تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش

 

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی توسط تیم متعهد و مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش هومیکسو در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

تیم ما به منظور تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تا نیازی به جابجا کردن دستگاه و مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش نداشته باشید.

 

با این کار در وقت و هزینه ی شما نیز صرفه جویی می شود. در ابتدای مطلب  به روش ارتباط ما با مشتری اشاره شد. تعمیر جاروبرقی در محل محاسن زیادی دارد. مثلا می توان گفت از نظر اتلاف وقت بسیار به صرفه است.

نمایندگی تعمیر الکترولوکس در تجریش

 

بررسی نکات ایمنی در دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی الکترولوکس به شرح زیر است:

برای استفاده از جاروبرقی آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید.

برای کشیدن جاروبرقی الکترولوکس از سیم دوشاخه برق آن کمک نگیرید.

حتما باید قبل از شروع برای جارو زدن بررسی کنید که کیسه دستگاه پر نباشد.

از استفاده از جاروبرقی برای کشیدن اجسام نوک تیز استفاده نکنید.

مشکلات متداول و خرابی‌های جاروبرقی الکترولوکس

 

موارد مختلفی در خرابی و درست کار نکردن جاروبرقی الکترولوکس مطرح است اما سه مورد زیر از موارد اصلی این خرابی‌ها هستند:

موارد زیر برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با موارد تعمیر و سرویس جاروبرقی تهیه شده است .

  • علت صدای زیاد جاروبرقی الکترولوکس و رفع آن
  • تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی الکترولوکس
  • علت کم شدن مکش جاروبرقی و راه های رفع آن
  • تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس
  • علت خاموش شدن جاروبرقی الکترولوکس و رفع آن

تعمیر موتور جاروبرقی الکترولوکس

اگر به انتهای موتور نگاه کنید، یک محافظ فلزی است که باید در آورید تا فن را ببنید، سپس مهره‌ای که پره‌های فن را نگاه داشته را باز کنید. این به شما اجازه می‌دهد که واشر و خود پره‌ها را در آورید. همه مدل‌ها مثل هم نیستند پس با توجه به موتور عمل کنید.

بعد، به آرامی زغال‌های کربنی موتور را بیرون بکشید که معمولاً با سرسیم سر جای‌ شان قرار گرفته‌ اند که به آرامی می‌توانید آن‌ها را در آورید. این زغال‌های موتور باید بلند باشند. سیم‌ها با سرسیم‌های مخصوص به این زغال‌ها وصل می‌شوند.

وقتی زغال‌ها را در آورید، آن‌ها با استفاده از اسپری تمیزکننده لوازم الکترونیکی تمیز کرده و یا اگر کوچک شده‌اند با زغال جدید عوض کنید.

اگر خواستید که زغال‌ها را عوض کنید، همیشه باید هر دو زغال را یکجا عوض کنید. وقتی کارتان با زغال‌ها تمام شد، می‌توانید استاتور موتور جاروبرقی را در آورید. برای این کار بست فنری فلزی را به پایین فشار دهید تا استاتور به راحتی در آید.

استاتور دارای کنترلر الکترونیکی است که همزمان با آن باید بیرون بیاید. حالا استاتور و محفظه ‌ی آن را از آشغال تمیز کنید، تا جاروبرقی بهترین کارآیی را داشته باشد.

سپس باید با احتیاط روتور را بیرون بکشید، که در دو سر ابتدا و انتها دارای بلبرینگ است که در داخل محفظه قرار داده شده‌اند. این قسمت باید با احتیاط بیرون کشیده شود. دقت کنید که واشرها را گم نکنید.

آموزش تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

اجزای جاروبرقی

 

برای آموزش تعمیرات موتور جاروبرقی در ابتدا باید با قطعات و اجزای موتور جاروبرقی آشنا باشیم و نحوه ی عملکرد آن را بدانیم :

سیم پیچ : سیم پیچ موتور باعث عمل کردن آهن ربایی و چرخش کلکتور می شود ، بطوری که زمانی که برق وصل می شود با ایجاد حالت آهنربایی باعث گردش می شود.

کلکتور: کلکتور یک صفحه ی چرخان میباشد که درون بلبرینگ ها توسط یک میله ی نازک ثابت می شود.

ذغال جاروبرقی : وظیفه ی اتصال برق به کلکتور را دارد ، ذغال میتواند باعث جرقه ی موتور جاروبرقی شود.

بلبرینگ موتور جاروبرقی : دو عدد بلبرینگ برای ثابت نگه داشتن موتور کلکتور در موتور تعبیه شده است، خرابی این بلبرینگ ها باعث افزایش صدای جاروبرقی میشود .

پروانه : پروانه در موتور جاروبرقی وظیفه ایجاد مکش در جاروبرقی را دارد، شکستن یا جابجا شدن پروانه میتواند باعث کم شدن مکش جاروبرقی شود .

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش

 

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش جهت تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش موارد زیر را برای رفع عیب فیلتر جاروبرقی الکترولوکس ارائه می کند :

 جاروبرقی الکترولوکس مکش کمی دارد؟

 

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید خیلی نگران نباشید معمولا راه حل ساده ای برای رفع آن وجود دارد، بخصوص اگر دستگاه را تازه خریداری کرده اید و خیلی از عمر آن نمی گذرد. مشکل مکش ضعیف می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما عمده ترین آن پر شدن کیسه یا مسدود شدن مسیر شیلنگ جاروبرقی است. کیسه اگر پر باشد باید تخلیه یا تعویض شود. در غیر این صورت به سراغ شیلنگ دستگاه بروید.

شیلنگ جاروبرقی را بررسی کنید تا در دهانه ی آن یا در مسیر شیلنگ چیزی گیر نکرده باشد. گاهی هم رسوبی از گل و لای موجب این مساله می شود که به همین دلیل توصیه می کنیم زمین یا فرش خیس را با جاروبرقی تمیز نکنید. دلیل رایج دیگر تجمع کرک و مو در دهانه و روی برس جارو برقی است. این قسمت را خیلی ساده با دست یا قیچی تمیز کنید بدون اینکه به برس آسیب بزنید.

در نهایت به سراغ فیلتر جاروبرقی بروید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. در این قسمت نحوه ی تعویض فیلتر را آموزش داده ایم. در موارد دیگر برای تعمیر جارو برقی الکترولوکس در منزل بهتر است تعمیر آن را به عهده ی متخصصین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش بسپارید .

در صورت بروز مشکل در جاروبرقی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با مرکز تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش به شماره تماس 22737566 تماس حاصل کنید تا کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس در تجریش برای انجام دادن خدمات تعمیر در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه ی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس در تجریش کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *