تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت

تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت ، نمایندگی ماکروفر بوتان در رسالت

برای تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت بهترین کار تماس با نمایندگی ماکروفر بوتان در رسالت میباشد که از متخصصین با تجربه و دوره دیده در زمینه تعمیرات انواع ماکروفر هستند و ایراد دستگاه را به درستی تشخیص میدهند و در صورت تمایل ماکروفرتان را تعمیر خواهند کرد.

برای اینکه ماکروفر شما دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند باید نکات ایمنی و استفاده صحیح از آن را بیاموزید تا به متخصصین تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت کمتر نباز پیدا کنید،

تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت توسط متخصصین نمایندگی ماکروفر بوتان در کمترین زمان تعمیر خواهد شد زیرا تمامی تکنسین های مجموعه ما دوره های تخصصی آموزشی رو دیده اند .

چرا بهتر است از نمایندگی ماکروفر بوتان در رسالت خدمات بگیریم؟

تعمیرکاران بسیاری هستند که میتوانید به آن ها مراجعه کنید ، ولی مراجعه به نمایندگی ها هم از چند جهت برای شما بهتر است .اول اینکه ما به عنوان نماینده مجاز تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت ، خدماتی چون مشاوره و راهنمایی های صحیح را بصورت اصولی در اختیار شما قرار میدهیم . براورد هزینه ها را در ابتدای امر مشخص میکنیم و این مسئله برای شما قابل اطمینان است که ما براورد هایمان را بر اساس نرخ نامه های مصوب انجام داده ایم و مناسب ترین هزینه ها را در نظر گرفته ایم .
همچنین ، ما به عنوان نماینده تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت ، قطعات را با توجه به اصالت و کیفیت بالای آن ها به مشتریان خود ارائه میدهیم و قبل از فروش قطعات ، اصالت آن را توسط تیم های کارشناسی و فنی تایید میکنیم . همچنین ، نمایندگی ماکروفر بوتان در رسالت ، این افتخار را دارد که بگوید پشتیبانی از تمامی خدمات ارائه شده ، جزئی از خدمات ما میباشد تا شما با اطمینان کافی از خدماتی که در اختیارتان گذاشته ایم استفاده کنید .
شما میتوانید در صورت بروز هر مشکلی در خدمات خود ، با ما درمیان بگذارید و این از مواردی است که بهتر است برای رفع مشکل ماکروفر خود به نمایندگی ماکروفر بوتان در رسالت مراجعه کنید .

نکات مهم هنگام استفاده از ماکروفر

وقتی از ماکروفر استفاده می نمایید ، در آن باید خوب بسته و چفت گردد.

اگر نور، فن ، سینی چرخشی وقتی درب ماکروفر باز استکار می کند ، ازآن استفاده ننمایید و حتما گزارش خرابی آن را بدهید

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

ماکروفر را مستقیما به پریز برق بزنید و از سیم رابط استفاده نکنید

ماکروفر را در جایی بگذارید که ارتفاع مناسب را داشته باشد ، و همه بتوانند راحت از آن استفاده نمایند

غذا ها را دور از صورتتان بیرون بیاورید. ممکن است بخار گرم آن صورتتان را بسوزاند

غذاها درماکروفر ممکن است یکنواخت گرم نشود یا خیلی گرم بشود قبل از اینکه آن را به بچه ها بدید حتما تست کنید

هیچ وقت بطری شیر کودک را داخل ماکروفر نگذارید .

تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت

تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت

ماکروفری را بخرید که حتما لیبل اینکه کنترل شده را داشته باشد.حتما کارت عضویت آن را پر کنید و تحویل دهید، بااین کار سازنده می تواند در صورت هر مشکلی به شما دسترسی داشته باشد

قبل از اینکه بخواهید غذا ها را یخ زدایی نمایید ، مواد غذایی را از بسته بندیشان خارج کنید. روی آن سلفون نکشید چون پلاسیک در برابر دماهای بالا مقاومت ندارد. قدرت یخ زدایی را 30 تا 40 درصد  قدرت ذوب قرار دهید تا به آرامی مواد غذایی یخ زدایی گردند.

گوشت و غذاهای مرکب شده از گوشت ، مرغ، تخم مرغ و ماهی را بلافاصله بعد از اینکه در ماکروفر یخ زدایی شد بپزید. در حین یخ زدایی در ماکروفر ،غذاها گرم می شوند و ممکن است باکتری های موجود در آن چند برابربشود.

برای پوشاندن روی ظروف غذایی باید از ظروفی استفاده شود که در ماکروفر قابل استفاده است . کلا باید از ظروفی در ماکروفر استفاده گردد که برچسب ماکروفر خورده باشد حتی برای ظروف چینی و سرامیکی به این نکته توجه کنید.

دستورات غذایی که باید با آب زیاد پخته بشود را در ماکروفر استفاده ننمایید ، مثل پاستا، اولاکه خوب در ماکروفر نمی پزد و دوم اینکه روی اجاق گاز در زمان کمتری آماده می شود.

گهگاهی غذاها را هم بزنید و برگردانید تا گرما به همه ی قسمت های آن برسد.

اگر امکانش هست موادغذایی را به تکه های کوچکتری ببرید .تکه های کوچکترنسبت به بزرگتر زودتر می پزد.

با رعایت نکات ایمنی زیر می توانید مانع از سوختگی های دردآور و آتش سوزی بشوید.

– چگونه یک ماکروفر کثیف را تمیز کنیم

چگونه میله های آن را پاک کنیم

  1. تمام میله‌هارا از دستگاه جدا کنید.
  2. یک سطل تا تشت را با آب گرم به همراه یک پاک کننده‌ی ساده چند منظوره‌ی پر کنید. اجازه دهید تا مدتی بر روی آن بماند و لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرد. اگر امکانش بود آن را یک روز کامل در همان حال رها کنید. مراقب باشید به وان آسیب نزند.
  3. سپس آن را با یک پد پاک کننده و یا پشم فولادی خوب پاک کنید.
  4. اگر خواهان تمیزی بیشتر هستید با جوش شیرین و آبلیمو خمیری تهیه کرده و روی فر گازی بریزید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاهتان میتوانید با شماره های مرکز تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت تماس گرفته تا به صورت رایگان به شما مشاوره دهند و در صورت بروز مشکل اساسی تکنسین های خود را به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماکروفر بوتان در رسالت به محل اعزام مینمایند:

02177145282

02177147330

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *