نمایندگی ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی ، تعمیر ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی در تهران در کوتاه ترین زمان در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما همشهریان ساکن تهران میباشد، الان که شما وارد سایت ما شدین نیاز به تعمیر ظرفشویی هیتاچی خود دارید و 100% ایرادی برای دستگاه شما به وجود آمده ، بهتر است هر چه سریعتر با نمایندگی ظرفشویی هیتاچی تماس  بگیرید تا در مدت زمان کوتاه برای تعمیر ظرفشویی هیتاچی شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی

اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده به نزدیک ترین شعبه نمایندگی ظرفشویی هیتاچی خود تماس بگیرید تا ظرف مدت چند ساعت به محل اعزام شوند و ایراد دستگاه شما را به درستی تشخیص دهند و در صورت نیاز به تعمیر با تایید شما ایراد دستگاهتان را بر طرف کنند.

اگر در تهران زندگی می کنید دیگر لازم نیست نگران تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی باشید. در هر نقطه از این شهر شلوغ و پر ازدحام، شعبه های متعددی از نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی دایر است که خدمات مشاوره ای و فنی آن زمان خاصی ندارد.  پس از دریافت آدرس، فرآیند تعمیرات یکی پس از دیگری انجام می شود. کارشناسان متخصص و مجرب نمایندگی ظرفشویی هیتاچی به موقع در محل حضور پیدا می کنند و با دقت و سرعت خارق العاده ای، ماشین ظرفشویی معیوب را به دستگاه سالم تبدیل می کنند.

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی در محل

خدمات مرکز تعمیر ظرفشویی هیتاچی در محل و منزل به شرح زیر است:

شاید وقت نداشته باشید، شاید بی حوصله باشید و یا هر دلیل دیگری که دست شما را برای انجام هر کاری بسته باشد. در این میان یک کار اورژانسی پیش می آید و قوز بالا قوز می شود. چه خبری بدتر از اینکه ماشین ظرفشویی هیتاچی شما کار نکند. تصور کنید در زمان هایی که با مدیریت زمانی هم وقت کم می آورید و به کار خاصی نمی رسید ظرف های کثیف هم به شما سلام می رسانند؛ اما نیازی نیست عصبانی یا کلافه شوید. نمایندگی ظرفشویی هیتاچی یک پیشنهاد دارد. اینکه در محل و منزل شما حضور می یابد و خیلی راحت و بدون دردسر همه چیز رفع می شود.

شاید برای تان عجیب باشد؛ اما تمام کارهایی که لازم است در یک تعمیرگاه انجام شود در محل و منزل شما انجام می شود. همکاران ما در این مرکز ، مجهز هستند و با تخصص و تجربه ای که دارند، همه چیز طبق روال معمول انجام خواهد گرفت. اگر شما نیز جزو این دسته افرادی هستید که وقت کم می آورید خودتان را به هیچ عنوان نگران و خسته نکنید. می توانید این موضوع را با تماس حل کنید. نمایندگی تعمیر ظرفشویی هیتاچی همراه لحظه های پر مشقت و استرس دار شماست. این نام را به خاطر بسپارید و به دوستان و آشنایان نیز معرفی کنید.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی هیتاچی خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر ماشین ظرفشویی هیتاچی شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

تعمیر ظرفشویی هیتاچی

نمایندگی ظرفشویی هیتاچی

ارور ها و کدهای خطای متداول ظرفشویی هیتاچی

در زیر لیست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های ظرفشویی هیتاچی که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات هیتاچی را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

  • E1: گرم نشدن آب و نرسیدن به دمای مناسب و در نتیجه شروع نشدن برنامه شستشو به دلیل خرابی ترموستات
  • E2: بالا رفتن بیش از حد دمای آب تا حدود ۸۰ درجه سانتی گراد
  • E3: سرریز شدن آب دستگاه به دلیل خرابی شیر برقی
  • E4: وارد نشدن آب کافی به دستگاه به دلیل وجود مشکل در مسیرهای ورودی
  • E5: تخلیه نشدن آب دستگاه به دلیل وجود مشکل در مسیرهای خروجی آب
  • E9: پایین بودن سطح آب در درون ماشین ظرفشویی به دلیل پایین بودن فشار کلی آب یا وجود مشکل در مسیرهای ورودی

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی هیتاچی

جهت بالا بردن کارایی و بالا بردن عمر ماشین ظرفشویی هیتاچی توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • ماشین ظرفشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید.
  • متناسب با میزان کثیفی ظرف ها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید.
  • از شوینده های مرغوب و دارای استاندارد بالا و متناسب با مدل ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید.
  • از نمک های مناسب و اصلی برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • فیلتر دستگاه را مرتبا تمیز کنید.
  • در صورت پوسیدگی و خرابی لاستیک و چفت درب سریعا با نمایندگی تعمیرات هیتاچی برای تعویض آن تماس بگیرید.
  • هرگونه نشتی در دستگاه را جدی بگیرید.
  • تا حد امکان ته مانده های غذا را از ظروف حذف کنید تا مانع گرفتگی پمپ و یا دیگر شیلنگ های دستگاه شوید.

ثبت سفارش تعمیرات ظرفشویی در مناطق مختلف تهران:

شمال : 22737566

جنوب : 55180742

شرق : 77147330

غرب  : 44287993

با پر کردن قرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی دقیق از خرابی دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *