تعمیر جاروبرقی ورلداستار WorldStar

تعمیر جاروبرقی ورلداستار WorldStar

تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar

 

تعمیر جاروبرقی ورلداستار

تعمیر جاروبرقی ورلداستار

 

تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ورلداستار WorldStar هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar  در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرفی ورلداستار WorldStar نداشته باشید.

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

تعمیر جاروبرقی در منزل

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ورلداستار WorldStar  در تهران هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما یا انتقال و جابجایی دستگاه معیوب ورلداستار شما نیست و این یکی از ویژگی های مثبت خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ورلداستار WorldStar در تهران می باشد که باعث می شود در وقت و هزینه ی مشتریان صرفه جویی شود.

این ویژگی موجب شده تا کارشناسان ما در محل شما حضور پیدا کرده و تعمیرات محصولات ورلداستار را در منزل شما انجام دهند.

با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده و تیم هومیکسو قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته است.

جهت لوازم خانگی ورلداستار می توانید از طریق شماره تلفن های ثبت شده در پایین صفحه ی سایت یا با درج آدرس و مشخصات در بخش فرم ورود اطلاعات دستگاه ما را از خرابی دستگاه جاروبرقی ورلداستارتان باخبر کنید.

آموزش تعمیر جاروبرقی ورلداستار WorldStar

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ورلداستار WorldStar به منظور تسهیل در روند تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar آموزش های تعمیر جاروبرقی را در ادامه ارائه می کند.

علت داغ شدن موتور جاروبرقی

داغ بودن موتور جاروبرقی هم دلایل متعددی دارد که امکان دارد در تشدید مشکلات دیگر آن نیز تاثیر بگذارد. از جمله ی مهم ترین دلایل می توان به خراب شدن برد جاروبرقی، پر بودن کیسه آشغال، عمل نکردن کلید گریز از مرکز، کثیف بودن فیلتر جارو و خراب شدن فن موتور مسدود شدن لوله، خراب شدن ترموستات، نیم سوز شدن موتور، استفاده ی مداوم در بالاترین قدرت موتور از جاروبرقی، اشاره کرد که باید به صورت کاملا دقیق بررسی شوند و پس از تمیز کردن لوله و فیلتر، کیسه، قطعاتی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند نیز بررسی شوند.

علت بوی سوختگی

گاهی اوقات ممکن است، حین استفاده از جاروبرقی بوی سوختگی بدی از دستگاه بلند شود. این بو می تواند به دلایل زیادی باشد. در صورت حس کردن بوی سوختگی باید بررسی کنید که تسمه ی جاروبرقی پاره نشده باشد. در اکثر مواقع این بوی بد از مشکلات تسمه ایجاد و حس می شود.

کار کردن دستگاه با لرزش جاروبرقی ورلداستار

اگر نگهدارنده ی لاستیکی موتور خراب یا شل باشند دستگاه با لرزش کار می کند که در صورت شل شدن نگهدارنده ی لاستیکی باید محکم و در صورت خرابی آن باید تعویض شود.

روش تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی ورلداستار

در چه مواردی لوله تلسکوپی دستگاه باید تعمیر شود؟

برخلاف لوله خرطومی، لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس پلاستیک نیست؛ از همین رو دچار مشکلاتی همچون پاره شدن، سوراخ شدن و … نمی‌شود. مشکلات لوله تلسکوپی، اغلب مرتبط با ارگونومی بدن است و مناسب نبودن آن می‌تواند سبب مشکلاتی همچون درد عضلانی، خستگی و … در هنگام استفاده از دستگاه شود. به همین جهت نیز تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی ورلداستار ضرورت می‌یابد.

  • لوله تلسکوپی در بسیاری از موارد قابل تعمیر نیست.
  • بهترین راه برای حل مشکلات آن تعویض این لوله است.
  • لوله‌های تلسکوپی در برندهای مختلف دارای شکل‌های مختلفی هستند.
  • این لوله‌ها از نظر قیمت نیز بسیار مناسب هستند. بنابراین می‌توانید خرید و تعویض را جایگزین تعمیر نمایید.
  • اگر بدن شما در طول استفاده از جاروبرقی در حالت بدی قرار دارد و شما را خسته می‌کند؛ بهتر است نسبت تنظیم ارتفاع صحیح آن یا تعویض این قطعه اقدام کنید.

تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار

نکات تعویض لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار

مشاهده شده است که برخی افراد، محل پارگی لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار WorldStar را با استفاده از انواع چسب تعمیر کرده و به استفاده مجدد از آن ادامه می‌دهند، اما این کار یکی از بدترین کارهایی است که می‌توانید در مورد جاروبرقی خود انجام دهید. به ‌دلیل اینکه، محلی که در لوله خرطومی، چسب زده‌اید، ممکن است موجب گرفتگی در لوله و مشکلات دیگری شود.

نمی ‌توان گفت که پارگی لوله با استفاده از چسب صد درصد از بین می ‌رود. مکش شدید جاروبرقی ورلداستار WorldStar باعث نشت هوا از برخی قسمت‌های چسب خواهد شد. این امر سبب می‌شود درنهایت چسب از جای خود کنده شود.

اما مکش جاروبرقی  ورلداستار WorldStar در مدتی که چسب هنوز روی لوله خرطومی است، کاهش می ‌یابد و کاهش مکش نیز منجر به وارد شدن بار اضافی بر موتور و آسیب رسیدن به آن خواهد شد.

آموزش تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار

 

تعمیر جاروبرقی WorldStar

تعمیر جاروبرقی WorldStar

در برخی موارد تعمیر لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار WorldStar امکان‌پذیر است. گاهی ‌اوقات لوله خرطومی از محلی نزدیک به محل اتصال آن به جاروبرقی پاره می‌شود. اگر محل پارگی به هر یک از دو قطعه پلاستیکی دو سر لوله خرطومی نزدیک باشد، به ‌راحتی می‌ توانید آن را به منظور تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar تعمیر کنید.

  1. به‌ این صورت که ابتدا باید قطعه پلاستیکی اتصال ‌دهنده را که در نزدیکی محل پارگی وجود دارد جدا کنید.
  2. سپس با استفاده از یک چاقوی اره‌ای، لوله خرطومی را تا اندکی قبل از محل پارگی ببرید.
  3. پیش از شروع کار بریدن، بهتر است به ‌منظور جلوگیری از کثیف شدن منزل از یک پارچه یا روزنامه، زیر دست خود استفاده کنید.
  4. پس از بریدن لوله، متوجه خواهید شد که لوله خرطومی دستگاه دیگر دچار پارگی یا آسیب نیست و تنها اندکی از اندازه قبلی آن، کوتاه ‌تر شده است.
  5. سپس قسمت‌های پلاستیکی را وصل کرده و از لوله خرطومی جاروبرقی ورلداستار WorldStar استفاده کنید.

 

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar به شماره تماس ها  88592650 و همچنین 77114767  تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ورلداستار WorldStar برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی ورلداستارWorldStar کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *