تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس

 

تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس

 

تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس

تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس

تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در هومیکسو ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس هومیکسو اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس ، خدمات تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

تعمیر یخچال دوو در منزل

 

تعمیرکاران متخصص پس از معاینه و عیب یابی، یخچال شما همان جا به گونه ای تعمیر می کنند که دیگر دچار چنین نقصی نشود و مثل روز اول کار کند. پس اگر یخچال شما دچار خرابی شده است تا دیر نشده با نمایندگی ما تماس گرفته، با بی نظیرترین تکنسین ها مشورت کنید و بهترین راه را جهت تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس را انتخاب کنید.

  • خرابی کمپرسور: از دیگر موارد مهمی که ممکن است باعث شود تا یخچال فریزر خوب خنک نکند خرابی کمپرسور می باشد. اگر صداهایی از آن به گوش می رسد یعنی آن کار می کند ولی اگر صدایی به گوش نمیرسد ابتدا یخچال فریزر را از برق کشیده سپس دوباره به برق متصل کنید.

موارد زیادی در خنک نکردن یخچال فریزر دخیل هستند از جمله خرابی درزهای در از این رو برای تعمیر یخچال فریزر دوو در تهرانپارس باید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو و با در میان گذاشتن مشکل با آن ها اقدام به تعمیر یخچال فریزر دوو شود.

نمایندگی یخچال دوو در تهران

 

محصولات دوو به دلیل دارا بودن کیفیت و امکانات بالا از قطعات و تکنولوژی های پیشرفته در ساخت شان استفاده شده است و در نتیجه برای هرگونه سرویس و تعمیر یخچال فریزر دوو در تهرانپارس نیاز به یک تکنسین ماهر و کاربلد دارد. شما می توانید برای این کار به نمایندگی دوو در تهران اعتماد کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران

 

با توجه به هزینه های روزافزونی که زندگی های امروزی به همراه دارند، نگهداری و سرویس لوازم خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت کوتاهی در این امر، خسارت ها و هزینه های بالایی را متحمل خواهید شد.

بنابراین، سرویس به موقع یخچال دوو نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا هم طول عمر مفید یخچال و هم کارایی یخچال افزایش یابد.

سرویس یخچال دوو عبارت است از مجموعه اقداماتی گفته می شود که به صورت منظم در راستای حفظ سلامت یخچال و جلوگیری از معایب در آن انجام می شود. با انجام این امور، شما همیشه از سالم بودن یخچال خود مطمئن هستید و در صورتی که کوچکترین مشکلی برایش ایجاد شود، سریع آن را برطرف می کنید.

نصب یخچال ساید دوو در تهران

 

نمایندگی لوازم خانگی دوو هومیکسو می باشد و  مجموعه هومیکسو در تهران بصورت حرفه ای همراه با تعمیرکاران مجرب دوو انجام می شود. و کاملا مستقل از گروه انتخاب می باشد.

گروه انتخاب با استناد به تجارب و تخصص همکاران و متخصصین تعمیراتی خود  این بار با دریافت مجوز های لازم و با قبول شدن در انواع تست های حرفه ای شرکت دوو توانست مفتخر به دریافت نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس باشد.

تعمیر برد یخچال دوو

 

تعمیرات برد های الکترونیکی اینورتر و معمولی یخچال و ساید بای ساید دوو در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس هومیکسو قابل انجام میباشد .

  1. تعمیرات مدار منبع تغذیه : زمانی که دستگاه روشن نمیشود و صفحه نمایشگر عددی را نمایش نمیدهد به احتمال زیاد منبع تغذیه آسیب دیده است. (علت روشن نشدن یخچال)
  2. تعمیرات رله و IC های فرمان : اگر قسمتی از یخچال شما مانند موتور ، فن ها ، لامپ روشنایی به احتمال زیاد یکی از رله های روی برد یا IC های فرمان و برنامه مشکل دارد .
  3. IC های رگلاتور و ترایاک : وظیفه تغییرات ولتاژ و اعمال ولتاژ به نقاط مختلف برد توسط این قطعات انجام میشود و ممکن است از کار بیافتند .
  4. IC های برنامه : مغز و مرکز صادر کننده فرمان های الکترونیکی توسط IC برنامه انجام میشود ، اختلال در این IC ها میتواند دستگاه را مختل کند .

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو بدلیل صرفه جویی در هزینه ها سعی در تعمیر برد الکترونیکی یخچال را دارد تا تعویض آن و در بیش از 95% مواقع برد را تعمیر میکند .

صدای فن یخچال دوو

در صورتی که از فن یخچال فریزر صدایی شنیدید، احتمال دارد ایراد از موتور فن اواپراتور باشد. این نوع فریزر در بخش فن موتوری دارد که هوا را دور اپراتور به چرخش در می آورد تا آن را خنک کند.

با گذشت زمان، موتور فن می تواند فرسوده شود و یا نیاز به روغن کاری داشته باشد، که توجه نکردن به این موارد می تواند باعث صدای بلند و تق تق های در فریزر شود.

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال دوو

 

تعمیر یخچال فریزر دوو در تهرانپارس

تعمیر یخچال فریزر دوو در تهرانپارس

 

یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید شما ممکن است که به هر دلیلی خراب شود، به عنوان مثال ممکن است که موتور یخچال از کار بیوفتد، درب دستگاه به درستی بسته نشود، بدنه ی یخچال به شدت گرم باشد و… . همچنین یکی از ایراداتی که ممکن است برای یخچال شما پیش بیاید، خرابی صفحه نمایش یا همان دیسپلی دستگاه می باشد. امروزه یکی از مشکلات و ایرادات رایج در یخچال های ساید بای ساید و یا یخچال های فریزر، خاموش شدن صفحه نمایشگر دستگاه می باشد. در این صورت باید موارد مختلفی بررسی شوند، تا ایراد تشخیص داده شود و آن مشکل بر طرف شود.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه یخچال دوو شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در تهرانپارس به شماره تماس  77166615 و 77394838 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر یخچال دوو در تهرانپارس کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *