نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن ، تعمیر لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن با تکنسین های مجرب و با تجربه در کوتاه ترین زمان ممکن به روش های حرفه ای و تخصصی تعمیر لباسشویی بسترن را بر عهده میگیرند و در تمامی روزهای هفته آماده سرویس دهی به شما عزیزان ساکن تهران میباشند ، اگر نیاز به نصب و یا سرویس سالیانه دستگاه خود داشتید میتوانید با نمایندگی لباسشویی بسترن تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های تعمیر لباسشویی بسترن را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن با ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی بسترن در خدمت شما است . اگر شما نیز با گرفتار مشکلاتی با این لوازم خانگی شده اید همین اکنون با شماره های نمایندگی برای بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی بسترن در تماس باشید. نمایندگی  برای تعمیر لباسشویی دارای تکنسین های ماهر و مجرب است . در نمایندگی مهندسین شناخت کافی با برند مربوطه و البته تجربه ی لازم را دارند و همین امر سبب شده است در ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی همواره رضایت کافی را کسب کنند .
اعتبار نمایندگی رضایت شما عزیزان از بهره مندی خدمات تعمیر لباسشویی  است . تلاش و هدف نمایندگی در زمینه تعمیر لباسشویی این است که بهترین خدمات نصیب شما شود . کارشناسان نمایندگی لباسشویی بسترن افتخار این را دارد که در همه ی این مدت بتواند در زمینه ی تعمیر لباسشویی بسترن رضایت عالی را کسب کرده و همواره مورد استقبال عمومی باشد . تعمیر لباسشویی بسترن زیر نظر نمایندگی لباسشویی بسترن سبب شده است که اینگونه خرابی ها دیگر به کابوس تبدیل نشود .

سوالات متداول خرابی لباسشویی

آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود و پودر در مخزن باقی می ماند؟

ابتدا بررسی کنید که آیا پس از استارت درب دستگاه قفل می شود یا نه ؟در  صورتی که درب قفل نشود پس ایراد در ابگیری نیست و مربوط به المان های شروع به کار و امنیتی و بردی می باشد .اما اگر درب قفل شده اما آبب وارد نمی شود و یا پودر به درستی داخل نمی شود و قطره قطره می باشد.در این صورت احتمالا قطعه شیربرقی دستگاه خراب شده است . شیربرقی یکی از قطعات اصلی لباسشویی بوده که از یک فنر ،یک میله استوانه ای ، یک مخزن پلاستیکی و دیافراگ های لرزه ای تشکیل شده است .

ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لرزش دارد؟

لرزش ماشین لباسشویی در ابتدایی ترین حالت مربوط به عدم ریگاژ پایه ها می باشد .برای تنظیم کردن پایه های لباسشویی ،از اچار مخصوص ریگلاژ استفاده کرد. . دو پاییه جلو را بالا یا پایین بیاورید تا دستگاه لق نخورد . در صورتی که دستگاه به درستی در جای خود قرار دارد اما باز لرزش دارد کمک فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد کمک فنر قطعه ای فلزی با طول بین ۱۲تا۲۵سانت بوده که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی به کمک پیچ پایین وصل می شود بستگی به حجم لباسشویی و وزن دیگ لباسشویی ،قدرت کمک فنر نیز تغییر می کند

در مواردی نیز احتمال دارد که به دلیل گرفتگی فیلترهای داخلی آب داخل لباسشویی مانده باشد که در این صورت می بایست فیلتر تخلیه نظافت و سرویس شود .

پیشنهاد میکنیم مقاله ” لرزش شدید ماشین لباسشویی ” را مطالعه فرمائید.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

در خوش بینانه ترین حالت ،عدم روشن نشدن ماشین لباسشویی قطعی پریز و در ادامه قطعی سیم و یا اتصالات داخلی می باشد . اما در اکثر موارد برد اصلی ماشین لباسشویی دچار سوختگی شده است . در موارد محدود نیز برد دستگاه سالم است و نمایشگر سوخته است و برنامه ها را نشان نمی دهد

دستگیره درب لباسشویی شکسته و درب باز نمی‌شود؟

زمانی که کار دستگاه به پایان نرسیده باشد و شما اقدام به باز کردن در نمایید به علت فعال بودن میکروسوئیچ (سنسور امنیتی درب) دستگیره دچار آسیب می شود. در این حالت شما بایستی ابتدا درب لباسشویی را باز نموده و سپس دستگیره را باز کرده و عوض کنید. باز کردن درب لباسشویی قِلق خاصی دارد که در ویدئو جداگانه ای راجع به آن صحبت کرده ایم.

ماشین لباسشویی در هنگام خشک کردن لرزش دارد؟

لرزش ماشین لباسشویی در ابتدایی ترین حالت مربوط به عدم ریگاژ پایه ها می باشد .برای تنظیم کردن پایه های لباسشویی ،از اچار مخصوص ریگلاژ استفاده کرد. . دو پاییه جلو را بالا یا پایین بیاورید تا دستگاه لق نخورد . در صورتی که دستگاه به درستی در جای خود قرار دارد اما باز لرزش دارد کمک فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد کمک فنر قطعه ای فلزی با طول بین ۱۲تا ۲۵سانت بوده که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی به کمک پیچ پایین وصل می شود بستگی به حجم لباسشویی و وزن دیگ لباسشویی ،قدرت کمک فنر نیز تغییر می کند.

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن

نمایندگی لباسشویی بسترن

این موضوع همیشه پیشنهاد دیگران به شما بوده است. اما چرا همیشه به شما پیشنهاد میدهند تا تعمیرات خود را به نمایندگی ها بسپارید؟ ما به عنوان نماینده تعمیرات ، به شما پاسخ میدهیم. نمایندگی ما به عنوان یک نماینده مجاز تعمیرات. کلیه مشاوره ها و خدمات پشتیبانی خود را به شما کاملا رایگان، و اصولی و کارشناسی شده ارائه میدهد.

همچینین . ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی های کمپانی میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند تایید میکند. با ما نگران قیمت نباشید ، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم .

پس از حضور تیم های تخصصی ما، ارائه خدمات تعمیرات تخصصی به شما در دستور کار قرار میگیرد و پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات، درصورت لزوم، قطعات اورجینال و اصلی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. عیب یابی دستگاه شما به وسیله تعمیرکاران ما بصورت تخصصی انجام میشود، درصورت خطا در عیب یابی قطعا شما دچار هزینه های اضافی و یا دوباره کاری میشوید که چنین مواردی در تعمیرگاه هایی که عموما پشتیبانی لازم از خدمات خود را ندارند یا با تعمیرکاران متخصص و با تجربه همکاری نمیکنند به وفور دیده میشود. ولی ما با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانمان که ماهر در عیب یابی دستگاه شما چه قدیمی باشد و چه جدید، این تضمین را به شما میدهیم که مشکل دستگاه شما را به خوبی تشخیص دهیم و بدون محتمل شدن شما به هزینه های اضافی و دوباره کاری، برای شما در کمترین زمان عیب یابی و رفع عیب ها و تعمیرات تخصصی را انجام دهیم. همچنین، شما میتوانید به سرویس های ما، خدمات پشتیبانی را هم اضافه کنید. ما خدمات پشتیبانی خود را به شما در تمام ساعات روز ارائه میدهیم و این پشتیبانی ما، شامل کلیه خدمات ارائه شده توسط تیم های فنی ما و همچنین قطعات تامین شده برای شما میشود. پشتیبانی، تضمینی است برای ما که به شما اطمینان دهیم تا تعمیرات لوازم خانگی خود را با اعتماد کامل به نمایندگی ما بسپارید.

ویژگی های مرکز تعمیر لباسشویی بسترن 

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح

جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی ماشین لباسشویی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید:

44287993

22737566

77166615

با پر کردن فرم زیر جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود تکنسین های ما با هماهنگی برای تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام خواهند شد:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *