تعمیر یخچال فریزر کنوود

تعمیر یخچال کنوود

تعمیر یخچال کنوود ، تعمیرات یخچال کنوود

یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری و مهم هر خانه یا اداره ای میباشد و با خراب شدن آن جز اینکه تمامی مواد غذایی درون آن خراب خواهد شد نمیشود بدون ان زمانی را سپری کرد پس همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و قبل از اینکه یخچال فریزر شما خراب شود بهتر است برای سرویس سالیانه یخچال خود با تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در ارتباط باشید قبل از اینکه به تعمیرات یخچال کنوود نیاز پیدا کنید.

در صورت نیاز به تعمیر یخچال کنوود میتوانید به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز فرم انتهای صفحه را پر کرده تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی به محل مورد نظرتان اعزام نمایند. شما در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی هم میتوانید به صورت رایگان با شماره های ما تماس بگیرید و با کارشناسان فنی مجموعه هومیکسو در رابطه با مشکل به وجود آمده صحبت کنید تا با راهنمایی آنها و در صورت داشتن مهارت فنی خودتان مشکل به وجود آمده را حل کنید در صورت نداشتن مهارت لازم برای تعمیرات یخچال کنوود به شما توصیه میشود از جا به جایی دستگاه و باز کردن آن خودداری کنید چوت امکان آسیب رساندن به دستگاه زیاد است .

تعمیرات یخچال کنوود

تعمیر یخچال کنوود

تاریخچه برند کنوود:

کیفیت مارک لوازم خانگی کنوود در جهان شناخته شده است و حتی در ایران، بسیاری به دنبال این برند هستند، اما این نکته که استفاده شما از لوازم به چه صورت میباشد و نکات ایمنی در استفاده از آن را رعایت میکنید یا نه بسیار مهم است و همین نکته باعث بروز مشکلاتی برای یخچال فریزر شما خواهد کرد وگرنه به حرفه ای بودن این برند نمیتوان شک کرد.

برند کنوود از سال 1947 فعالیت خود را با تولید لوازم آشپزخانه با طراحی خاص و کارآمد شروع کردند. متخصصان این شرکت، تمرکز خود را بر روی تولید محصولاتی با کیفیت  و با تکنولوژی روز دنیا در استفاده از لوازم آشپزخانه افزایش دادند. در ادامه این مقاله به برخی از موارد ایمنی و استفاده بهینه از یخچال کنوود اشاره خواهیم کرد تا با رعایت این نکات عمر یخچال فریزر خود را بالا برده و نیاز خود را به تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال کنوود کم کرده باشید.

از ویژگی های مرکز تعمیر یخچال کنوود

در خیلی از مراکز تعمیرات  تخصصی یخچال جهت تعمیراتی همچون شارژ گاز و یا تعویض کمپرسور یخچال فریزر کنوود را جهت تعمیر به تعمیرگاه حمل میکنند که در حین حمل و نقل آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد ؛ اما در مرکز تعمیرات یخچال کنوود تمام تعمیرات از قبیل شارژ گاز یخچال کنوود ، تعویض موتور یخچال فریزر ، تعویض فن یخچال  ، تعویض المنت یخچال ، تعویض سنسور یخچال ، تعویض برد یخچال کنوود ، تعویض المنت یخچال کنوود و سایر تعمیرات مرتبط با یخچال فریزر کنوود در منزل مشتری انجام میگردد.

محل قرار گیری صحیح یخچال فریزر

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

نکات ایمنی و مهم برای استفاده صحیح از یخچال

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

تعمیرات یخچال کنوود

تعمیرات یخچال کنوود

ویژگی نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر یخچال کنوود به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن یخچال فریزر شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود  چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی قطعه ای در یخچال از قطعه  اصل و اورجینال استفاده خواهد کرد  و از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات یخچال  را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی یخچال فریزر  احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما یخچال  خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و دستگاه را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیرات یخچال کنوود دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی کنوود  با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند کنوود و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنوود آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

کنوود  به عنوان یک برند معروف که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

با پیاده سازی و نوآوری های ایجاد شده، برای تعمیرات تخصصی یخچال  باید از متخصصین همین شرکت استفاده نمود زیرا دیگر افراد تجربه ی کافی در این زمینه نخواهند داشت. به همین خاطر است که امروزه تعداد افرادی که به مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی  مراجعه می کنند بسیار بیشتر شده اند.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه مورد نظر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل یخچال فریزر کنوود شما تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما اعزام مینمایند:

02188592650

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *