تعمیر یخچال هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی ، تعمیرات یخچال هیتاچی

با خراب شدن یخچال فریزر هیتاچی شما دغدغه فاسد شدن مواد غذایی و تعمیر هر چه زودتر آن به دست تکنسین های مرکز تعمیر یخچال هیتاچی شروع میشود و باید هر چه سریع تر با معتبر ترین مرکز تعمیرات یخچال هیتاچی تماس گرفته تا در محل مورد نظرتان تعمیر شود.

تجربه سی ساله در کنار به روز ترین آموزش های قطعات لوازم خانگی هیتاچی باعث میشود بهترین تکنسین ها در نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی باشند و در هر روز هفته به شما عزیزان ساکن تهران و حومه تهران سرویس بدهند.

یخچال از اصلی ترین لوازم خانه و آشپزخانه است که شاید نتوان زندگی بدون آن را تصور کرد. در حال حاضر کیفیت و تکنولوژی ساخت این دستگاه های پر کاربرد بسیار پیشرفته شده است ولی اگر خرابی در این دستگاه رخ دهد علاوه بر اینکه مقدار زیادی مواد غذایی در محفظه یخچال و فریزر از بین خواهد رفت مشکلات بسیار دیگری نیز ایجاد خواهد شد. می خواهیم به چگونگی تشخیص عیوب و نحوه برطرف کردن آن یا تعمیر یخچال فریزر بپردازیم. تشخیص درست مشکل، تعمیرات یخچال را بسیار ساده تر و سریع تر خواهد کرد.

تعمیرات یخچال هیتاچی

تعمیرات یخچال هیتاچی

انواع یخچال فریزرهای هیتاچی

یخچال ها از نظر چگونگی ذوب کردن و از بین بردن برفک دارای دو نوع دیفراست و نوفراست هستند. یخچال های دیفراست در واقع همان مدل هایی هستند که به مرور زمان به خصوص در قسمت یخدان، یخ و برف جمع می شود و حجم برفک می تواند به حدی برسد که دیگر جایی برای گذاشتن مواد غذایی وجود نداشته باشد. یخچال های دیفراست به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند.

در یخچال های دیفراست دستی عملیات برفک زدایی به عهده خود کاربر است و به این صورت انجام می شود که ابتدا باید پریز یخچال را از برق کشید و بعد تمام موادغذایی داخل یخچال را خارج کرد و چند ساعت صبر کرد تا یخ و برفک ایجاد شده آب شود یا اینکه برای تسریع این روند مقداری آب جوش در یک ظرف ریخت و آن را در محفظه یخدان قرار داد تا یخ و برفک جمع شده زودتر آب شود. یا اینکه ذوب شدن یخ های داخل محفظه را با گرفتن سشوار در آن تسریع کرد. ولی باید توجه داشت که به هیچ عنوان نباید به تراشیدن یخ ها اقدام کرد چرا که ممکن است لوله های گاز یخچال سوراخ شود و در این صورت تعمیر یخچال باید به صورت اساسی صورت گیرد.

تعمیر یخچال هیتاچی در تهران

هنگامی که یخچال شما به درستی کار نمی کند و یا از کار افتاده است، زمان آن فرا رسیده است که با کمک متخصصان تعمیرات یخچال هیتاچی ، مشکل دستگاه را برطرف و از بیشتر شدن خرابی و آسیب دیدن سایر قطعات آن جلوگیری کنید.

ما به شما کمک می کنیم که در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاهتان برطرف شود تا بتوانید مثل گذشته از آن به خوبی استفاده کنید و با هزینه های مصوب اتحادیه و زیر نظر نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما تعمیر شود.

فقط کافیست درخواست تعمیر یخچال هیتاچی خود را به صورت آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید تا تکنسین پس از هماهنگی با شما، در زمان مورد نظر جهت عیب یابی و برطرف کردن مشکل به محل اعزام شوند.

متخصصان حرفه ای و باتجربه ما هر ساله با گذراندن دوره های عملی و تخصصی، با جدیدترین تکنولوژی های استفاده شده در یخچال فریزر آشنا هستند و بعد از عیب یابی دستگاه، به خوبی توانایی تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال هیتاچی را دارند.

تعمیرات یخچال هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی

نکاتی مهم در ارتباط با یخچال فریزر هیتاچی

  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. یخچال از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  3. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  4. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  5. در یخچال هایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  7. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  8. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
  11. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .
  12. مواد اولیه که در یخچال قرار میدهیم از خود حرارت دارند و چون دمای آنها گرمتر از دمای یخچال است تا زمانی که به درجه برودت یخچال برسند منبع تولید حرارت بوده و باعث تولید برفک میشوند .

با رعایت نکات مهم و کلیدی بالا میتوانید در بیشتر شدن عمر دستگاه خود کمک کرده باشید و نیاز خود را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی کم کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال فریزر خود میتوانید با مرکز تعمیرات یخچال هیتاچی تماس گرفته و به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید تا در صورت جزئی بودن ایراد دستگاه خودتان اقدام کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال فریزر خود به محل مورد نظر شما اعزام نمایند:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *