تعمیر جاروبرقی, جارو برقی

تعمیر جاروبرقی سیماران

تعمیر جاروبرقی سیماران

 

تعمیر جاروبرقی سیماران در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سیماران انجام میگیرد اما قبل از آن میخواهیم شما بیشتر راجع به این دستگاه فوق العاده بدانید، جارو برقی سیماران دستگاهی است کاربردی برای استفاده در منزل برای از بین بردن گرد و خاک از سطوح مختلف و مناسب برای حفظ سلامت و بهداشت شما می باشد.
این جارو برقی دارای سه نوع کیسه ی دایمی، یکبار مصرف هپا و یکبار مصرف کاغذی است که امکان جاروکشی بسیار بهداشتی را برای شما فراهم می کند.

و زمان تخلیه یا تعویض کیسه را نشانگر روی بدنه جاروبرقی به شما اطلاع می دهد. همچنین فیلتر محافظ موتور مانع ورود گرد و خاک به درون موتور شده و از آسیب دیدن جاروبرقی جلوگیری می کند و در صورت داغ شدن بیش از حد در اثر گرفتگی مخزن یا مسیر جارو با کمک سیستم ایمنی دستگاه ، به صورت خودکار دستگاه خاموش می شود و میزان مکش این دستگاه حدود 22 کیلو پاسکال می باشد.

جاروبرقی سیماران 2 چرخ بزرگ ثابت و 1 چرخ کوچک با قابلیت چرخش 360 درجه دارد که موجب سهولت در جابجایی و حرکت روان و راحت جارو می شود. این جارو برقی دارای لوله خرطومی منعطف بوده که موجب سهولت در استفاده از جارو می گردد. لوله ی تلسکوپی فلزی جاروبرقی دارای استحکام بالا و با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد.

همچنین جارو برقی سیماران شامل 2 سری پارویی قابل تنظیم برای جارو کردن فرش و کف و همچنین سری دو طرفه کاربردی جهت گرفتن گرد مبلمان و پرده و دارای لوله ای باریک برای پاک کردن گوشه ها و نقاط با دسترسی سخت می باشد. برای سهولت دراستفاده از جاروبرقی سیماران یک قطعه که قابلیت اتصال به لوله جارو را داشته باشد موجود میباشد.

لازم به ذکر است که هر چند وقت یکبار شما باید فیلتر ها را تمیز و تعویض نمایید تا از خرابی دستگاه شما جلوگیری شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی سیماران سر و کله زد ن با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سیماران نباشید.

 

تعمیر جاروبرقی سیماران

کیفیت جاروبرقی سیماران

 

جارو برقی دیجیتالی سیماران دستگاهی است بسیار با کیفیت و دارای ویژگی قدرت مکش بالا می باشد. همراه دستگاه جاروبرقی یک عدد کیسه ی دائمی و قابل شست و شو ارائه می شود، از ویژگی های مهم آن، ظرفیت بالای این کیسه می باشد که جارو کردن سطوح بیشتر را امکانپذیر می کند. همچنین امکان استفاده از کیسه یکبار مصرف نیز وجود دارد.

همچنین دارای قابلیت چرخش 360 درجه لوله است که فضای کافی را برای جارو کردن به شما می دهد. جارو برقی سیماران مجهز به لوله تلسکوپی فلزی و دارای مقاومت بالا می باشد که با استفاده از آن می توانید طول دسته ی جارو را افزایش دهید. این جارو برقی به 3 سری جهت جارو کردن سطوح مختلف مجهز می باشد. سری اصلی دارای برس تمیز کننده کف می باشد که برای جارو کردن فرش و سطوح صاف قابل تنظیم است.

برای جارو کردن درزهای شوفاژ ، شکاف ها، گوشه ها و مبل ها سری جارو کردن شکاف موجود است. برای جارو کردن و غبار روبی اثاثیه، طبقات و کتاب ها، سری غبار روبی موجود است. این جارو دو فیلتره می باشد.
فیلترهپا دارای قابلیت جذب 99.5 درصدی ذرات است و مانع خروج گرد وخاک داخل مخزن به بیرون می شود و از ورود گرد و غبار به داخل موتور، فیلتر محافظ موتور جلوگیری می کند. چرخ های بزرگ جارو برقی به راحتی بر روی سطوح حرکت می کنند و چرخش 360 درجه ای چرخ جلوی جاروبرقی باعث می شود که جارو برقی را به هر سمت دلخواهمان بکشیم. با وجود سیم 8 متری جاروبرقی جابجایی دستگاه به همه ی قسمت های خانه و کار کردن آسان تر فراهم می شود.

خدمات تعمیر جاروبرقی سیماران در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سیماران

 

با وجود کیفیت بالای این جارو برقی اما ممکن است که مانند هر وسیله دیگری دچار خرابی و مشکلاتی از قبیل :

نداشتن مکش

صدای زیاد

شکستگی دسته

شکستگی پارویی

کار نکردن موتور

کار نکردن کلید های جاروبرقی

اشاره کرد که هر یک از آنها میتواند  عملکرد جاروبرقی را مختل کند.

تعمیر جاروبرقی سیماران کاری تخصصی است که باید توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سیماران انجام گیرد.

 

 

خدمات تعمیرجاروبرقی سیماران شامل همه ی مدل های متفاوت این محصول که معمولا در نوع خود یکسان هستند توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی  سیماران در تهران ارائه می شود. به عنوان مثال: تمامی جاروبرقی های خانگی از اجزای و ساختمان تشکیل دهنده ی یکسانی برخوردارهستند که تعمیر و عیب یابی انواع مختلف آن نیز، معمولا مشابه هم می باشد.

امروزه نمایندگی های جاروبرقی و نیز شرکت های معتبر تعمیرات جاروبرقی در تهران به تعداد زیادی در سراسر تهران موجود می باشد که خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن با یک سرچ در اینترنت می توانید به مجرب ترین و با کیفیت ترین مراکز ارائه ی خدمات تعمیرجاروبرقی سیماران دسترسی پیدا کنید.

 

 

مشخصات جارو برقی سیماران مدل SVC-817

 

تعمیر جاروبرقی سیماران

 

  • جاروبرقی سیماران دارای میزان مکش 22 کیلو پاسکال می باشد
  • در صورت داغ شدن بیش از حد در اثر گرفتگی مخزن یا مسیر جارو ، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.
  • دارای 2 چرخ بزرگ ثابت و1 چرخ کوچک با قابلیت چرخش 360 درجه است .
  • جارو برقی سیماران مدل SVC-817 دارای لوله ی تلسکوپی فلزی محکم و با قابلیت تنظیم ارتفاع است
  • دارای لوله ی خرطومی منعطف است که موجب سهولت در استفاده از جارو می شود.
  • جارو برقی سیماران مجهز به 2 سری شامل سری دو طرفه کاربردی برای گردگیری مبلمان و پرده و همچنین سری پارویی قابل تنظیم برای جارو کردن فرش و کف است و نیزدارای لوله ای باریک برای گوشه ها و نقاط با دسترسی سخت می باشد.

 

جاروبرقی سیماران مدل SVC-437

 

جاروبرقی دیجیتال سیماران مدل SVC-437 با طراحی بدنه ی جذاب و رنگ زیبایی است. موتورجاروبرقی simaran SVC-437 دارای توان 2500w ، قدرت مکش جاروبرقی 24Kpa، دارای پاکت کیسه ی دائمی با ظرفیت 4 لیتر است و صدای جاروبرقی  68db  می باشد.

 ساختار جاروبرقی با بدنه ی پلاستیکی با استحکام بالا و لوله ی خرطومی با انعطاف بالایی است و لوله ی تلسکوپی فلزی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. جاروبرقی دیجیتال سیماران مدل SVC-437 دارای سنسور گرد وغبار می باشد. با ورود گرد و غبار به خرطومی، این سنسور چراغ روی بدنه را روشن می کند و بعد از تمیز شدن کامل این چراغ خاموش می شود.

فیلتر ضد آلرژی هپا (HEPA)، فیلتر تعبیه شده در پشت جاروبرقی است. و قابل جدا شدن از بدنه ی جاروبرقی است و قابلیت تعویض دارد.

در صورت بروز مشکل در دستگاه جاروبرقی سیماران خود خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سیماران به  شماره های 22737566 و  88592650 تماس حاصل نمایید تا مجرب ترین تکنسین ها فوراً برای ارائه ی خدمات و تعمیر جاروبرقی سیماران شما اعزام گردند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر جاروبرقی سیماران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *