطلب به این نکات اشاره خواهیم کرد.

تعمیر یخچال هیمالیا

تعمیر یخچال هیمالیا

 نکات مهم برای بیشتر شدن عمر یخچال فریزر

فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید. همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.

پس از نصب دستگاه یخچال فریزر حدود 20 قالب یخ اول و 7 لیوان آب اول را دور بریزید. یخها و آبهای اولیه ممکن است حاوی ذرات داخل لوله شلنگ آب و یا منبع تغذیه آب بوده و یا بوی آنها را بدهد. این عمل در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه لازم الاجرا می‌باشد.

کودکان را از قسمت خروجی یخ و آب دور نگهدارید. احتمال فشار اشتباه دکمه‌ها و آسیب رسانیدن به لامپها توسط کودکان وجود دارد.

هرگز از ظروف کریستال نازک و یا ظروف سفال جهت دریافت یخ استفاده نفرمایید. این ظروف احتمال شکستن دارند.

  • جهت جلوگیری از لرزش در حین كار، یخچال بایدتراز باشد.
  • دمای محیط نصب نباید زیر 5 درجه سانتیگراد باشد؛ در غیر این صورت روی كاركرد یخچال تاثیر می‌گذارد.
  • در صورت آسیب دیدگی كابل برق، تعویض آن را به سرویس كار مجاز یا كارخانه سازنده بسپارید.
  • از دست کاری یا افزایش طول سیم برق خودداری فرمایید.
  • یخچال را در مجاورت دستگاههای حرارت زا مانند اجاق گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.
  • برای کمک به جریان مناسب هوا، لوله‌های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.
  • از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.
  • روی غذاها را با درب یا محافظ‌های مخصوص بپوشانید. بخار متصاعد از آنها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای ذوب کردن آن‌ها باید انرژی زیادی مصرف شود.
  • از مصرف پارچه و ورق‌های نایلونی روی طبقات یخچال فریزر و چسباندن ظروف به یکدیگر خودداری نمایید زیرا، این کار مانع جریان مناسب هوا می‌شود.

شروع به کار دستگاه : پس از اتصال یخچال به برق، بگذارید حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.

با رعایت نکات بالا و سرویس های سالیانه از بروز خطزات احتمالی جلوگیری کنید.

در صورت بروز هر گونه اختلالی در روند کار یخچال فریزر هیمالیا خود میتوانید با مرکز هومیکسو تماس گرفته تا به صورت رایگان با کارشناسان ما گفتگو کرده و مشورت بگیرید و سوالات خود را پرسیده و در صورت نیاز به تعمیر کار درخواست خود را ثبت کرده تا تکنسین مربوطه برای تعمیرات یخچال هیمالیا شما به محل اعزام شود.

با پر کزدن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *