نمایندگی یخچال لوپز

نمایندگی یخچال لوپز

نمایندگی یخچال لوپز ، تعمیر یخچال لوپز

نمایندگی یخچال لوپز با بهره گیری از علم روز دنیا و تکنسین های آپدیت در زمینه  تعمیر یخچال لوپز در تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان ساکن در تهران میباشند.

با خراب شدن یخچال فریزرتان باید هر چه سریع تر با نمایندگی یخچال لوپز تماس گرفته تا تکنسین مربوطه برای تعمیر یخچال فریزر شما اقدامات لازم را انجام دهد ، در ادامه به برخی از ایرادات یخچال لوپز میپردازیم که در صورت بروز چنین مشکلاتی علت را متوجه شوید و در صدد رفع ایراد دستگاه باشید.

نمایندگی یخچال لوپز

تعمیر یخچال لوپز

سوالات متداول در مورد تعمیر یخچال لوپز

  1. یخ ساز یخچال ساید بای ساید یخ زیادی تولید می کند که باعث فشار به قفسه یخ می شود؟

این یکی از ایرادات مزاحم در مورد یخچال هاست. عمدتا این ایراد از باز روی حسگر موجود در یخ ساز ایجاد می شود. زمانی که یخ تولید شده و به بازوی حسگر می خورد باعث می شود تا عمل یخ سازی متوقف شود. در مواردی که این بازوی حسگر به مشکل خورده یا آسیب دیده باشد باعث می شود تا عمل یخ سازی متوقف نشده و باعث فشار به قفسه یخ شود. برای تعمیر این بخش از یخچال باید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال لوپز و کمک گیری از متخصصین موجود در نمایندگی برای تعمیر یخچال فریزر لوپز اقدام کرد و بازوی حسگر معیوب را تعویض کرد.

 

  1. آیا برای حمل و نقل یخچال فریزر می توان آن را به صورت افقی حمل کرد؟

بله برای حمل نقل می توان یخچال را افقی حمل کرد ولی باید این نکته را در نظر داشت که با حمل کردن یخچال به صورت افقی روغن داخل کمپرسور از داخل کمپرسور خارج می شود و پس از حمل و نقل باید قبل اتصال به برق چند ساعتی به صورت ایستاده بماند.

 

  1. آیا باید کنترل های موجود در یخچال تنظیم شوند؟

این یکی از سوالات متداول در تعمیر یخچال می باشد. در اکثر نقاط جهان بهترین تنظیم 5 به 5 می باشد. ولی در یخچال فریزر هایی که دارای حسگر کنترل سرد لامپ هستند باید این تنظیم را پایینتر در نظر بگیرد اگر در ارتفاعی بیشتر از 5000 فوت از سطح زمین زندگی می کنید. در تعمیرات ساید بای ساید لوپز این مورد را در نظر داشته باشید که اگر یخچال شما به خوبی کار می کند و ناگهان دچار مشکلی شود که شما را مجبور به تنظیم مجدد کنترل های آن کند ممکن است که ایراد از بخش دیگری از یخچال باشد. برای رفع این ایراد باید با مراجعه به نمایندگی یخچال لوپز و کمک گیری از متخصصی اقدام به تعمیر یخچال فریزر لوپز کرد تا هم از هزینه ی اضافی و هم از اتلاف زمان جلوگیری شود.

 

  1. بعد از گذشت چه مدتی باید فیلتر آب یخچال تعویض شود؟

فروشندگان محصول عموما زمان 6 ماه را برای تعویض فیلتر آب مناسب می دانند؛ اما زمان تعویض فیلتر به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر سطح کیفیت آبی که از فیلتر عبور می کند بالا باشد می توان تا یک سال از فیلتر آب موجود استفاده نمود. البته باید این را در نظر داشته باشید که بدون فیلتر ماندن یخچال بهتر از استفاده از فیلتر کثیف است. برای تعویض این فیلتر باید با کمک گیری از متخصصین تعمیر یخچال لوپز این کار صورت گیرد.

 

  1. چگونه چگالنده یخچال فریزر را تمیز کنیم؟ و چه مقدار باید تمیز شود؟

برای تمیز کردن چگالنده باید از یک برس بلند وباریک استفاده شود. در یخچال فریزر هایی که چگالنده در زیر کف آن قرار دارد با تمیز کردن کویل ها و لنت های کویل این کار انجام می گیرد. در برخی دیگر از یخچال فریزر های باید محفظه ی پشت یخچال باز شود تا به کویل های چگالنده دسترسی داشت ولی نحوه ی پاک کردن آن مشابه قبل است. توصیه می شود برای تمیز کردن این بخش با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال لوپز از آن ها خواسته تا این کار را انجام دهند؛ زیرا ممکن است با آسیب زدن به کویل ها هزینه های بیشتری را متحمل شوید. با تعمیر ساید بای ساید لوپز به وسیله ی تعمیرکار زبده خیالتان از حل مشکل بوجود آمده به کل راحت خواهد بود.

نمایندگی یخچال لوپز

نمایندگی یخچال لوپز

  1. در یخچال فریزر بسته نمی ماند؟

ابتدا مطمئن شوید که در میان درب یخچال چیزی گیر نکرده باشد. سپس یک لایه نازک از وازلین را به واشر های درب یخچال بمالید اگر مشکل حل نشد ممکن است یک فضا میان لولای در ایجاد شده باشد. در یخچال های ساید بای ساید دو دندانه روی درب یخچال وجود دارد یکی بر روی لولا و دیگری بر روی درب، اگر یکی از این دندانه ها آسیب دیده باشد در به درستی بسته نمی شود. بسته نشدن درب یخچال از مشکلات مهم در یخچال است و سریعا باید با کمک نمایندگی یخچال لوپز این مشکل حل شود و دندانه آسیب دیده توسط متخصص تعمیر ساید بای ساید لوپز تعویض گردد.

 

  1. دمای داخل یخچال چند درجه باید باشد؟

قسمت یخچال ساید بای ساید باید چیزی بین 36-40 درجه فارنهایت و قسمت فریزر آن بین 0-10 درجه فارنهایت باشد. در صورتی که دمای نوشته شده پاسخگویی مناسبی نداشت باید با درمان گذاشتن این مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال لوپز تماس گرفته و اقدام به تعمیر ساید باید ساید لوپز کنید.

 

  1. چرا مواد غذایی موجود در قسمت یخچال یخ می زنند ولی در فریزر آن نه؟

این مشکل زمانی اتفاق می افتد که درب یخچال برای مدت طولانیی باز نشده باشد. در این زمینه نیازی به تعمیر یخچال لوپز نیست و باید با چند بار باز و بسته کردن درب یخچال از سرد شدن بیش از حد قسمت پایینی یخچال جلوگیری شود. از این بابت گفته می شود که نیازی به تعمیر یخچال لوپز نیست که این امر کاملا طبیعی است و با بسته ماندن بیش از حد درب یخچال دمای قسمت های پایینی نیز به حد یخ زدگی میرسد و تنها راه حل آن باز کردن درب یخچال برای چند بار است. نمایندگی یخچال لوپز در مواردی مشغول به تعمیر یخچال لوپز می شود که مشکل بوجود آمده غیرمعمول و جدی باشد.

 

  1. وقتی که یخچال آب کشی می کند این آب کجا می رود؟

آب به داخل قاب زیر یخچال که در آن آب تبخیر می شود وارد می شود. در صورتی که این قاب دچار مشکل شود آب به درستی تبخیر نمی شود و در کارکرد یخچال خلل ایجاد می شود. در نتیجه باید سریعا توسط متخصص تعمیر یخچال لوپز اقدام به تعمیر ساید بای ساید لوپز کرد و مشکل بوجود آمده را حل نمود. نمایندگی یخچال لوپز این اطمینان را به شما می دهد تا هر مشکلی که برای یخچال فریزر لوپز پیش آمد در اسرع وقت توسط متخصص تعمیر یخچال لوپز حل می شود.

 

  1. در عین حالی که یخچال فریزر من کهنه نیست ولی زود خراب می شود چرا؟

باید این نکته را در نظر داشت که هر وسیله الکتریکی عمر مفیدی دارد و بعد از گذر از این عمر مفید کم کم از کار می افتد. عمر مفید اکثر وسیله های الکتریکی 8 تا 12 سال است که در صورت استفاده درست از آن و کمک گیری به موقع از متخصص تعمیر یخچال لوپز می توان این عمر مفید را تا 10-20 سال افزایش داد. ولی چیزی که مهم است این است که هر وسیله ای یک روز دچار مشکل می شود و در صورت خرابی یخچال لوپز نیز باید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال لوپز این خرابی را به آن ها گزارش داده و از خدمات آن ها از قبیل تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر لوپز، تعمیر ساید بای ساید لوپز و دیگر خدماتی که در اختیار مشتریان می گذارند استفاده کرد.

سرویس سالیانه توسط متخصصان نمایندگی تعمیر یخچال نیز در طولانی شدن عمر یخچال تاثیر دارد.

ونه مشکلی در محصول خریداری شده در هر زمان و مکانی که بخواهند می توانند از خدمات تعمیر یخچال فریزر لوپز و تعمیر ساید بای ساید در محل این نمایندگی ها استفاده کنند. لزوم مراجعه به نمایندگی لوپز به این علت است که در صورتی که این تعمیرات توسط افرادی انجام شود که تخصص کافی در این زمینه ندارد ممکن است صدمات بیشتری به یخچال وارد شده و نه تنها مشکل حل نشود بلکه مشکلات دیگری نیز به مشکلات قبلی افزوده شوند. کد های خطا این امکان را به متخصصان می دهند تا با استفاده از آن ها به سادگی ایراد بوجود آمده شناسایی شده و برای تعمیر یخچال فریزر لوپز اقدام کنند

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر یخچال فریزر شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287993

02188592650

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *