نمایندگی ماکروفر هیتاچی

نمایندگی ماکروفر هیتاچی

نمایندگی ماکروفر هیتاچی ، تعمیر ماکروفر هیتاچی

نمایندگی ماکروفر هیتاچی در تهران با تیمی متشکل از تکنسین های با تجربه و آموزش دیده برای تعمیر ماکروفر هیتاچی آماده اعزام به تمامی همشهریان ساکن در تهران هستند، نمایندگی ماکروفر هیتاچی با شعبه های متعدد در  نقاط تهران این امکان را فراهم کرده تا با شماره گیری مرکز تعمیر ماکروفر هیتاچی در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین مربوطه به محل مورد نظر شما اعزام شود.

تعمیر ماکروفر هیتاچی

نمایندگی ماکروفر هیتاچی

با مدرن شدن زندگی ها، دستگاهی به نام ماکروفر  به بازار راه پیدا کرده است که به کمک آن می توان خیلی سریع غذاها را آماده کرد. ماکروفر هیتاچی یک برند قدرتمند است که کیفیت بالایی در ساخت و تولید محصولاتش وجود دارد و توانسته رضایت و اعتماد مشتریان زیادی را کسب کند. با این وجود این وسیله به مرور زمان ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل و خرابی شود.

حتمالا در حال حاضر به این صفحه مراجعه کرده اید چون دستگاه شما خراب شده است و نیاز به تعمیر ماکروفر هیتاچی خود دارید. اگر دستگاه شما خراب شده است به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر ماکروفر هیتاچی خود را به دست افراد متخصص و کار بلد بسپارید زیرا دارای ساختار پیچیده ای است و تعمیر آن کار هر کسی نیست.

با واگذار کردن این کار به افراد ناوارد ممکن است دستگاه شما را به صورت تخصصی تعمیر نکنند و بعد از مدت کوتاهی دوباره خراب شود نیاز به تعمیر پیدا کند. حتی ممکن است اگر دستگاه تان مجددادچار خرابی شد، قابل تعمیر نباشد و مجبور شوی با هزینه هنگفتی آن را تعویض کنید.

بنابراین، بهترین راهکار تماس با نمایندگی ماکروفر هیتاچی می باشد تا بتونید با اطمینان خاطر تعمیر را به آن ها بسپارید. در این نمایندگی، ماکروفر شما به صورت تخصصی و با دقت بالا توسط تعمیرکارانی خبره با سابقه درخشان در زمینه سرویس و تعمیرات ماکروفر هیتاچی انجام می شود.

روال کار به این صورت است که بعد از تماس و گزارش خرابی، در صورت نیاز ما تعمیرکار ماکروفر هیتاچی مربوطه را خیلی سریع با تجهیزات و ابزارهای کامل به محل شما اعزام می کنیم تا دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند. پس با ما دیگر نگران تعمیر ماکروفر هیتاچی خود در تهران نباشید. همین حالا تماس بگیرید تا ماکروفر شما را یکبار برای همیشه تعمیر کنیم.

شماره های تماس :

02122737566

02144287993

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر

وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برق بزنید و از سیم رابط استفاده نکنید

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید

هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

تعمیر ماکروفر هیتاچی

نمایندگی ماکروفر هیتاچی

ماکروفری را بخرید که حتما لیبل اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ وماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر ،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در ماکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که لیبل ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در ماکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گهگاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

اقدامات نمایندگی ماکروفر هیتاچی

  • به محض تماس مشتری با تیم تعمیرات مرکز هیتاچی و در صورت نیاز به تعمیرکار ، این مرکز خود را موظف می داند تا در راستای جلب رضایت مشتری ، در کمترین زمان ممکن ، تعمیرکار حرفه ای را به منزل مشتری اعزام نموده و حتی المقدور تعمیرات در منزل صورت گیرد.
  • در صورتی که تکنسین متخصص پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده ، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی فلر به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی هیتاچی برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه ی تعویض این قطعات ، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.
  • برای اطمینان و آرامش خاطر مشتریان ، ضمن تاکید بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط تکنسین های فنی مرکز ، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط تکنسین های فنی ارائه می شود، به مدت 90 روز گارانتی خواهد شد.
  • بعد از ارائه خدمات توسط تکنسین های این نمایندگی از واحد نظرسنجی با مشتری تماس گرفته خواهد شد و میزان رضایت مشتری از خدمات ارائه شده ، در راستای ارتقاء کیفیت خدمات بررسی و پایش میگردد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر هیتاچی شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *