تعمیر لباسشویی کندی

تعمیر لباسشویی کندی

تعمیر لباسشویی کندی ، تعمیرات لباسشویی کندی

با خراب شدن لباسشویی شما با برند کندی اولین کاری که باید انجام دهید تماس با گارانتی دستگاهتان هست در صورت اتمام زمان گارانتی دستگاه خود میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی کندی که زیر نظر نمایندگی اصلی تعمیرات لباسشویی کندی است تماس گرفته تا تکنسین های باتجربه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

تعمیرات لباسشویی کندی

تعمیرات لباسشویی کندی

مرکز تعمیرات لباسشویی کندی

امروزه استفاده نادرست و تمیز نکردن و رعایت موارد ایمنی در استفاده از آن عمر لباسشویی را به شدت پایین آورده و نیاز شما را به تعمیرکاران مرکز تعمیر لباسشویی کندی بیشتر کرده، از این رو  سرویس ماشین لباسشویی کندی را به شما پیشنهاد میدهیم تا حداقل سالی یک مرتبه سرویس جلوی خسارات زیاد به لباسشویی را بگیرید.گاهی ممکن است شل شدن یک پیچ باعث رساندن آسیب جدی به لباسشویی شما شود و سرویس کردن به موقع از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری می کند. سرویس ماشین لباسشویی باعث بهبود عملکرد و طولانی شدن عمر ماشین لباسشویی شما می شود.

نصب ماشین لباسشویی کندی کار پیچیده ای نبوده و تنها نیاز است تا تمامی مراحل نصب به درستی انجام شود زیرا در صورت عدم رعایت مراحل ممکن است در آینده دچار مشکل شوید.
چنانچه جهت نصب ماشین لباسشویی خود نیاز به متخصص داشتید می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی هومیکسو تماس بگیرید. این مرکز با دارا بودن متخصصین و تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی حرفه ای مراحل نصب را به صورت صحیح انجام داده و از بروز مشکلات احتمالی و هزینه اضافی تعمیرات لباسشویی کندی در آینده جلوگیری می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی با بهره‌مندی از بهترین و مجرب‌ترین کارشناسان حرفه‌ای و شعبه‌های متعدد، تعمیرات لباسشویی کندی را به بهترین نحو ممکن به انجام می‌رساند.

با اولین تماس نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی ، کارشناسان فنی را برای تعمیر ماشین لباسشویی به محل اعزام می‌کند.تا فرآیند عیب یابی و تعمیرات در اسرع وقت و با بهترین هزینه ممکن به مشتری ارائه گردد.

سوالات متداول در مورد خرابی لباسشویی کندی

  •  ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایزلباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

  • آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله . در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

 

  • آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

 

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد

 

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

تعمیر لباسشویی کندی

تعمیر لباسشویی کندی

ویژگی نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی

افزایش رضایتمندی مشتری

یکی از مهم‌ترین شعارهای نمایندگی تعمیرات لباسشویی ، تأمین حداکثر رضایتمندی مشتری است . بنابراین به راحتی می‌توانید از خدمات تعمیرگاه لباسشویی بهره‌مند شوید و نگران بروز مشکلات مجدد بعد از تکمیل فرآیند عیب یابی و تعمیر نباشید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

تعمیرگاه مجاز با ارسال کارشناسان فنی در اسرع وقت، سبب صرفه جوی در هزینه و زمان خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به جستجوی تعمیرکار مناسب و حمل ماشین لباسشویی تا محل مورد نظر وجود نخواهد داشت و تنها با یک تماس می‌توانید تعمیر لباسشویی را انجام دهید.

استفاده از قطعات فابریک و اصل

مرکز تعمیر لباسشویی کندی  از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر ماشین لباسشویی استفاده می‌کند.بنابراین دیگر جای نگرانی از بابت مستهلک شدن زود هنگام قطعات استفاده شده وجود نخواهد داشت.

اگر به تعمیر لباسشویی کندی نیاز پیدا کردید در صورت داشتن گارانتی به نمایندگی لباسشویی کندی و در صورت اتمام با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی 

هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی باید طبق تعرفه و به میزان معقول باشد . در غیر این صورت تعمیرات لباسشویی کندی به افرادی بسپارید که شرط انصاف را رعایت کرده و از مهارت های کافی برخوردار باشند.

در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی با کسانی که در این خصوص تجربه و مهارت دارند برای انتخاب مرکز تعمیرات مناسب مشورت کنید . هیچگاه تعمیرماشین لباسشویی کندی را به افراد بی تجربه نسپارید.

تعمیرات لباسشویی کندی کار شما نیست و رفع عیب نیاز به متخصص توانمند دارد، اقدامات شخصی شما ممکن است آسیب های بیشتری به سیستم ماشین لباسشویی شما وارد کند. تعمیر لباسشویی باید در زمان مناسب و با نهایت دقت انجام شود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی لباسشویی خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی برای رفع مشکل به محل مورد نظر اعزام میشوند.
شماره تماس:
غرب 44287993-021   
شرق 77147330-021

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *