تعمیر ظرفشویی کنوود

تعمیر ظرفشویی کنوود

تعمیر ظرفشویی کنوود ، تعمیرات ظرفشویی کنوود

اگر نیاز به تعمیر ظرفشویی کنوود دارید و گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده یکی از مراکز مجاز که زیر نظر نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کنوود خدمات تخصصی ارائه میدهد مرکز تعمیرات لوازم خانگی هومیکسو میباشد که با تکنسین های مجرب و با تجربه خود در زمینه تعمیرات ظرفشویی کنوود در سراسر تهران و حومه تهران خدمات تخصصی و سرویس انواع ظرفشویی را ارائه میدهد.

پر مشغله بودن زندگی امروزی فرصت انجام بسیاری از کار‌ها از جمله ظرف شستن را از افراد مختلف گرفته است. به همین دلیل است که اخیرا ماشین ظرفشویی یک وسیله ی کاربردی برای کاربران به شمار می آید. این محصول در طول سالهای اخیر پیشرفت کرده و به تکنولوژی های متعددی مجهز شده است که همین علت باعث میشود در صورت خرابی دستگاه خود به یک تعمیر کار متخصص نیاز پیدا کنید.

تعمیر ظرفشویی کنوود

تعمیر ظرفشویی کنوود

در ادامه به برخی از مشکلات متداول ظرفشویی اشاده خواهیم کرد:

علت های خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی

علت های خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی، بسته به مدل دستگاه شما متفاوت میباشد، توجه نمایید که بعضی از ظرفشویی ها دارای دریچه هوا میباشند و در بعضی مدل ها، دریچه هوا وجود ندارد.

علت مرسوم و شایع خشک نشدن ظروفر در ظرفشویی مربوط به مشکل در المنت و خالی بودن مخزن جلادهنده است، اما در اینجا به شرح کامل تمام دلایل پرداخته ایم:

  1. خرابی دریچه هوا
  2. خرابی موتور فن دریچه هوا
  3. خرابی المنت
  4. خرابی ترموستات
  5. کم بودن مایع جلادهنده
  6. نامنظم بودن چیدمان ظروف
  7. تنظیمات نادرست برنامه شستشو

در واقع نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود با استفاده از ارائه ی سرویس های منظم می تواند بر میزان عمر دستگاه بدون تعمیر بیافزاید.

تعویض فیلتر یکی از دلایلی است که نیاز به سرویس را دو چندان می کند و به همین خاطر لازم است افراد از این طریق بهترین نتایج را کسب کنند. مسلما افزایش دوام یک ماشین ظرفشویی با خدمات نمایندگی  تعمیر ظرفشویی کنوود می تواند رضایت خاطر را در مشتریان فراهم کند اگرچه بهتر است خدمات بسته به نیاز افراد و ماشین ظرفشویی آن ها انتخاب شود تا هزینه ی کمتری نیز در قبال آن پرداخته شود.

مزیت های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کنوود

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزای تعطیل هم اشاره کرد.این ویژگی برای مشتریانی که شاغل هستند حائز اهمیت است و تکنسین های ما در روزهای تعطیل هم با هماهنگی برای تعمیر میتوانند به منزل شما اعزام شوند.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

هزینه های متعارف در نمایندگی تعمیر 

هزینه هایی که برای تعمیرات لوازم خانگی کنوود دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

مدت زمان تعمیر لوازم خانگی به نوع دستگاه و خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند .

تعمیر ظرفشویی کنوود

تعمیرات ظرفشویی کنوود

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی  اصلی کنوود  با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد. همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی لوازم خانگی احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما دستگاه خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و در منزل وسیله مورد نظرتان را تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است ان را تعمیر میکنند و در صورت خرابی و سوختگی قطعه را تعویض میکنند.

 تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند کنوود و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنوود  آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز آنها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر ماشین ظرفشویی به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کنند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما میتوانید با مشاوره گرفتن به صورت رایگان از کارشناسان شرکت ما در جهت ارور ظرفشویی خود آگاه باشید و در صورت بروز مشکل جدی و نیاز به تعمیر کار متخصص درخواست تکنسین برای تعمیرات ظرفشویی کنوود خود کنید .

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود امده تکنسین مربوطه را برای تعمیر ظرفشویی کنوود شما به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *