تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو

 

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال دوو هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال دوو ، خدمات تعمیر یخچال دوو را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

نمایندگی دوو

تعمیر یخچال دوو در محل کار یا منزل تخصص می خواهد و این امر تنها در هومیکسو محقق می شود. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در محل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در محل از پرداخت هزینه های اضافه جلوگیری می کنید.
  • خطرات ناشی انتقال دستگاه به بیرون شما را تهدید نمی کند.
  • شما عزیزان می توانید از نزدیک ناظر بر تعمیرات یخچال فریزر دوو خود باشید.

نمایندگی یخچال دوو

شرکت هومیکسو که در ابتدا خدمات پس از فروش لوازم خانگی دوو را بر عهده داشت، چند سالی است با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو در ایران خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید با خرید از فروشگاه های رسمی سرتاسر کشور از گارانتی و خدمات پس از فروش هومیکسو، نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر دوو برخوردار شوید.

به خاطر داشته باشید که هومیکسو تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر دوو بوده و هیچ ارتباطی با نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر دوو هومیکسو ندارد.

صدای فن یخچال دوو

در صورتی که از فن یخچال فریزر صدایی شنیدید، احتمال دارد ایراد از موتور فن اواپراتور باشد. این نوع فریزر در بخش فن موتوری دارد که هوا را دور اپراتور به چرخش در می آورد تا آن را خنک کند.

با گذشت زمان، موتور فن می تواند فرسوده شود و یا نیاز به روغن کاری داشته باشد، که توجه نکردن به این موارد می تواند باعث صدای بلند و تق تق های در فریزر شود.

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال دوو

یکی از مشکلات مهم و اساسی در یخچال فریزر های امروزی، خاموش شدن صفحه نمایش یخچال می‌باشد که تعمیر آن حتماً باید توسط افراد متخصص در این امر انجام شودو پیشنهاد می‌کنیم که خودتان برای انجام این کار اقدام نکنید.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال می‌تواند به علت قطع شدن برق آن و یا سوختن آن باشد.

و صفحه نمایش در یخچال فریزر های امروزی بسیار مهم هستند زیرا آنها در صفحه نمایش خطا ها و ایرادات به وجود آمده در یخچال فریزر را به شما اطلاع می‌دهند و شما می‌ توانید برای رفع آن خطا ها اقدام کنید.

چنانچه در صفحه نمایشگر یخچال خطوط افقی مشاهده می‌کنید و صفحه نمایش چشمک می‌زند این بدان معناست که در یخچال ایرادی به وجود آمده است

البته بسته به مدل یخچال شما، علت این امر در دفترچه راهنمای یخچال شما ذکر شده است که می‌تواند هر یخچال دلیل متفاوتی داشته باشد.

 

اما به طور کلی یکی از پرکاربرد ترین دلیل ها برای این امر، دمای یخچال است. یعنی وقتی هوای داخل یخچال گرم می‌شود، صفحه نمایش یخچال چشمک می‌زند تا به شما اخزار بدهد که دمای داخل یخچال بالاست و باید آن را تعمیر کنید، اما وقتی دمای یخچال به دمای مطلوب که شما آن را تنظیم کرده اید برسد، چشمک زدن صفحه نمایش قطع می‌شود.

بنابراین زمانی که که شما یخچال فریزر را ریست می‌کنید، تا زمانی که یخچال به دمایی که شما آن را تنظیم کرده اید برسد، صفحه نمایش یخچال چشمک می ‌زند و در این صورت نیاز به نگرانی نیست.

همچنین سنسور یخ ساز یخچال نیز می‌تواند باعث چشمک زدن صفحه نمایش یخچال شود. در این حالت احتمالاً برق قطع شده است و یا سنسور یخ ساز یخچال شکسته است.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران

کاربران گرامی، در نظر داشته باشید که اگر یخچال فریزر دوو خود را به تازگی خریداری نموده اید و نیاز به استفاده از خدمات دارید، نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر دوو (گروه هومیکسو ) خدمات رایگان نصب و تعمیرات یخچال فریزر را به شما ارائه می دهد. پس توصیه ما به شما این است که در صورتی که اعتبار گارانتی دستگاه هنوز به اتمام نرسیده، حتما از خدمات رایگان نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو بهره ببرید. چنانچه گارانتی یخچال فریزر دوو به پایان رسیده است، هومیکسو با شماست.

می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات هومیکسو از مزایا و خدمات آن بهره مند شوید. در ادامه مزایای استفاده از خدمات هومیکسو را شرح داده ایم:

  • تعمیر یخچال دوو در تهران با استفاده از قطعات فابریک انجام می گردد که به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک می کند.
  • تعمیرکاران آموزش دیده هومیکسو با رعایت اصول خدمات به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کنند.
  • با شفاف سازی هزینه تعمیرات یخچال دوودیگر دغدغه ای در این امور نخواهید داشت.
  • در هومیکسو به کار خود مطمئن هستیم و کلیه خدمات تعمیر یخچال دوو را ضمانت می کنیم.
  • در هومیکسو از ابتدای تماس تا اتمام خدمات تعمیرات یخچال دوو همراه شما هستیم.

مشکلات متداول یخچال دوو 

 

تعمیر یخچال فریزر دوو

تعمیر یخچال فریزر دوو

  1. یخچال فریزر دوو یکسره کار می کند.
  2. لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  3. موتور یخچال فریزر دوو داغ کرده است.
  4. یخچال فریزر دوو صدای زیاد می دهد.
  5. فریزر دوو منجمد نمی کند.
  6. یخچال فریزر دوو برفک می زند (دیفراست نمی کند)
  7. یخچال فریزر دوو روشن نمی شود.
  8. فن یخچال فریزر دوو کار نمی کند.
  9. موتور یخچال فریزر دوو کار نمی کند.
  10. صفحه دیجیتالی یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  11. برد الکترونیکی یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  12. سنسور یخچال فریزر دوو عمل نمی کند.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال دوو شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال دوو به شماره تماس  77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال دوو شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال دوو در تهران کلیک کنید

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *