نمایندگی لباسشویی وسترن

نمایندگی لباسشویی وسترن

نمایندگی لباسشویی وسترن ، تعمیر لباسشویی وسترن

نمایندگی لباسشویی وسترن یکی از بهترین و اولین نمایندگی تعمیر لباسشویی وسترن در تهران میباشد که با آموزش های تخصصی به تکنسین های با تجربه خود آنها را برای تشخیص صحیح ایراد دستگاه کمک میکنند و سرعت آنها را در عیب یابی بالا برده و از صدمه زدن به بقیه قسمت های لباسشویی جلوگیری میکنند.

نمایندگی لباسشویی وسترن

نمایندگی لباسشویی وسترن

نمایندگی لباسشویی وسترن

اگر لباسشویی شما مارک وسترن است و از زمان گارانتی دستگاه شما گذشته و الان نیاز به تعمیر دارد میبایست با نمایندگی لباسشویی وسترن تماس گرفته تا برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام شوند.

هنگامی که ارتباط شما با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لبسشویی وسترن برقرار شد می توانید مشکل لباسشویی تان را شرح دهید تا این افراد بهترین نیروی متخصص را برای شما ارسال کنند. حتی اگر یک روز تعطیل باشد باز هم می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وسترن بهره ببرید.

در اسرع وقت نیروی متخصص که اطلاعات کافی در مورد این مدل لباسشویی دارد به منزل شما اعزام می شود. شما حتی می توانید زمان تعمیر لباسشویی وسترن  را انتخاب کنید تا در زمان هایی که در منزل حضور دارید تعمیرکار مراجعه کند و زیر نظر شما تعمیرات انجام شود.

اگر برای تعمیر لباسشویی به قطعه ای خاص نیاز داشته باشید، نمایندگی لباسشویی وسترن  این نیاز شما را هم رفع می کند و با قرار دادن قطعات اصل بر روی لباسشویی این دستگاه را به صورت کاملاً سالم در اختیارتان قرار می دهد تا با کیفیت اولیه شروع به کار کن و دیگر دغدغه خرابی ماشین لباسشویی خود را نداشته باشید. تمامی تکنسین های نمایندگی لباسشویی وسترن با تشخیص ایراد دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن و تعمیر آن در کمترین زمان خیال شما را آسوده میکنند و اول از همه تمامی سعی خود را کرده تا قطعه معیوب را تعمیر کنند در صورت سوختگی قطعه را تعویض کنند.

مشکلات متداول لباسشویی وسترن

چرا لباسشویی خاموش است ولی آب داخل دیگ جمع می‌شود؟

مکانیزم لباسشویی به طوری طراحی شده که هنگام نصب لباسشویی شیر آب ورودی به لباسشویی وصل می‌شود و شیر آب را باز می‌کنید ولی آب وارد لباسشویی نمی‌شود تا زمانی که شما برنامه را انتخاب کنید و کلید شروع را فشار دهید بعد از آن لباسشویی شروع به آبگیری و شستشو می‌کند.

حالا شاید زمانی متوجه شوید با اینکه ماشین لباسشویی در حالت خاموش یا استندبای است آب وارد لباسشویی شده، همانطور که در بالا توضیح دادیم نحوه عملکرد لباسشویی به گونه است که با وصل کردن لباسشویی به آب و باز بودن شیر آب، آبی وارد دستگاه نمی‌شود تا زمان استارت بعد از استارت کردن لباسشویی برد یا تایمر لباسشویی با قطعه‌ای به نام شیر الکتریکی فرمان می‌دهد و مگنت آن دریچه ورودی را باز می‌کند و آب وارد دستگاه می‌شود و بعد از پر شدن حد مجاز دوباره برد یا تایمر دستور قطع آب را می‌دهد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد ، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند ، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند. پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابقبه سطحی که دارید تنطیم کنید. تا آنجا که می شود لباسشویی نزدیک زمین باشد.

تعمیر لباسشویی وسترن

تعمیر لباسشویی وسترن

ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده باشد.

 

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک تکه مقوا کوچکتر از سایزلباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

 

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

 

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد.

 

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

هزینه تعمیر لباسشویی وسترن

هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی باید طبق تعرفه و به میزان معقول باشد . در غیر این صورت تعمیر ماشین لباسشویی  به افرادی بسپارید که شرط انصاف را رعایت کرده و از مهارت های کافی برخوردار باشند.

در هنگام تعمیر لباسشویی با کسانی که در این خصوص تجربه و مهارت دارند برای انتخاب مرکز تعمیرات مناسب مشورت کنید . هیچگاه تعمیرماشین لباسشویی  به افراد بی تجربه نسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی کار شما نیست و رفع عیب نیاز به متخصص توانمند دارد، اقدامات شخصی شما ممکن است آسیب های بیشتری به سیستم ماشین لباسشویی شما وارد کند. تعمیر ماشین لباسشویی باید در زمان مناسب و با نهایت دقت انجام شود.

برای اینکه دیرتر به تعمیر لباسشویی نیاز پیدا کنید لازم است نسبت به نظافت دستگاه خود حساس باشید، بیش از اندازه و ظرفیت از آن استفاده نکنید. همیشه استفاده نادرست از ماشین لباسشویی عامل اصلی خرابی این دستگاه است.

پس از هر بار استفاده ماشین لباسشویی خود را از برق خارج کنید و اجازه دهید داخل دستگاه کاملا خشک شود. از پودر شستشوی با کیفیت به مقدار لازم استفاده کنید.

نسبت به بررسی دوره دستگاه خود اقدام کنید تا کمتر به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی نیاز داشته باشید.به این ترتیب در هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی خود میتوانید با مرکز تعمیر لباسشویی وسترن در شهر تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خود را برای تعمیر لباسشویی مورد نظرتان برسانند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده متخصصین مربوطه رابا هماهنگی به محل اعزام میکنند:

02177147330

02133142528

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *