تعمیر لباسشویی آبسال

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهرری

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری ، نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری دغدغه تعمیر لباسشویی برای این اهالی را برطرف کرده ، تکنسین های نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری با مهارت و تجربه بالا خود در امر تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را تشخیص داده و در محل زندگی شما تعمیرات لباسشویی شما را بر عهده میگیرند و قطعه معیوب را تعمیر میکنند مگر اینکه قطعه مورد نظر سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد در غیر اینصورت در عرض چند ساعت لباسشویی شما تعمیر خواهد شد.

نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری در هر روز هفته آماده ارائه خدمات به این اهالی میباشد و این ویژگی این نمایندگی را متمایز میکند برای افرد شاغلی که لباسشویی آنها خراب شده و نیاز به تعمیر دارند ولی در ساعات اداری و روزهای هفته منزل نیستند تا تعمیر کار برای تعمیر لباسشویی انها به محل اعزام شود. از این رو نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری این امکان را فراهم نموده تا در هر روز هفته و بعد از زمان کاری حتی بتوانید از سرویس های این مرکز استفاده کنید .

نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری

نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری

شرکت آبسال برای دستیابی به اهداف سیاستهای صنعتی و اقتصادی کشور بی وقفه میکوشد و در این راستا با همت و تلاش کارگران ، کارمندان ،متخصصان ، مهندسان و مدیرانی کارآمد سایر موسسات را نیز از توانمندیهای تکنولوژی پیشرفته خویش بهرهمند ساخته و خدمات فنی شایانی را در اختیار سایر صنایع کشور قرار میدهد . آزمایشگاههای آبسال آزمونهای گوناگون آزمایشگاهی را بر روی محصولات مختلف انجام میدهند و آزمایشگاه ماشین لباسشویی این شرکت به عنوان آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ارائه خدمات می نماید .

اما به مرور زمان و رعایت نکردن نکات ایمنی این امکان وجود دارد تا دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد و در صورت اتمام گارانتی دستگاه خود نسبت به منطقه ای که ساکن هستید میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری تماس گرفته تا با کارشناسان به صورت رایگان مشورت کنید و راهنمایی بگیرید  و یا برای ثبت سفارش تعمیر کار اقدامات لازم را اتخاذ کنید.

با خراب شدن ماشین لباسشویی سوالات زیادی در ذهنتان خطور میکند که علت آن چیست و آیا میشود خودتان مشکل به وجود آمده را حل کنید بدون اینکه با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری تماس بگیرید؟

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی 

به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند ، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود ، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاهاست یا خیلی با فاصله ازپمپ است . در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

 

لباسشویی من روی زمین می چرخد ، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند ، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند. پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق به سطحی که دارید تنطیم کنید. تا آنجا که می شود لباسشویی نزدیک زمین باشد

 

ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

 

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایز لباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

 

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله . در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرفبا توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

 

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

 

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد.

نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شهر ری

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

 

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستشو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

اگر چنین مشکلاتی برای شما به وجود آمد و با اینکه علت را متوجه شدید نتوانستین آن را برطرف کنید میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های با تجربه و مجرب خود را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

وجود کیفیت اجرای خدماتی همچون تعمیر لباسشویی موجب می شود که بسیاری از مشتریان بتوانند بدون دغدغه از این خدمات استفاده کنند.

ویژگی های نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهر ری

نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری با هزینه های مصوب و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لباسشویی آبسال را انجام میدهد و هزینه دریافتی بستگی به میزان خرابی دستگاه میباشد و در صورت سوختگی قطعه مورد نظر تمامی تکنسین ها از قطعات اورجینالی که نمایندگی لباسشویی آبسال در شهر ری در اختیار انها قرار میدهد استفاده میکنند.و از این بابت جای هیچگونه نگرانی نیست بعد از تعمیر لباسشویی شما به خوبی سابق کار شستشو را انجام خواهد داد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه خود با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماشین لباسشویی ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را با هماهنگی برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

 

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *