تعمیر فر بلونی

نمایندگی فر بلونی

نمایندگی فر بلونی ، تعمیرگاه فر بلونی

جهت نصب، سرویس و تعمیر فربرقی نمایندگی فر بلونی با آموزش های به روزی که به تکنسین های خود در زمینه انواع فر بلونی داده توانسته مهارت آنها را بیشتر کرده و  با استفاده از تعمیرکاران متخصص خود آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است. تکنسین‌های متخصص ما در تعمیرگاه فر بلونی  آماده ارائه خدمات تعمیر فر برقی در محل شما هستند. در صورتی که نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر فر بلونی خود را داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی فر بلونی

تعمیرگاه فر بلونی

هزینه تعمیر در نمایندگی فر بلونی در تهران

درنمایندگی فر بلونی درباره هزینه تعمیر فر در تعمیرگاه فر بلونی شما با مزیت های زیر روبرو خواهید بود:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی فر بلونی در محل هزینه جابجایی این دستگاه حذف خواهد شد
  • هزینه تعمیرات فر در تعمیرگاه فر بلونی بر حسب نرخ مصوب اتحادیه است
  • در نمایندگی فر بلونی برای کنترل هزنیه ها به دنبال تعمیرات قطعات هستیم و تعویض آنها آخرین قدم است.

تعمیر فر برقی

تعمیر فر بلونی در تعمیر گاه فر بلونی کار سختی نبوده اما نیاز به دقت زیادی دارد. فر برقی به دلیل مشخصات خود به تدریج جایگزین خوبی برای فر های گازی شده است. کار با فر برقی آسان تر از فر گازی می باشد. علاوه بر آن فر برقی جای کمتری را اشغال کرده و به دلیل وزن کم آن جابجایی راحت تری دارد. این فر به دلیل عدم استفاده از انرژی گاز دارای ایمنی بیشتری می باشد. این فر دارای المنت بوده و به جای آتش از حرارت این فر برای پخت غذا استفاده می شود. این فر دارای برد الکترونیکی و سنسور دما بوده و جهت کنترل میزان دما مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به علائم خرابی این فر و نحوه تعمیر آن می پردازیم.

سرویس فر برقی

بهتر است فر برقی شما سالی یک بار تخصص افراد متخصص سرویس شوند. سرویس کردن فر برقی باعث بهبود در عملکرد آن و در نتیجه پخت بهتر غذاها شده و همچنین باعث افزایش عمر آن می شود. در صورتی که برای سرویس فر برقی خود به متخصص نیاز داشتید می توانید با تکنسین های ما در تعمیرگاه فر بلونی تماس حاصل نمایید.

نصب فر برقی

فر های برقی به دلیل سیستم برقی که دارند ممکن است کمی پیچیده به نظر آید ولی در اصل نصب فرهای برقی کار پیچیده ای نبوده و تنها کافیست که دو شاخه آن را درون پریز قرار دهید. اما اگر بار اولی است که با فر های برقی سر و کار دارید بهتر است جهت نصب آن حتما از مختصص کمک بگیرید. متخصصین نمایندگی فر بلونی  بهترین گزینه برای نصب دستگاه شما می باشند. این متخصصین شما را به خوبی راهنمایی می نمایند که طریقه استفاده به چه شکل می باشد.

انواع فر از نظر نوع و محل نصب در آشپزخانه :

۱ – فر کلاسیک یا معمولی یا در اصطلاح مُبله (بدونه نیاز به نصب،استفاده به صورت پرتابل و قابل جابجایی)

۲ –  فر مدرن یا توکار ( نصب در داخل کابینت )

  • فر کلاسیک

در رنج های کلاسیک، اجاق گاز صفحه ای و فر،  در یک دستگاه معمولا ۳۰ اینچی با ۴ تا مشعل بالای فر ارائه می شوند.

  • فر مدرن

با پیشرفت‌ تکنولوژی فرهای توکار، به یکی از لوازم آشپزخانه‌ با تغییرات بسیار زیاد تبدیل شده است. دارای طرح‌های آینده نگر و ویژگی‌هایی هستند که کار را برای افراد خانه دار آسان کرده است و به راحتی می‌توانند آشپزی کنند.

انواع فر مدرن (فرتوکار) از نظر نحوه پخت و پز غذا :

  • فر گازی

همانگونه که از نام این فر مشخص است سوخت مصرفی آن از گاز شهری تامین می شود. برق مورد نیاز برای روشن کردن لامپ ها و فن نیز به وسیله ی اتصال سیم فر به پریز انجام می پذیرد. از ویژگی های قابل توجه فر گازی می توان به مرطوب بودن محیط داخلی آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود که غذا نسبت به سایر مدل ها خشک نباشد.

  • فر برقی 

در این فر از المنت های برقی برای پخت غذا استفاده می شود. از مزایای فر برقی می توان به درجه ی حرارت ثابت نسبت به سایر مدل ها، عایق های ضخیم تر، نظافت آسان و یخ زدایی اشاره کرد. همچنین در ساخت انواع فر برقی توکار معمولا تکنولوژی بالایی از جمله تمیز کنندگی خودکار، برنامه ی پخت، تایمر هشدار، قفل اتوماتیک در دماهای بالا و … به کار رفته است.

  • فر کانوکشن convection

پخت غذا در این نوع فر به کمک امواج ماکروفر و المنت صورت می گیرد. ماکروفر برای یخ‌زدایی مواد غذایی منجمد مثل انواع گوشت و سبزیجات مطلوب است که در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. مزیت دیگر پخت با ماکروفر حفظ عطر طبیعی غذاست که باعث می‌شود نمک یا شکر بیش از مقدار لازم به غذا افزوده نشود. ماکروفر  غذا را با رطوبت خودش می‌پزد بنابراین لازم نیست چربی اضافی یعنی کره یا روغن به آن افزوده شود.

تعمیرگاه فر بلونی

نمایندگی فر بلونی

انواع فر مدرن (توکار) از نظر نصب در آشپزخانه:

· فر تنها

با توجه به طراحی های آشپزخانه ها و فضاهای کوچک و جایگزین شدن گاز رومیزی ( گاز صفحه ای ) به جای اجاق گاز های مبله دلیل عمده استقبال از فرهای توکار این است .

· فر دابل

 فرهای جدا از اجاق صفحه ای، به خانه دار در طراحی آشپزخانه انعطاف پذیری بیشتری می دهد. همچنین بسیاری از افراد ترجیج می دهند  فر توکار را در ارتفاع بالا نصب کنند به جای اینکه مجبور باشند برای استفاده از فر خم شوند. این قطعا برای کمر شما بهتراست. فرهای دابل معمولا در عرض های ۲۴،۲۷ و ۳۰ اینچی و ارتفاع کلی متفاوت ارائه می شوند.

·فر دابل روی هم

این آشناترین حالت فرهای دابل می باشد و بسیاری از تولید کنندگان ورژنی از این دستگاه را اجرا می کنند. بیشتر تولیدکنندگان کابینت هم کابینت استانداردی برای فرهای بلند پیشنهاد می دهند. زیر یونیت فرهای دابل، معمولا یک یا دو کشو تعبیه شده است که به عنوان فضای پاخور حدود ۱۰ تا ۱۶ اینچ یا بیشتر بالاتر از زمین قرار گرفته است.

·  فر تنها، مایکروویو و محفظه گرم کننده کمبو

 این ترکیب هم بسیار متداول است. اگر فضا برای کابینت های بلند دارید این ترکیب فوق العادست. این ترکیب یک راه حل عالی برای داشتن هر سه وسیله کنار هم در یک آشپزخانه است.

· فرهای مجزا پهلو به پهلو

 این آرایش در آشپزخانه های مدرن و امروزی خیلی متداول است. ممکن است شرکت کابینت ساز یک کابینت بلند تک فر به شما ارائه دهد. می توان این دو فر را پهلو به پهلو قرار داد.

جهت تعمیر کردن فر بلونی خود و مشاوره رایگان با شماره های  تعمیرگاه فر بلونی تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177147330

02122737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *