تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

 

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

تعمیراجاق گاز اخوان در تهران توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران با تضمین مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات تعمیر در هوکیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در سراسر تهران ارائه شده و همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر اجاق گاز اصل و اورجینال می باشد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران

در ادامه به بیان مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران می پردازیم:

مزیت نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. صرفه جویی در هزینه ها تا 75 درصد
  2. دسترسی به قطعات فابریک اخوان در کمترین زمان و بدون دخالت سایر واسطه های تجاری
  3. استفاده از تعمیرکار متخصص تعمیر اجاق گاز اخوان
  4. دسترسی به قطعات فابریک گاز توکار اخوان
  5. ارائه ی خدمات در محل و در هر ساعتی مورد نظر شما
  6. ضمانت همه ی خدمات تعمیرات فرگاز اخوان

آموزش تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران، مسیر زیر را بعنوان آموزش تعمیرات اجاق گاز اخوان پیشنهاد می کند :

پیلوت خاموش می‌شود

احتمالا مقدار گازی که به پیلوت می ‌رسد کم است.

احتمالا هوای زیادی به مخلوط کن وارد می‌شود.

به منظوررفع عیب در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط ‌کن ‌داراست، صفحه ی محفظه را کمی ببندید.

شعله وزش دارد و صدا می‌کند

احتمالا نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد شده است.

جهت رفع عیب صفحه ی مخلوط کن را کمی ببندید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در تهران

برای جلوگیری از آسیب به اجاق گاز علاوه بر رعایت نکات ایمنی، رعایت نکات بهداشتی نیز چون تمیز کردن به موقع اجاق گاز نیز مهم است. تعویض کردن شیشه اجاق گاز نیازمند صرف هزینه هایی است اما با مراقبت و استفاده ی صحیح از اجاق گاز می توانید این هزینه ها را کاهش دهید. به دلایل مختلفی چون ترک خوردن یا شکستن شیشه ممکن است مجبور به تعویض شیشه اجاق گاز شوید.

تعویض لوازم خانگی به خاطر هزینه های بالایی که دارد همیشه امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل تعمیر لوازم راه حل مناسب و کم هزینه تری می باشد. تعمیر گاز رومیزی در کرج نیز نسبت به خرید اجاق گاز رومیزی جدید به صرفه تر است. با تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان در تهران می توانید هزینه های خود را کاهش دهید و باقی مانده ی بودجه ی خود را برای خرید لوازم دیگر یا انجام تعمیرات دیگر اختصاص دهید.

تعویض شیشه اجاق گاز در تهران

ابتدا باید دلایل شکستن شیشه گاز رومیزی را بدانید و از انجام کارهایی که به شیشه گاز رومیزی آسیب می رساند خودداری کنید. اما مهم ترین علت شکستن شیشه ی گاز رومیزی کیفیت شیشه آن است. برای تعویض شیشه اجاق گاز صفحه ای اخوان در تهران به خاطر داشته باشید که جنس این شیشه ها باید بسیار مقاوم باشد، به طوری که بتواند حرارت بسیار بالا را تحمل کند اما کیفیت های مختلفی از این شیشه ها وجود دارد که هرکدام مقاومت متفاوتی دارند.

عوامل موثر بر هزینه سرویس و تعمیر اجاق گاز در تهران کدام اند؟

  1. برای تعمیر اجاق گاز رومیزی در تهران با مراجعه به شرکت های ارائه دهنده ی سرویس و تعمیرات، دستمزد تعمیرکار را برآورد کنید.
  2. در قدم دوم با تحقیق از بازه ی قیمت قطعه ی مورد نیاز برای تعمیر گاز رومیزی در تهران مطلع شوید.
  3. با محاسبه ی دستمزد تعمیر کار و هزینه ی قطعات مورد نظر برای تعمیر گاز رومیزی در تهران می توانید هزینه های تعمیر اجاق گاز را با هزینه های تعویض آن مقایسه کنید و سپس برای تعمیر اجاق گاز و یا تعویض آن تصمیم بگیرید.

هزینه ی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است. با استفاده از خدمات خاص این مرکز می توانید با کمترین قیمت بالاترین کیفیت این خدمات را دریافت کنید. خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در محل و تنظیم هزینه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باعث شده تا این هزینه با وجود استفاده از قطعات فابریک با صرفه جویی 75 درصدی روبرو شود.

مشکلات متداول گاز رومیزی اخوان در تهران

 

تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان

  • گاز رومیزی اخوان روشن نمی شود
    لذا در صورت روشن نشدن گاز در اولین مرحله اقدام به تمیزکردن مشعل ها با آب گرم و مواد شوینده مناسب کنید. کثیفی بیش از حد مشعل ها، از ورود گاز به فضای اطراف جرقه زن جلوگیری کرده و مانع از روشن شدن آن می شود.
  • کم و زیاد شدن شعله ی گاز رومیزی اخوان

شعله کم است:
اگر درپوش مشعل توسط آلودگی ها و چربی ها مسدود نشده باشد و همچنین درپوش به صورت تراز قرار گرفته باشد، علت کم بودن شعله اجاق گاز، بروز مشکل در رگلاتور گاز است. این قطعه وظیفه کنترل فشار گاز را بر عهده دارد. رفع این مشکل نیاز به تعویض قطعه دارد. رگلاتور در اجاق گاز رومیزی در قسمت زیرین و در جایی که شیلنگ گاز ورودی به دستگاه وصل می شود، قرار گرفته است.
شعله زرد می سوزد:
شعله در حالت عادی باید آبی رنگ بسوزد. حال اگر به جای آبی، زرد است، مشکل با تمیز کردن مشعل برطرف می‌شود.

در صورت بروز مشکل در دستگاه اجاق گاز اخوان شما هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و به منظور تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران با کارشناسان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در تهران با شماره تماس 88592650 و نیز  22737566 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر اجاق گاز شما در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر اجاق گاز اخوان در تهران کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *