تعمیر اتو کنوود

تعمیر اتو کنوود

تعمیر اتو کنوود

 

تعمیر اتو کنوود

تعمیر اتو کنوود

تعمیر اتو کنوود توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اتو کنوود در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات اتو کنوود هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات اتو کنوود ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی اتو پرس کنوود در تهران

 

تعمیر اتو کنوود در منزل شما طبق ضوابط زیر انجام میگردد :

  • اگر محصول کنوود شما غیر قابل حمل باید تعمیرکار لوازم خانگی کنوود در محل به عیب یابی میپردازد.
  • اگر محصول کنوود شما کوچک یا قابل حمل میباشد ، بعد از تماس شما با نمایندگی کنوود ، پیک کارگاه در محل شما جهت تحویل دستگاه حاضر میشود.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات اتو کنوود بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاظر شده ، دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن می نمایند.

طی تعمیر دستگاه ، سعی نمایندگی تعمیرات اتو پرس کنوود در محل بر تعمیر قطعه ی معیوب خواهد بود و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر اتو کنوود موثر است.

تعمیر اتو گاسونیک

رفع انواع اشکالات با تعمیرات اتو گاسونیک صورت می پذیرد. این اشکالات می تواند از انواع معمول و رایج آن مانند پر سدن دیواره ها و منافذ داخلی اتو از رسوب باشد تا اشکالات دیگری مانند خراب شدن ترموستات، سوختن المنت حرارتی، سوختن فیوز و یا برد اتو باشد.

به هر حال این اشکالات از هر نوعی که باشد توسط کارشناسان ما در بخش تعمیر اطو گاسونیک تشخیص داده می شود و نهایتا رفع خواهد شد. توجه و دقت کافی به لوازم برقی به خصوص انواع پرکاربرد آن مانند اتو گاسونیک می تواند از به وجود آمدن فاجعه جلوگیری کند و از به وجود آمدن هزینه های گزاف برای خانواده پیشگیری کند. با این حال متخصصین و مهندسین ما در زمینه تعمیر اطو گاسونیک در خدمت شما عزیزان می باشند.

علت بخار ندادن اتو پرس کنوود

بررسی دلایل بخار ندادن اتو پرس

 

  1. مخزن آب به درستی وصل نیست
  2. اتمام آب مخزن موجب بخار ندادن اتوپرس می شود
  3. درجه حرارت پایین
  4. استفاده مرتب از دستگاه
  5. نقص فنی
  6. اشباع شدن فیلتر
  7. مخزن آب به درستی وصل نیست

تعمیر کف اتو کنوود

 

گاهی ممکن است به علت چسبیدن موادی به کف اتو و یا کثیف شدن آن، در هنگام داغ شدن، اتو به لباس بچسبد و باعث کثیف شدن لباس گردد. این مشکل بسیار آزار دهنده بوده و ممکن است به پارچه و لباس شما آسیب وارد کند. بهتر است هر از گاهی کف اتو را با روش های مختلف با توجه به جنس کف اتو تمیز کنید.

قرار دادن کف اتو در مقدار زیادی نمک می تواند باعث تمیز شدن آن گردد. همچنین با استفاده از پدهایی که نرم بوده و دارای لطافت باشند برای تمیز کردن کف اتو مناسب می باشند. هیچ گاه از سیم یا پدهای خشن برای تمیز کردن کف اتو استفاده نکنید زیرا موجب خش افتادن و خرابی کف اتو می گردند.

تعمیر پمپ اتو بخار کنوود

پمپ اتو آب را از مخزن به کف حرارتی انتقال می دهد. پمپ دستگاه شامل قطعاتی از جمله بوبین، سوپاپ ها، اورینگ ها و قطعات دیگر می باشد.

چنانچه هر یک از قطعات داخلی پمپ به مشکل بخورد، برای اتو مشکلاتی مانند بخار نکردن و یا کم بخار کردن به وجود می آید.

دلیل اصلی که موجب به وجود آمدن مشکل برای پمپ اتو می شود، استفاده نکردن از آب مقطر است. به دلیل اینکه آب شهری و یا جوشیده دارای املاح معدنی از جمله کلر، پتاسیم، منگنز و فلوراید است که با جوشیده شدن آب در پمپ ته نشین می شود و اثرات مخربی در این قطعه ایجاد می کند.

 

آموزش تعمیر اتو بخار کنوود

اگر کمی اطلاعات فنی داشته باشید، حتما میدانید که علت روشن نشدن تمام دستگاه های برقی تقریبا یکسان است. اما اگه نمیدانید نگران نباشید. ما به شما میگوییم دلایل اصلی روشن نشدن اتو بخار، اتو پرس و اتو خشک چیست.

پس با صبر و حوصله به مطالعه بررسی علت های روشن نشدن اتو بپردازید؛ چرا که بسیاری از این دلایل را میتوانید به سادگی در منزل و بدون انتقال اتو به نمایندگی تعمیرات اتو کنوود ، عیب یابی و رفع عیب نمایید.

مهم ترین دلایل روشن نشدن اتو عبارتند از :

  • اشکال در پریز برق اتو
  • وجود اتصالی و قطعی در سیم های اتو
  • خرابی ترموستات
  • اشکال در فیوز حرارتی
  • خرابی برد الکترونیکی

تعمیر ترموستات اتو کنوود

اگر ترموستات در هر دو نوع اتو بخار معمولی و مخزن دار دچار آسیب شود، اصلی ترین عملکرد اتو یعنی داغ شدن، مختل خواهد شد. در صورت خرابی ترموستات لازم است تنها آن را تعویض نمایید تا مشکل حل شود.

تعویض المنت اتو بخار کنوود

اگر اتوی مورد استفاده شما روشن میشود ولی هیچ تغییر دمایی نداشته باشد

 

اشکال به وجود آمده ناشی از سوختگی المنت می باشد بنابراین باید المنت یا کف اتو را تعویض کنیم

البته بهتر است که از قبل سیم هایی را که المنت نیز وصل شده را بررسی کنید در مواردی نیز این سیم ها قطع میشود و اتو هیچ گرمایی تولید نمیکند .

سیم های قطع شده را دوباره به المنت وصل کنید.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه اتوی کنوود شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات اتو کنوود به شماره تماس 77166615 و نیز 88592650 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اتو کنوود شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اتو کنوود در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *