تعمیر ماکروفر اسنوا

تعمیر ماکروفر اسنوا

تعمیر ماکروفر اسنوا و تعمیرات ماکروفر اسنوا

یکی از بهترین برندهای ایرانی اسنوا می باشد که در زمینه ماکروفر فعالیت دارد و به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس دهی و خدمات این برند با بالاترین کیفیت و به روز ترین انجام می شود.

تعمیرکاران شرکت هومیکسو به فناوری های جدید و نوین دنیا در زمینه تعمیر و سرویس انواع ماکروفر های اسنوا بدون نیاز جا به جایی به محل مورد نیاز مشتریان عزیز اعزام می گردند.

نکاتی وجود دارد که در بررسی علت های خرابی ماکروفر مهم میباشد ، عبارتند از:

ماکروفر بر خلاف سایر لوازم خانگی های دیگراز قبیل کولر گازی ، لباسشویی و …باید برای تعمیر آن از تعمیرکاران متخصص استفاده کرد زیرا بعد از اینکه جریان برق قطع میشود مقدار زیادی ولتاژ درون خازن و سایر قطعات وجود دارد که باعث برق گرفتگی می شود.همچنین نوع برند ماکروفر در خرابی ماکروفر مهم میباشد چون خرابی آن ها متفاوت می باشد.

تعمیرات ماکروفر اسنوا

تعمیرات و سرویس ، ماکروفر اسنوا که باعث انتخاب مشتریان می شود شامل:

  1. تعمیرکاران دوره دیده در زمینه تعمیر ماکروفر اسنوا
  2. تعمیرکاران با سابقه کاری حداقل ۸سال و مختص هر برند
  3. در تعمیر قطعات سعی کنید جلوگیری کنید از تعویض قطعه
  4. حاضر شدن تعمیرکاران درب منزل با تعیین وقت خود مشتری
  5. تعمیر با نرخ اتحادیه و با کمترین هزینه
  6. استفاده از قطعات اورجینال و فابریکی
  7. سرویس دهی به صورت تمام وقت حتی تعطیلات و روزه های جمعه
  8. تعمیر در محل بدون جابه جایی دستگاه مورد نظر شما

دلایلی که باعث خرابی ماکروفر اسنوا می شود شامل مواردی:

  1. گرم نشدن مواد غذایی
  2. سروصدا زیاد ماکروفر حین گرم شدن مواد غذایی
  3. عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر
  4. باز نشدن درب ماکروفر
  5. نچرخیدن ماکروفر
  6. خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه
  7. جرقه زدن ماکروفر
  8. روشن نشدن لامپهای داخل ماکروفر
  9. روشن نشدن ماکروفر یا صفحه نمایش
  10. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  11. روشن نشدن خودکار ماکروفر
  12. بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوئیچ
  13. مشاهده ارور و پیغام ارور

و…

چیزی که بیشتر باعث نگران شدن شما مشتریان میشود جرقه زدن ماکروفر میباشد و این موضوع مبنا بر دلیل خرابی دستگاه شما نیست .در این مواقع ابتدا بلافاصله ماکروفر خود را خاموش کنید زیرا باید قبل از سرویس دهی خازن را تخلیه کنید.

هنگام کار ماکروفر جرقه زد ابتدا حفره های داخلی ماکروفر بررسی کنید و از ظروف فلزی و آلمینیومی برای ماکروفر جدا خودداری فرمایید.

علت گرم نکردن ماکروفر:

  • لامپ مگتنرون
  • دیود یا خازن ماکروفر
  • برد الکترونیکی ماکروفر(فیوز ماکروفر و ترانس های ولتاژ ماکروفر)

تعمیرماکروفر اسنوا

خدمات رسانی تعمیر ماکروفر اسنوا

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

قطعاتی که توسط کارشناسان فنی تعمیرات ماکروفر اسنوا مورد استفاده قرار می‌گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می‌باشند. بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیرات ماکروفر اسنوا می‌توانید همانند روز اول از آن بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پرکاربرد نداشته باشید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

دریافت خدمات از تعمیر ماکروفر اسنوا سبب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به حمل ماکروفر تا محل تعمیرگاه و دریافت خدمات وجود نخواهد داشت.

برای تعمیرات ماکروفر اسنوا کافی است تا با نمایدگی های مجاز شرکت هومیکسو تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند.

همچنین تعمیرگاه‌های نامعتبر هزینه بسیار زیادی جهت تعمیر ماکروفر اسنوا و تعویض قطعات دریافت خواهند کرد. از این رو به هیچ عنوان ماکروفر را به تعمیرگاه‌ های غیر مجاز و افراد مبتدی نسپارید. تا فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروفر اسنوا به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی صورت بپذیرد.

برای دریافت خدمات مورد نیازتان کافی است تا همین الان گوشی تلفن را بردارید و با نمایندگی مجاز ماکروفر تماس بگیرید.

چیزی که بیشتر باعث نگران شدن شما مشتریان میشود جرقه زدن ماکروفر میباشد و این موضوع مبنا بر دلیل خرابی دستگاه شما نیست .در این مواقع ابتدا بلافاصله ماکروفر خود را خاموش کنید زیرا باید قبل از سرویس دهی خازن را تخلیه کنید.هنگام کار ماکروفر جرقه زد ابتدا حفره های داخلی ماکروفر بررسی کنید و از ظروف فلزی و آلمینیومی برای ماکروفر جدا خودداری فرمایید.

 

نمایندگی های مجاز ماکروفر اسنوا در سراسر تهران:

غرب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر اسنوا در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر اسنوا در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر اسنوا در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی های مجاز ماکروفر اسنوا در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

 

جهت تعمیر کردن ماکروفر اسنوا خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

 [gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *