تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب ، نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

برای تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب باید دستگاه خود را به تعمیرکاران مجرب و با تجربه تعمیرات اجاق گاز اخوان بسپارید زیرا تعمیر اجاق گاز اخوان کاریست پیچیده و خطرناک و تشخیص ایراد اصلی خرابی دستگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است و از این رو باید تعمیر اجاق گاز اخوان خود را به دست نیروهای متخصص نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب  بسپارید ،

برای اینکه اجاق گازتان دیرتر خراب شود و به تکنسین های مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب نیازمند نشوید باید به نکات ایمنی استفاده از اجاق گاز توجه کنید و اصول استفاده صحیح از آن را آموزش ببینید و رعایت کنید تا دستگاهتان هر چه دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند از همین رو تا انتهای مقاله با ما همره باشید تا به بعصی از این نکات اشاره میکنیم شما هم با آنها آشنا شوید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز اخوان 

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است. از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- جریان هوای آشپزخانه باید آرام باشد.

به هیچ وجه اجاق گاز خود را در زیر پنجره و یا جایی که وزش شدید باد را به همراه دارد، قرار ندهید؛ زیرا که این کار باعث خاموش شدن شعله گاز می شود و گاها منجر به آتش سوزی در منزل تان هم می شود.

البته این موارد در اجاق گاز های مدل قدیمی و معمولی صدق می کند. امروزه مدل های جدید اجاق گاز در طرح های جدید روانه بازار شده اند که همه آن ها دارای عملکرد سنسور ترموکوپل هستند که به هنگام خاموش شدن شعله به هر علت، به وسیله ترموکوپل دوباره شعله روشن می شود.

۳- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید و از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۴- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید این فاصله باید ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

۵- هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد. رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

۶- از نگه داری مایعات و یا مواد قابل اشتغال مثل بنزین، تینر و… جدا برهیزید. وجود این مواد اشتعال زا در کنار اجاق گاز می تواند حوادث خطرناکی را به همراه داشته باشد؛ پس حتما به نکات ایمنی در این زمینه توجه کنید.

۷- سطح زیر اجاق گاز با سطح زمین باید حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا به وسایل در آشپزخانه اسیبی وارد نشود. در هنگام نصب اجاق گاز توجه داشته باشید که اجاق گاز در کنار لوله گاز شهری قرار نداشته باشد تا در معرض حوادثی مثل انفجار و آتش سوزی قرار نگیرید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب با تکنسین های مجرب و با تجربه در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظرتان ایرادات اجاق گاز شما را تشخیص میدهند و دستگاه شما را تعمیر میکنند،تمامی تکنسین های مجموعه تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب با آموزش های دوره ای که برای تعمیرات اجاق گاز اخوان آماده ارائه خدمات حرفه ای به شما عزیزان ساکن شهرک غرب میباشند و برای تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب تمامی سعی و تلاش خود را کرده تا در مدت زمان اندکی ایراد دستگاه را به درستی تشخیص داده و قطعه مورد نظر را که باعث خرابی اجاق گاز شما شده است را تعمیر نمایند و نه تعویض البته که در صورت تعویض هم نیازی به نگرانی نیست چون تمامی قطعات را که برای تعمیر اجاق گاز اخوان استفاده میکنند اصل و اورجینال بوده و از نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب آن را تهیه میکنند، در صورت سوختگی و خراب شدن قطعه معیوب به تعویض هستند.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب با بهره گیری از تعمیرکاران حرفه ای خود توانسته تا در این منطقه خود را به خوبی نشان دهد و ساکنین این منطقه نگرانی و دغدغه ای از بابت خراب شدن دستگاه خود نداشته باشد زیرا با خراب شدن اجاق گاز شما عملا کارهایتان لنگ خواهد ماند و به مشکل میخورید .و باید هر چه سریعتر به دنبال تکنسین تعمیر اجاق گاز اخوان باشید که تعمیر کار در کوتاه ترین زمان هم خود را به شما برساند ، در ترافیک شهر نمانند و هر چه سریعتر به دلیل هم منطقه بودن خود را به شما برسانند.

شما میتوانید با تماس با نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده برای شما ایراد دستگاه را به تکنسین مربوطه ارجا دهند و به محل اعزام شوند و تا مشکل دستگاهتان را بر طرف نمایند.

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

ویژگی مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

سرعت در سرویس دهی

سرعت در سرویس دهی و بر طرف کردن مشکل اجاق گاز شما به دلیل نزدیکی نمایندگی اخوان در شهرک غرب یکی از مزیت های این مرکز تعمیر میباشد که در کوتاه ترین زمان مشکل اجاق گاز شما بر طرف میشود.

تخصص بالای متخصصین

متخصصین نمایندگی اجاق گاز اخوان با آموزش های تخصصی که در نمایندگی دیده اند و با تجربه 10 ساله خود در تعمیر انواع اجاق گاز اخوان در شهرک غرب توانسته اند به متخصص ترین تکنسین های نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب شوند.

تعمیر در محل مورد نظرتان

تعمیرات اجاق گاز اخوان در شهرک غرب در مکانی که شما میفرمایید و اجاق گاز قرار دارد انجام میشود و در عرض چند ساعت ایراد دستگاه شناسایی و بر طرف میشود.

هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان در شهرک غرب

تمامی هزینه های اجاق گاز اخوان در شهرک غرب زیر نظر اتحادیه میباشد و هزینه ای که بابت تعمیر اجاق گاز اخوان  از شما دریافت میشود به منصفانه بوده و نظارت کامل روی هزینه هایی که بابت تعمیر از شما عزیزان گرفته میشوند دارند.

زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان کوتاه تعمیرات در این مرکز نشانه ای از تخصص و تجربه بالا تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان است که با دیدن دستگاه ایراد ان را به درستی تشخیص میدهند و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر میکنند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای اجاق گازتان به نمایندگی اجاق گاز اخوان در شهرک غرب زنگ بزنید تا در کوتاه ترین زمان برای تشخیص ایراد دستگاه به محل مورد نظرتان اعزام شوند و مشکل اجاق گاز شما را بر طرف سازند.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *