تعمیر ظرفشویی بلانتون

تعمیر ظرفشویی بلانتون

تعمیر ظرفشویی بلانتون

 

تعمیر ظرفشویی بلانتون

تعمیر ظرفشویی بلانتون

تعمیر ظرفشویی بلانتون  توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلانتون تیم هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

قطعات استفاده شده به منظور تعویض قطعات برای تعمیر ظرفشویی بلانتون اصل و اورجینال بوده و متخصصین خدمات تعمیر ظرفشویی بلانتون همچنین در سراسر نقاط تهران ارائه می کنند.

 

نمایندگی ظرفشویی بلانتون

 

خدماتی که نمایندگی بلانتون ارائه می دهد، ترکیبی از نصب و نگه داری انواع ماشین ظرفشویی می باشد. مدل های مختلف ماشین ظرفشویی که در بازار وجود دارد موجب شده تا خریداران نیاز به اطلاعات دقیقی درباره ی نصب آن داشته باشند.

هرچند که نصب اصولی و دقیق تنها باید توسط کارشناسان انجام شود. نمایندگی ظرفشویی بلانتون  کارشناسان خود را برای نصب به منزل افراد ارسال می کند.

نمایندگی ظرفشویی بلانتون از مراکز مهم ارائه ی دهنده ی خدمات پس از فروش است و امروزه مراجعه به آن به یک امر ضروری و لازم تبدیل شده است.

با اینکه نمایندگی ظرفشویی بلانتون بسیاری از نیاز های خریداران را تامین می کند اما باز هم تفاوت در ارائه ی خدمات این مرکز سبب شده تا برخی انتخاب این مرکز را در اولویت خود قرار دهند.

 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بلانتون

 

نحوه ی تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلانتون در تهران به شرح زیر می باشد:

ابتدا از طریق شماره های انتهای همین مقاله با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلانتون در تهران تماس بگیرید.

همچنین می توانید این مرحله را از طریق اینترنت و ثبت درخواست اینترنتی انجام دهید.

بعد از ثبت نام و تایید درخواست به هر یک از دو روش بالا کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار بلانتون برای شما ارسال می شود.

در کمتر از یک ساعت تعمیرکار درب منزل شما حاضر شده و می توانید از خدمات وی استفاده نمایید.

بعد از پایان عملیات نیز فاکتور هزینه ها را دریافت خواهید کرد.

همچنین گارانتی خدمات را نیز دریافت می کنید. و در انتها نظر سنجی هومیکسو نیز شرکت کنید.

نمایندگی بلانتون در تهران

 

نمایندگی بلانتون در تهران با تولید محصولات کم مصرف سعی کرده است یکی از حامیان مشتریان خود باشد. این شرکت با هدف ایجاد یک خرید موفق، حقوق مشتری مداری را رعایت کرده است، پس از خرید محصول خود، اگر به هر دلیلی وسیله شما دچار آسیب شود، می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت و نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلانتون بهره مند شوید.

گاهی ممکن است بر اثر گذر زمان وسیله شما دچار فرسایش شده و برخی از قطعات آن دچار آسیب شوند.

ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد

 

بسیاری از ماشین های ظرفشویی در هنگام کار سر و صدا دارند. اما اگر ظرفشویی شما پیش از این به آرامی عملیات شستشو را انجام می داد، و یا اگر به تازگی متوجه شدیدتر شدن و بلندتر شدن صدای ماشین ظرفشویی خود شده اید، این اتفاق نشانه وجود یک مشکل جدی در دستگاه شماست که باید سریعا رسیدگی شود.

دلایل سر و صدای زیاد ظرفشویی می تواند از معیوب بودن پمپ باشد. همچنین یکی دیگر از موارد شایع، نچیدن درست ظروف در ماشین ظرفشویی است که موجب برخورد بازوی آبپاش با ظروف و یا سبدها می شود. البته ممکن است خود بازوهای آبپاش و اسپری کننده های داخل دستگاه دچار مشکل شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند.

 

نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی بلانتون

 

ماشین های ظرفشویی جهت شست و شوی ظروف به کار می روند. در صورتی که یک ماشین ظرفشویی بلانتون بخوبی ظروف را تمیز نمی کند نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بلانتون دارد.

همچنین اگر حین کار این دستگاه دچار لرزش می شود و یا حتی در عملکرد آن مثل روشن و خاموش کردنی یا فرامینی که به آن داده می شود نیز نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بلانتون دارد. عدم تخلیه آب یا عدم عملکرد صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بلانتون نیز از دیگر مواردی که است ماشین ظرفشویی دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بلانتون دارد.

 

ماشین ظرفشویی ظرف ها را تمیز نمی شوید

گاهی اوقات پیش می آید که پس از مدتی متوجه می شوید که ماشین ظرفشویی به خوبی ظرفها را نمی شوید، در این مواقع عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بلانتون می تواند به این طریق انجام گردد:

پیش از هر چیز باید از تمیز بودن دستگاه خود مطمئن شوید. بنابراین ابتدا به دنبال خارج کردن هرگونه پسماند غذایی، چربی و ذرات باقی مانده از غذا در ماشین ظرفشویی، کناره ها و اطراف واشر لاستیکی درب، فیلتر تخلیه و نیز منافذ بازوهای اسپری باشید.

سپس بازوهای اسپری و آبپاش را بررسی نمایید. ممکن است این بازوها معیوب بوده و قابلیت حرکت و چرخش نداشته باشند. همچنین ممکن است فشار آب آنها کم باشد. دلیل دیگری که می تواند سبب بروز این مشکل باشد، مناسب نبودن ماده شوینده و پودر/مایع مورد استفاده برای شستشوی ظروف است.

 

دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بلانتون

 

تعمیرات ظرفشویی بلانتون

تعمیرات ظرفشویی بلانتون

نحوه قرار دادن ظروف

 

ظروف را طبق روش زیر داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید:

 

  • ظروف را به صورت ثابت جاگذاری کنید تا واژگون نشوند.
  • دهانه ظروف باید به سمت پایین قرار بگیرد.
  • اقلام توگرد یا قوس دار را بصورت مایل قرار دهید تا آب داخل آنها جمع نشود.
  • ظروف نباید مانع چرخیدن دو بازوی اسپری آب در هنگام شستشو شوند.

 

در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی بلانتون شما، و نیاز پیدا کردنش به تعمیرات ظرفشویی بلانتون هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر ظرفشویی بلانتون با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بلانتون به شماره تماس 22737566 و 77166615 تماس حاصل کنید تا خدمات تعمیر شما را در اسرع وقت به انجام برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر ظرفشویی بلانتون کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *