تعمیر جاروبرقی هسلر

تعمیر جاروبرقی هسلر

تعمیر جاروبرقی هسلر

 

تعمیر جاروبرقی هسلر با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی هسلر در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی نداشته باشید. با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود . در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

به صورتی که مشتری دیگر وقت خود را برای پیمودن مسیر خانه تا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مورد نظر صرف نمی کند و در ترافیک زجرآور تهران ساعت ها منتظر نمی ماند، علاوه بر سایر مزیت ها می توان گفت که همین یک مزیت خود بسیار لذت بخش و ستودنی است .

به طور کلی تکنسین های تعمیر جاروبرقی هسلر این دستگاه ها را به چند نوع مختلف به شرح زیر تقسیم می کنند :

  • تجاری
  • هتلی
  • خانگی
  • نیمه صنعتی
  • مکنده صنعتی

نوعی سیستم وجود دارد که یک جاروی بزرگ و قوی در ساختمان های مجلل مسکونی، تجاری، اداری، و یا کارخانه ها در یک محل ثابت قرار می گیرد و از همه ی نقاط مختلف ساختمان از طریق لوله کشی، دریچه هایی به آن متصل می شوند. این مدل با نام جاروی مرکزی مطرح شده و بسیار کاربرد دارد زیرا همزمان چندین فرد می توانند از آن استفاده کنند.

به دلیل پیچیدگی در قطعات و نوع ساخت، تعمیر جاروبرقی مرکزی کمی دشوارتر نسبت به سایر دستگاه ها است و نیاز به دانش بیشتری دارد.

 

تعمیر جاروبرقی هسلر

تعمیر جاروبرقی هسلر

علت صدای بلند جاروبرقی

  1.   احتمالا فیلتر جاروبرقی کثیف است
  2.    احتمال دارد که خرطوم مکش مسدود شده باشد
  3.   احتمالا فن موتور دستگاه معیوب است
  4.   ممکن است که برس شکستگی داشته باشد

 علت صدای زیاد جاروبرقی

 

به منظور تعمیر جاروبرقی هسلر، برای برطرف کردن دلیل صدای غیر عادی و بلند جاروبرقی به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کیسه ی جاروبرقی و فیلتر را خارج کرده و آن را تمیز کنید. و بعد دوباره در محل خودش قرار دهید.
  • خرطومی مکش را بررسی کنید. احتمال دارد که جسم سخت و کوچکی راه مکش هوا را مسدود کرده باشد.
  • از دیگر دلایل و علت زیاد شدن صدای جاروبرقی شکستگی برس نیز می باشد که باید در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • محفظه ی موتور را باز کرده و فن دستگاه را بررسی کنید. احتمال دارد شکستگی فن یا آسیب ‌دیدگی و یا خوردگی در اطراف موتور باعث ایجاد صدا در جارو برقي شود.
  • اگر روی موتور و یا اطراف آن گرد و خاک وجود داشت، آن‌ را تمیز کنید. زیرا وجود گرد و خاک گرمای موتور و تولید صدای بیشتر در حین کار را افزایش می دهد.
  • برای روان کردن اصولی بلبرینگ در نهایت از گریس‌ استفاده کنید

علت کم شدن مکش جاروبرقی

  1.   ممکن است مشکلی در کیسه جاروبرقي وجود داشته باشد.
  2.   گرفتگی فیلتر را بررسی کنید زیرا ممکن است علت کم شدن مکش جاروبرقی باشد.
  3.   احتمال دارد که در جریان هوای جارو برقی موانعی موجود باشد.
  4.   برس چرخان را بررسی کنید که ایرادی نداشته باشد.
  5.    معمولا موتور اصلی ترین دلیل نداشتن مکش یا علت کم شدن مکش جاروبرقی است.

روشن نشدن جاروبرقی

 

تعمیر جاروبرقی هسلر

تعمیر جاروبرقی هسلر

7 دلیل روشن نشدن جاروبرقی به شرح زیر میباشد:

  1. احتمالا مشکلی در سیم جمع کن باشد.
  2. ممکن است مشکل از پریز برق باشد.
  3. ممکن است در سیم رابط جاروبرقی قطعی باشد.
  4. احتمال دارد مشکلی در کلید قطع و وصل باشد.
  5. وجود داشتن مشکلی در رله
  6. وجود داشتن مشکلی در برد الکترونیکی
  7. احتمال وجود داشتن مشکل در موتور جاروبرقی

علائم تمام شدن زغال جاروبرقی

 

داغ شدن ترموستات می تواند دلیل اول این مشکل باشد، زیرا اگر دما و حرارت جارو از حد نرمال بالاتر باشد، ترموستات به طور اتوماتیک موتور جاروبرقی را خاموش می کند. دلیل دوم گیرکردن یک زباله در مسیر مکش جارو برقی است که می تواند به اصطلاح جارو را خفه کند و سیستم ایمنی جارو باعث خاموشی موتور آن شود.

نیم سوز شدن موتور، قطعی دوشاخه، خراب شدن رله، قطع شدن منبع برق، پر شدن کیسه ی آشغال، نوسان برق در منزل، نیم سوز شدن آرمیچر، کم شدن فاصله زغال ها با الکترود، قطعی سیم، اتصالی داشتن کلید روشن و خاموش و کثیف و کوتاه شدن زغال های موتور نیز می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی جارو برقی هنگام کار شود که باید همه ی این موارد بررسی شود تا مشکل دستگاه رفع شود.

علت داغ شدن موتور جاروبرقی

 

داغ بودن موتور جاروبرقی هم دلایل متعددی دارد که امکان دارد در تشدید مشکلات دیگر آن نیز تاثیر بگذارد. از جمله ی مهم ترین دلایل می توان به خراب شدن برد جاروبرقی، پر بودن کیسه آشغال، عمل نکردن کلید گریز از مرکز، کثیف بودن فیلتر جارو و خراب شدن فن موتور مسدود شدن لوله، خراب شدن ترموستات، نیم سوز شدن موتور، استفاده ی مداوم در بالاترین قدرت موتور از جاروبرقی، اشاره کرد که باید به صورت کاملا دقیق بررسی شوند و پس از تمیز کردن لوله و فیلتر، کیسه، قطعاتی که نیاز به تعویض یا تعمیر دارند نیز بررسی شوند.

علت بوی سوختگی

 

گاهی اوقات ممکن است، حین استفاده از جاروبرقی بوی سوختگی بدی از دستگاه بلند شود. این بو می تواند به دلایل زیادی باشد. در صورت حس کردن بوی سوختگی باید بررسی کنید که تسمه ی جاروبرقی پاره نشده باشد. در اکثر مواقع این بوی بد از مشکلات تسمه ایجاد و حس می شود.

پریدن فیوز هنگام کار کردن

 

احتمال دارد از دلایل سوختگی موتور و یا عبور نکردن جریان هوا به راحتی از شیلنگ رابط و مشکل در اتصال سیم ها، پریدن فیوز هنگام کار کردن باشد که باید به خوبی بررسی گردد.

کار کردن دستگاه با لرزش

 

اگر نگهدارنده ی لاستیکی موتور خراب یا شل باشند دستگاه با لرزش کار می کند که در صورت شل شدن نگهدارنده ی لاستیکی باید محکم و در صورت خرابی آن باید تعویض شود.

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی هسلر به شماره تماس های 88592650 و همچنین 77114767 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب ما برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  زمینه ی تعمیر جاروبرقی هسلر کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *