تعمیر یخچال سوزان

نمایندگی یخچال سوزان

نمایندگی یخچال سوزان ،تعمیر یخچال سوزان

نمایندگی یخچال سوزان در صورت خراب شدن یخچال فریزر شما در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال سوزان شما اقدامات لازم را اتخاذ میکند زیرا با خرابی یخچال فریزر اتفاقات بد زیادی پیش می آید و باید هر چه سریعتر ایراد دستگاه به طور صحیح شناسایی شود تا از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری شود و مواد غذایی درون یخچال فاسد نشود.

تکنسین های نمایندگی یخچال سوزان با بهره گیری از آموزش های دوره ای و منظم خود را با علم و تکنولوژی به روز کرده تا در صورت خراب شدن یخچال فریزر شما با برند سوزان در کمترین زمان ایراد دستگاه را تشخیص دهند و از فاسد شدن موادغذایی درون یخچال جلوگیری کنند و هر چه سریعتر با پیدا کردن ایراد دستگاه آن را تعمیر کنند.

نمایندگی یخچال سوزان

نمایندگی یخچال سوزان

نمایندگی یخچال سوزان

هر کجای تهران که باشید، تنها با یک تماس ساده می توانید از خدمات نمایندگی یخچال سوزان بهره مند شوید. خدماتی که در این رابطه به مشتریان ارائه می شوند  در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر یخچال سوزان به دست متخصصین نمایندگی یخچال سوزان با هزینه های منصفانه و مصوب زیر نظر اتحادیه انجام میشود و هزینه اضافی از مشتریان جهت تعمیر یخچال سوزان گرفته نمیشود ، تمامی قطعات استفاده شده در صورت خرابی و سوختگی اصل و اورجینال خواهد بود چون از نمایندگی یخچال سوزان دریافت خواهد شد و تمامی تعمیر کاران شرکت هومیکسو تمام تلاش خود را میکنند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما قطعه معیوب را تعمیر کنند و در صورتیکه دستگاه کاملا سوخته باشد و راهی برای تعمیرات آن نباشد ان را تعویض کنند.

شماه های نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سوزان 

شرق تهران :77147330

غرب تهران : 44287993

پیروزی : 33142528

جنوب تهران : 33812686

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر یخچال سوزان 

همانطور که ما در هنگام بیماری، برای انتخاب دکتر به سراغ کلینیک تخصصی می رویم؛ باید برای تعمیر یخچال سوزان خود نیز همین دقت را به خرج دهیم.
در مورد تخصص و دانش متخصصان و کارشناسان  می توان به سالها تجربه و آگاهی کامل از کلیه امور مربوط به تعمیرات یخچال سوزان سخن گفت. درست است که به عمل کار برمی آید و به سخن دانی مشکلی رفع نخواهد شد؛ اما شما می توانید در صورت بروز کوچکترین مشکل در دستگاه خود از سرعت و دقت قابل توجهی بهره مند شوید.
تعمیر یخچال سوزان در منزل با قطعات اورجینال و فابریک یکی دیگر از جمله خدمات مرکز تعمیرات هومیکسو است. این مزایا تنها با هدف رفع دغدغه مندی مشتریان ارائه خواهند شد. مشکلات مربوط به هزینه های گزاف و هزینه های آتی در این رابطه نیز به طور کلی از بین خواهند رفت. چرا که تعمیر یخچال شما به ساید بای ساید بودن یا یخچال فریزر و مشکلات مخصوص به آن بستگی ندارد. آنچه که مهم است نحوه عیب یابی و تعمیرات است.

  • برای پیشگیری از بروز مشکلات مربوط به تعمیر یخچال سوزان سعی کنید تا در هنگام استفاده و قرار دادن اقلام و محصولات خوراکی در آن حداکثر دقت را بخرج دهید. از چسباندن آنها به یکدیگر یا به بدنه دستگاه خودداری کنید. همچنین آن ها را پس از بدست آوردن دمای متعادل در یخچال قرار دهید. و اینکه هرگز غذاها را نزدیک خروجی هوا قرار ندهید.
  • بعد از انجام تعمیرات یا جابجایی یخچال آن را دو ساعت بعد به برق متصل کنید.
نمایندگی یخچال سوزان

تعمیر یخچال سوزان

نکات ایمنی و مهم برای استفاده بهتر از یخچال فریزر

برای نصب و راه اندازی این دستگاه، حتما از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سوزان استفاده نمایید.

– اگر می خواهید این وسیله را تمیز کنید، برای مدت کوتاهی آن را از برق بکشید؛ زیرا تماس دست خیس با محفظه داخلی به ویژه قسمت فریزر می تواند خطر آفرین باشد.

–  یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب، رطوبت و در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

–  یکی دیگر از نکات ایمنی مهم این است که؛ هرگز دست خود را وارد ظرف نگهداری یخ ننمایید؛ زیرا بر اثر کار کردن یخ ساز خودکار امکان وارد آمدن آسیب به دست شما وجود دارد.

–   از قراردادن ظروف شیشه ‌ای داخل فریزر بپرهیزید, زیرا بر اثر انجماد خواهند شکست.

– پیشنهاد می شود دو شاخه ی کابل برق لوازم خانگی، مثل یخچال فریزر ابتدا به ترانس وصل شود و سپس آن محافظ را به برق وصل نمایید.

رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از ایجاد حوادث و کاهش نیاز به تعمیر

    • از یک دستگاه محافظ برق برای اتصال چند وسیله ی برقی پر کاربرد استفاده نکنید. برای مثال یخچال و فریزر باید دارای یک دستگاه محافظ جداگانه باشد.
    • در زمان های مختلف، سیم و دو شاخه ی لوازم خانگی برقی را بررسی کنید تا در صورتی که مشکلی دارند، نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام نمایید.
    • در صورت آتش سوزی وسایل الکتریکی، به هیچ وجه از آب استفاده نشود و قبل از هر کاری لازم است برق اصلی ساختمان قطع گردد.
    •  در هنگام خرید دقت کنید که حتما دارای برچسب انرژی +A باشند تا از نظر مصرف انرژی در وضعیت بهینه و استاندارد قرار داشته باشند.
    •   معمولا در هنگام به وجود آمدن ایراد و خطا در نحوه ی عملکرد دستگاه ها، اکثر افراد اقدام به دستکاری آن می کنند ولی اگر شما از دانش و مهارت تجربی کافی برخوردار نباشید، مطمئنا چنین کاری موجب افزایش میزان خرابی و به وجود آمدن مشکلات بیشتر خواهد شد. پس تعمیر لوازم خانگی را به تکنیسین ها و کارشناسان مجرب مجموعه  هومیکسو  بسپارید.
    •  استفاده از یک پریز برای روشن کردن چند دستگاه توصیه نمی شود.

  برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، دقت داشته باشید که اگر قصد دارید کف آشپزخانه را با آب شستشو دهید، حتما وسایل برقی را از پریز برق جدا کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال سوزان شما میتوانید با نمایندگی تعمیر سوزان تماس گرفته یا به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرکار را پر کرده  تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام خواهند کرد:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *