تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب

تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب ، نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب

تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز به دست متخصصین نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب بدون اتلاف وقت در محل مورد نظرتان انجام میشود  و بدون در نظر گرفتن ترافیک در کلان شهر تهران میتوانید با این مرکز هماهنگ کنید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات تخصصی ماکروفر شما به محل اعزام شوند.

امروزه استفاده از ماکروفر بسیار بیشتر از قبل شده و در تمامی خانه ها و مخصوصا تداره ها برای گرم کردن غذا از ماکروفر استفاده میکنند و همین استفاده روزانه از آن و استفاده نادرست و رعایت نکردن موارد ایمنی از ماکروفر باعث آسیب رساندن و خرابی آن خواهد شد که مجموعه ما با تکنسین های ماهر و با تجربه خود مشکل ماکروفر شما را بر طرف میکند.

در ادامه به برخی از این اصول و طرز استفاده صحیح از ماکروفر میپردازیم تا دیرتر به نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب نیازمند شوید.

 

تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب

تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب

مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب

مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه در این منطقه شروع به فعالیت کرده و دغدغه بسیاری از اهالی این منطقه را بر طرف کرده چون نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب با بهره گیری از تکنسین های با تجربه و متعهد خود توانسته تا در این منطقه به صورت حرفه ای فعالیت کند .

نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان واقع در غری تهران میباشد و در عرض چند ساعت بعد از تماس شما در محل مورد نظرتان حضور پیدا میکنند و ایراد دستگاه را شناسایی میکنند و در صورت تمایل ماکروفرتان را تعمیر میکنند.

تاریخچه شرکت بوتان 

شرکت بوتان در صنعت گرمایشی برندی معروف و پر آوازه است و پکیج دیواری های این شرکت جز بهترین و بالاترین رتبه در بین مدل های  پکیج دیواری در ایران قرار دارد.همچنین برند بوتان یکی از برندهای شناخته شده‌ی گرمایشی در جهان می باشد و بر اساس سایت این شرکت، گروه صنعتی بوتان سومین سازنده‌ی بزرگ آبگرمکن گازی دیواری در دنیا می باشد.

نکات ایمنی استفاده ماکروفر بوتان

-برای تهیه غذا در ماکروفر بوتان، انرژی باید بتواند به غذا نفوذ کند، بدون اینکه منعکس شود یا توسط ظرف مورد استفاده جذب شود .
-بنابراین باید هنگام انتخاب وسایل آشپزخانه مراقب باشید. اگر مشخص باشد ظروف مخصوص ماکروفر است، لازم نیست نگران باشید.
-فقط کارکنان واجد شرایط مجاز به اصلاح یا تعمیر ماکروفر بوتان می باشند.
-مایعات و مواد غذایی دیگر را در ظروف مهر و موم شده در ماکروفر بوتان گرم نکنید.
-برای ایمنی خود، از پاک کننده های آب فشار قوی یا بخار شور استفاده نکنید.
-این دستگاه را در نزدیکی بخاری، مواد قابل اشتعال نصب نکنید ؛ در یک محل مرطوب، چرب و یا گرد و خاکی، در یک مکان در معرض نور مستقیم خورشید و یا آب و یا جایی که گاز ممکن است نشت کند و در سطح زمین قرار ندهید .
-تمام مواد خارجی مانند گرد و غبار و آب را از پایانه های پلاگین برق و نقاط تماس با استفاده از پارچه خشک به طور مرتب پاک کنید.

-آب را بر روی ماکروفر نریزید یا به طور مستقیم اسپری نکنید.
-ماکروفر را در اجاق گاز قرار ندهید.
-مواد دافع حشرات مانند حشره کش را بر روی سطح اجاق ماکروفر اسپری نکنید.
-مواد قابل اشتعال را در فر ذخیره نکنید. در هنگام گرم کردن ظروف و یا نوشیدنی هایی که حاوی الکل هستند مراقبت ویژه ای را به همراه داشته باشید زیرا بخار الکل ممکن است با یک قسمت گرم  ماکروفر تماس بگیرد و باعث آتش سوزی شود .

– کابل سیم برق را در وضعیت دشوار و تحت فشار قرار ندهید و آن را بیش از حد نکشید و یا خم نکنید .
-در صورت نشت گاز (مانند گاز پروپان، گاز LP، و غیره)، بدون اتصال به پریز برق، فورا آن را تهویه کنید .
-با دست های مرطوب، پلاگین برق را لمس نکنید.
-در حالی که عملیات در حال انجام است، دستگاه را خاموش نکنید.
-انگشتان یا مواد خارجی را وارد ماکروفر نکنید. اگر مواد خارجی مانند آب به دستگاه وارد شده باشند، پریز برق را جدا کنید و با نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب  تماس بگیرید.
-فشار بیش از حدی را روی دستگاه وارد نکنید و جسمی بر روی آن قرار ندهید.

نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب

نمایندگی ماکروفر بوتان در شهرک غرب

ظروف قابل استفاده در ماکروفر

بسیاری از ظروف برای استفاده در ماکروفر بوتان ایمن نیستند. معمولا سازندگان و کارخانه ها بر روی ظروفی که قابل استفاده در ماکروفر می باشند برچسب ایمنی میزنند و ظروفی که این برچسب را ندارند به هیچ وجه قابل استفاده در ماکروفر نمی باشند.

ظروف شیشه ای،  سرامیک و یا ظروف پلاستیکی که روی آن ها برچسب ایمن در ماکروفر (Microwave Safe) خورده است، ظروف مناسبی برای گرم کردن غذا می باشند. به هیچ وجه از ظروف شیشه ای یا سرامیکی که دارای یک لبه فلزی هستند استفاده نکنید.

اگر شما برچسبی که در بالا اشاره شد روی ظروف خود پیدا نکردید می توانید از شیوه های زیر متوجه شوید که ظروف شما مناسب یا نامناسب می باشند.

۱ –  ظرفی را که می خواهید تست کنید خالی درون ماکروفر قرار دهید.

۲ – ظرف دوم را با یک فنجان آب شیر درون ماکروفر قرار دهید.

۳ – به مدت یک دقیقه ظرف را در دمای بالا قرار دهید  و سپس با دقت دمای ظروف خالی را تست کنید.

اگر ظرف پس از بیرون آوردن گرم نشده بود یعنی اینکه این ظرف کاملا مناسب برای پخت و پز در ماکروفر می باشد. اگر کمی گرم شده بود یعنی ظرفی است که فقط برای گرم کردن غذا مناسب می باشد، و اگر ظرف داغ بود اصلا برای ماکروفر مناسب نمی باشد و نباید استفاده شود.

موادی که داخل ظروف یک بار مصرف هستند را از داخل ظروفشان بیرون بیاورید و جداگانه گرم کنید. این ظروف دارای مواد شیمیایی پلی استر می باشند که بر اثر گرم شدن به داخل غذا نفوذ کرده  و باعث سرطان می شوند.

ماکروفرها روش پخت و پز سریع و راحت را ارائه می دهند و در صورتی غذای تهیه شده در آنها سالم می باشد که ظروف استفاده شده برای طبخ غذا ایمن و مناسب باشند.

کاربران ماکروفر باید از دمای مطمئن برای گرم کردن دوباره غذا استفاده نمایند تا از رشد باکتری های روی غذا در داخل ماکروفر جلوگیری به عمل آید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان میتوانید با مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در شهرک غرب تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات ماکروفرتان به محل اعزام شوند

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *