تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت

تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت ، نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت

برای تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت باید از تکنسین های ماهر و با تجربه این نمایندگی بهره ببرید زیرا تعمیر ماکروفر بوتان را نباید به هر کسی که تخصص تعمیر این برند را ندارد بسپارید، نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت با آموزش های دوره ای و تخصصی تعمیر انواع ماکروفر بوتان و قطعات آن به شما عزیزان ساکن این منطفه اطمینان را میدهد که در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد اصلی ماکروفر شما را تشخیص میدهند و در صورت تمایل شما میتوانند در محل زندگی خودتان  در عرض چند ساعت نسبت به خرابی دستگاهتان ایراد ماکروفرتان را بر طرف کنند.

امروزه استفاده ما از ماکروفر بسیار بیشتر از قبل شده و در تمامی اداره ها و منازل از ماکروفر استفاده میکنند و با خراب شدن ماکروفر باید هر چه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنیم ، تعمیر ماکروفر خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید حتما از نمایندگی های مجاز تعمیر ماکروفر استفاده کنید که آسیب جبران نا پذیری را به ماکروفرتان وارد نکنند و با این هزینه های سر سام آور هزینه اضافی جهت تعمیر ماکروفرتان پرداخت نکنید و ماکروفرتان هم تعمیر نشود.

برای اینکه ماکروفرتان دیرتر به تعمیر نیاز پیدا کند باید نکات ایمنی استفاده از آن را بدانیم و اصول استفاده صحیح از ماکروفر را بدانیم تا با رعایت نکات مهم و از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری کنیم و عمر ماکروفر خود را بالا ببریم. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد تا بدانید طرز استفاده صحیح از ماکروفر به چه صورت هست و باید چه لوازمی را در ماکروفر استفاده کنیم و چه لوازمی را استفاده نکنیم.

نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت

نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت

ظروف قابل استفاده در ماکروفر

بسیاری از ظروف برای استفاده در ماکروفر بوتان ایمن نیستند. معمولا سازندگان و کارخانه ها بر روی ظروفی که قابل استفاده در ماکروفر می باشند برچسب ایمنی میزنند و ظروفی که این برچسب را ندارند به هیچ وجه قابل استفاده در ماکروفر نمی باشند.

ظروف شیشه ای،  سرامیک و یا ظروف پلاستیکی که روی آن ها برچسب ایمن در ماکروفر (Microwave Safe) خورده است، ظروف مناسبی برای گرم کردن غذا می باشند. به هیچ وجه از ظروف شیشه ای یا سرامیکی که دارای یک لبه فلزی هستند استفاده نکنید.

اگر شما برچسبی که در بالا اشاره شد روی ظروف خود پیدا نکردید می توانید از شیوه های زیر متوجه شوید که ظروف شما مناسب یا نامناسب می باشند.

۱ –  ظرفی را که می خواهید تست کنید خالی درون ماکروفر قرار دهید.

۲ – ظرف دوم را با یک فنجان آب شیر درون ماکروفر قرار دهید.

۳ – به مدت یک دقیقه ظرف را در دمای بالا قرار دهید  و سپس با دقت دمای ظروف خالی را تست کنید.

اگر ظرف پس از بیرون آوردن گرم نشده بود یعنی اینکه این ظرف کاملا مناسب برای پخت و پز در ماکروفر می باشد. اگر کمی گرم شده بود یعنی ظرفی است که فقط برای گرم کردن غذا مناسب می باشد، و اگر ظرف داغ بود اصلا برای ماکروفر مناسب نمی باشد و نباید استفاده شود.

موادی که داخل ظروف یک بار مصرف هستند را از داخل ظروفشان بیرون بیاورید و جداگانه گرم کنید. این ظروف دارای مواد شیمیایی پلی استر می باشند که بر اثر گرم شدن به داخل غذا نفوذ کرده  و باعث سرطان می شوند.

ماکروفرها روش پخت و پز سریع و راحت را ارائه می دهند و در صورتی غذای تهیه شده در آنها سالم می باشد که ظروف استفاده شده برای طبخ غذا ایمن و مناسب باشند.

کاربران ماکروفر باید از دمای مطمئن برای گرم کردن دوباره غذا استفاده نمایند تا از رشد باکتری های روی غذا در داخل ماکروفر جلوگیری به عمل آید.

تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت

تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت

مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت

اهالی منطقه دردشت با تماس های مکرری که با نمایندگی ماکروفر بوتان در تهران داشتند و دغدغه هایی که با خراب شدن ماکروفر خود داشتند نمایندگی بوتان صلاح دید که نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت را بنا کند تا سرعت خدمات دهی این مرکز ماکروفر بوتان در دردشت بالا برود و تکنسین های تعمیر ماکروفر بوتان  در کوتاه ترین زمان بدون ترافیک مسیر برای تعمیرات تخصصی ماکروفر بوتان اهالی دردشت به منزل آنها اعزام شوند.

از ویژگی های بارز این مرکز میتوان به استفاده از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیر ماکروفر شما عزیزان ساکن دردشت اشاره کرد ، تمامی تکنسین های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان  تلاش خود را کرده تا ایراد دستگاه را تعمیر کنند و از تعویض قطعه ای که مشکل دارد بپرهیزند ، اگر در بعضی از مواقع ایراد دستگاه به گونه ای بود که قطعه مورد نظر سوخته بود و چاره ای جز تعویض آن نبود در این صورت قطعه آسیب دیده را تعویض میکنند.

تمامی هزینه هایی که تعمیرکاران مرکز تعمیر ماکروفر از شما ساکنین محترم در دردشت بابت تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت درخواست میکنند زیر نظر اتحادیه و نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت است.

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت را انجام می دهد و نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت نمی باشد. اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛

مرکز تعمیرات ماکروفر بوتان  با بهره گیری از قوی ترین تیم تعمیرات ماکروفر بوتان  در ایران و همچنین پرسنل فوق متخصص و با تجربه خود می تواند بهترین تعمیر ماکروفر  را با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برای شما انجام دهد.

بارها مشاهده شده که همه ما در استفاده از وسایل الکترونیکی و مکانیکی در منزل با مسائلی روبه رو میشویم که برای رفع آنها دچار سردرگمی شده و اغلب در تشخیص اینکه برای رفع این موارد نیاز به مراجعه به کارشناسان بوده و یا با اقدامات ساده تر در منزل قابل حل هستند، با مشکل روبرو میشویم.

تخصص و تجربه تمامی تکنسین هایی که در نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت هستند بالای 10 سال هست و از همین رو میتوانند ایراد دستگاه شما را به درستی تشخیص دهند و برای تعمیر تخصصی ماکروفرتان از علم و تجربه بالا خود استفاده میکنند .

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماکروفر بوتان در دردشت :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماکروفر

۴ –  باز نشدن درب ماکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار ماکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی ماکروفر

۹–  روشن نشدن ماکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار ماکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفرتان با نمایندگی ماکروفر بوتان در دردشت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین های مرکز را به محل مورد نظرتان اعزام نماییم.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده ایراد دستگاه را شناسایی کرده و تکنسین مربوطه را برای ر طرف کردن ایراد دستگاه به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177114767

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *