تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان

بسیاری از مردم به دنبال خدمات تخصصی و کاملا به روز هستند که نمایندگی های مجاز شرکت  هومیکسو این خدمات و تعمیر اجاق گاز اخوان را انجام می دهد. تعمیرات اجاق گاز اخوان به دست تکنسین های این نمایندگی انجام میشود و در کوتاه ترین زمان در محل زندگی شما بدون جا به جایی دستگاه تعمیر میشود.

امروزه یکی از چیز هایی که نقش مهمی در لوازم خانگی دارد، تعمیر آنهاست وقتی که بعد از مدت ها از لوازم خانگی خود استفاده میکنید و سرویس انجام نمیدهید، یا نکات ایمنی و استفاده صحیح از آن را رعایت نمی کنید، این امکان وجود دارد که اجاق گاز شما نیاز به تعمیر داشته باشد، اجاق گاز هم یکی از لوازمی هست که هر روزه از آن استفاده میشود.

تعمیر اجاق گاز اخوان را به دست نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان بسپارید تا از صحت تشخیص ایراد دستگاه اطمینان کسب کنید و در صورت نیاز از قطعه اورجینال استفاده کنید چرا که نمایندگی هومیکسو تمامی قطعات مورد نیاز خود را از نمایندگی اصلی اخوان تهیه می کند و  هیچ گونه نگرانی بابت قطعه نداشته باشید.

تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر اجاق گاز اخوان

نصب اجاق گاز اخوان شامل مراحل مختلفی بوده و بایستی در هنگام نصب هر کدام از این بخش ها مرحله به مرحله و به صورت درست انجام شده تا در آینده برای شما مشکل ساز نشود.

چنانچه که به نصب اجاق گاز و فر خود اهمیت می دهید و به دنبال نصاب با تجربه هستید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تکنسین های هومیکسو ، نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان به کمک شما بشتابند.

در صورت داشتن مهارت هم با نکاتی که در ادامه میگوییم خودتان برای نصب آن اقدام کنید:

مهم ترین نکات ایمنی در هنگام نصب اجاق گاز اخوان

۱- اولین مورد انتخاب یک مکان مناسب برای نصب اجاق گاز است.

از نصب کردن اجاق گاز در کنار پنجره که عبور وزش باد است، بپرهیزید؛ زیرا سرعت باد باعث خاموش شدن شعله می شود ولی هنوز مولوکول های گاز در هوا پخش هستند که این عامل، خود باعث حادثه می شود برای استفاده از این محصول حتما از شیلنگ های مخصوص به آن استفاده کنید که دارای استاندارد باشند. هم چنین طول این شیلنگ های گاز بیش از یک و نیم متر نباشند.

۲- از ظروف و وسایلی که در برابر شعله گاز مقاوم هستند در کنار اجاق گاز خود استفاده کنید.

از قرار دادن ظروف پلاستیکی در نزدیکی اجاق گاز خود اجتناب کنید زیرا که وسایل پلاستیکی در مواجه با حرارت و شعله های گاز تغییر شکل می دهند و باعث خسارت نیز می شوند برای جلوگیری از این اتفاقات این ظروف را با فاصله از اجاق گاز نگه داری کنید.

۳- فاصله هود خود را با اجاق گاز تنظیم کنید.

این فاصله باید حداقل ۷۰ سانت باشد.رعایت فاصله قانونی هود با گاز در آشپزخانه باعث می شود خسارات وارده به هود به حداقل برسد و عمر مفید آن افزایش یابد.

هنگام نصب اجاق گاز خود حتما به فاصله آن با دیوار کناری و دیوار پشتی توجه کنید. فاصله اجاق گاز با دیوار کناری و دیوار پشتی به ترتیب ۱۰ سانتی متر و ۵ سانتی متر باید باشد.

رعایت این فاصله باعث می شود تا حرارت از اجاق گاز به خوبی به بیرون هدایت شود و شما بتوانید استفاده بهینه از اجاق گاز خود داشته باشید.

مشکلات احتمالی و راه های تعمیرات اجاق گاز:

در این قسمت تعدادی از مشکلات احتمالی که امکان دارد برای اجاق گاز منزل شما رخ دهد را با روش تعمیرات اجاق اخوان  برای شما بیان می کنیم.

یکی از مشکلاتی که معمولا برای اجاق گاز ها پیش می آید این است که شعله قدرت کافی ندارد و برای تعمیر این مشکل شما می توانید با تنظیم پیچی که در روی پیلوت قرار گرفته است قدرت شعله را زیاد نمایید.

روشن نشدن شعله نیز یکی دیگر از مواردی است که در اجاق های منزل پیش می آید و برای تعمیرات اجاق گاز اخوان  در این زمان بهتر است تا توسط تعمیرکاران قطعاتی چون سنسور دما و پیلوت بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

استشمام بوی گاز از اجاق گاز نیز یکی دیگر از مواردی است که معمولا برای اجاق های در منزل اتفاق می افتد و برای رفع آن نیز می توان با چک کردن لوله و بست ها این مشکل را رفع نمود.

  • تنظیم نور پیلوت گاز، در بحث تعمیرات اجاق گاز
  • راه حل­ هایی برای تعمیرات اجاق گاز
  • تعمیرات اجاق گاز و مراقبت از آن
  • تعمیرات اجاق گاز رو میزی

ویژگی های مرکز تعمیر اجاق گاز اخوان

تعمیر و سرویس انواع مختلفی از اجاق گازها در بازار انجام می‌شود، نصب و تعمیر اجاق گازهای ساده، رومیزی، پیلوت دار، فردار، لمسی و اجاق گاز صفحه‌ ای از جمله مدل های مختلف اجاق گاز هستند که پس از اتمام گارانتی معمولا توسط متخصصین و تعمیرکاران نمایندگی هومیکسو سرویس‌ دهی می‌شوند.

عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان تاثیر می‌گذارد که پس از نوع اجاق گاز می‌توان به برند و نوع مشکل پیش آمده و میزان کار مورد نیاز برای رفع مشکل اشاره کرد.

تعمیرات لوازم خانگی به ویژه تعمیر اجاق گاز اخوان ، جز آن دسته از مهارت‌هایی است که تعمیرکار باید دانش و تجربه بالایی داشته باشد. اگر برای تعمیر اجاق گاز خود به دنبال مجرب‌ترین تکنسین می‌گردید.

پس برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار اجاق گاز روی متخصصین شرکت هومیکسو حساب باز کنید. از ویژگی های مهم این نمایندگی تعمیر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز اخوان

تعمیرات اجاق گاز اخوان

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

در صورت نیاز به تعمیر کار میتوانید با شماره های مرکز تعمیرات تماس گرفته و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیر کار مجرب بکنید برای تعمیرات اجاق گاز اخوان خود:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر اجاق گاز شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

021-77114767

021-88592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

8 thoughts on “تعمیر اجاق گاز اخوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *