تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز دوو

تعمیر اجاق گاز دوو

تعمیر اجاق گاز دوو در تهران

تعمیر اجاق گاز دوو

مرکز تعمیرات دوو یکی از مراکز معتبر در خصوص تعمیر اجاق گاز دوو می باشد که دیگر خدمات پس از فروش برند دوو ا نیز در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

اجاق گاز ها در دنیای امروزی بسیار پر کاربرد هستند و از لوازم ضروری آشپزخانه به شمار می آیند، به صورتی که برای گرم کردن غذا نیز به آن نیاز پیدا می کنید.

البته امروزه دستگاه های دیگری برای گرم کردن غذا، مانند ماکروفر به وجود آمده، اما همه ی ما می دانیم که با گرم کردن غذا با اجاق گاز، طعم غذا بهتر می شود، همچنین امواج مضری ندارد که به بدن آسیب برساند.

در صورتی که دستگاه اجاق گاز شما دچار ایرادات شد می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در هومیکسو، از خدمات تعمیر اجاق گاز دوو بهره مند شوید.

22 مارس سال 1967 میلادی در پایتخت کره ی جنوبی، یعنی شهر سئول، شرکتی به نام دوو توسط کیم وو چونگ پدیدار شد که یکی از غول های صنعتی به شمار میرفت.

تا قبل از بحران مالی که در سال 1997 در قاره ی آسیا رخ داد، این شرکت، پس از برند هیوندای، دومین شرکت بزرگ کره ی جنوبی محسوب می شد و در رتبه های بعدی برند سامسونگ و ال جی به ترتیب مقام سوم و چهارم را داشتند.

دوو (Daewoo) از دو بخش Dae و woo تشکیل شده که دا به معنای عالی می باشد و قسمت وو برگرفته از نام بنیانگذار این شرکت است.

امروزه این کمپانی بیش از 20 زیر مجموعه و شرکت تابعه در سراسر جهان دارد که بعضی از این شرکت ها مانند تاتا دوو و کشتی سازی دوو در زمینه های متفاوت صنعتی به عنوان شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه می دهند.

ولی برخی از قسمت های این برند مانند کارخانه های خودرو سازی دوو به کمپانی جنرال موتورز فروخته شد که اکنون آن را با نام جی ام می شناسیم.

البته شرکت دوو الکترنیک نیز یکی از زیر شاخه های برند دوو است که محصولات لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت تولید می کند و در سطح بین المللی جایگاه بسیار بالایی دارد.

شرک دوو الکترونیکز اکنون درحوضه ی تولید انواع لباسشویی، تلویزیون، یخچال، ماکروفر، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز فعالیت می کند.

با تمام کیفیتی که محصولات دوو از جمله اجاق گاز این برند دارد باز هم ممکن است که مشکلاتی در آن پدیدار شود که در این مواقع بهتر است از مرکز تعمیر اجاق گاز دوو کمک بگیرید.

برای استفاده از خدمات ارائه شده در هومیکسو می توانید خیال خودتان را راحت کنید، چرا که این خدمات با بهترین کیفیت، در کوتاه ترین زمان ومناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

ضمن این که در نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو تمامی قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی، جایگزین می شوند.

تمامی خدمات پس از فروشی که در مرکز تعمیرات دوو ارائه می شود، مختص مشتریان عزیز ساکن در سراسر تهران می باشد.

تعمیر اجاق گاز دوو

متن سربرگ خود را وارد کنید

تعمیرات اجاق گاز دوو در تهران

همانطور که گفتیم ممکن است اجاق گاز دوو نیز دچار ایراداتی بشود که بعضی از آن ها، به راحتی توسط خودتان، درست می شوند.

اما ایراد در بعضی از قسمت ها نشانگر مشکل بزرگتری در اجاق گاز است که در این مواقع نباید عملکرد خود سرانه ای داشته باشید و بهترین کار تماس با نمایندگی های معتبر در این حوزه می باشد.

ایراد در هر کدام از قسمت های زیر، یک زنگ هشدار برای شماست تا سریعا به فکر چاره باشید:

روشن نماندن شعله های اجاق گاز و خاموش شدن شعله به محض روشن شدن

سوختن شعله ها به رنگ زرد

پخش شدن دود از اجاق گاز

خاموش شدن فر اجاق گاز به صورت اتفاقی

برق دار بودن بدنه ی اجاق گاز در صورتی که به سیستم برق کشی مجهز باشد

برای تعمیرات تخصصی اجاق گاز دوو می توانید از این مرکز کمک بگیرید اما باید برخی از نکات توسط خود شما رعایت شود تا از بروز دیگر مشکلات جلوگیری کنید.

در ادامه بعضی از این ایرادات نوشته شده:

میکروسوییچ، جعبه فندک، ترموکوپل و … قطعات اصلی و تخصصی هستند که در قسمت داخلی اجاق گاز به کار رفته اند که همین موضوع باعث میشود برای تعمیر اجاق گاز دوو از افراد و مراکز معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

اولین موضوعی که باید در نظر بگیرید، مکان نصب اجاق گاز است، به همین منظور از قرار دادن آن در اطراف پنجره ها خودداری کنید.

در این صورت امکان خاموش شدن گاز توسط باد وجود دارد که همین موضوع سبب نشت گاز در منزل می شود و خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

همچنین از قرار دادن اجاق گاز در کنار یخچال هم خودداری کنید، چون گرمای اجاق گاز به یخچال آسیب میزند و مصرف انرژی را بالا می برد.

باید حواستان باشد که مایعات روی اجاق گاز سر ریز نشوند، چرا که این مایعات به بخش های زیرین شعله می روند و در مدت کوتاهی باعث زنگ زدگی سیم ها می شوند.

نفوذ مایعات به بخش های زیرین اجاق گاز عمر دستگاه را کم می کنند که بهتر است با تمیز کرن تمامی قسمت های اجاق گاز مانع کوتاهی عمر دستگاه خود بشوید.

همچنین برای چربی هایی که روی چدن صفحه گاز بسته میشود بهتر است از موادی که مخصوص چربی زدایی است استفاده کنید.

مواظب صفحه ی اجاق گاز خود باشید تا از شکستن آن جلوگیری کنید، چون در صورت شکستن صفحه، اجاق گاز شما بدون کاربرد می شود، این حساسیت در اجاق گاز هایی که صفحه ی شیشه ای دارند بیشتر می شود.
به همین منظور از گذاشتن وسیله های سنگین بر روی صفحه خودداری کنید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز دوو در تهران

هومیکسو یکی از نمایندگی های مجاز و معتبر جهت تعمیر انواع لوازم خانگی است که خدمات پس از فروش برند دوو را نیز تحت نظرت نمایندگی دوو انجام می دهد.

سعی ما بر این است که شما را با روش هایی آشنا کنیم تا کمترین نیاز را به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو داشته باشید

معرفی برخی از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز دوو به شرح زیر است:

هماهنگ کردن محل و وقت حضور تعمیر کار طبق درخواست مشتری

استفاده از قطعات اصلی و فابریک برای تعویض قطعه یا تعمیر لباسشویی دوو

ارائه ی فاکتور و ضمانت نامه جهت خدمات پس از تعمیر

نظر خواهی از مشتری، بابت میزان رضایت مندی از نحوه ی عملکرد تکنسین و خدمات ارائه شده

تمامی این موارد باعث می شوند تا مشتریان بیشتری به سمت نمایندگی تعمیرات هومیکسو جذب شوند و رضایت بالای خود را اعلام کنند.

تعمیر انواع اجاق گاز از جمله گاز رومیزی، فر دار و مبله، با اینکه مشکل به نظر می رسد، اما با یاد گیری آموزش هایی مختصر و مفید، بسیار ساده می شود. نظرات کاربران ما در این مورد، گویای این مسئله می باشد.

برای راهنمایی شما در عیب یابی و تعمیر اجاق گاز فر دار، مبله و گاز رومیزی که در تولید حرارت مشکل دارند، ما فهرستی از قطعاتی که احتمال دارد در ایجاد این مشکل دخیل باشند، تهیه کرده ایم.

مطالب زیر را بخوانید تا بدانید قسمت های گفته شده چطور کار می کنند و چطور باید مشخص کنید کدام قسمت ایجاد مشکل کرده است و چطور باید قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کنید.

البته تعمیر برخی مشکلات ایجاد شده از توان شما خارج هستند و باید به دست متخصصین این حوزه، مانند تعمیرگاه هومیکسو سپرده شوند.

روشن نشدن فر یا اجاق گاز دوو می تواند به دلیل مشکل در مواردی که می گوییم باشد:

فیوز
المنت کباب پز
المنت پخت
المنت سطح گرم کننده
سنسور دما
کلید بی نهایت
برد الکترونیکی
شیر ایمنی
فندک فر

حرارت نداشتن یا پایین بودن حرارت در اجاق گاز دوو ممکن است به دلیل مشکل در مواردی که می گوییم باشد:

المنت پخت
ترموستات کنترل فر
سنسور دما
برد کنترل الکترونیکی
فیوزها

اگر اجاق گاز شما هم دچار مشکل شد و خودتان هم تجربه و دانش کافی جهت تعمی

ر آن را نداشتید، می توانید با نمایندگی تعمیرات دوو که از تعمیر کاران مجرب بهره مند است، استفاده کنید.
برای دسترسی راحت تر به این مرکز، می توانید با شماره های 88592650 و 33142528 تماس بگیرید تا خدمات پس از فروش این دستگاه را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیرات اجاق گاز دوو کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *