تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

 

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

 

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جمهوری هومیکسو ارائه می شود.

این خدمات در سریع ترین زمان ممکن و توسط متخصصین مجرب و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات استفاده شده برای تعویض قطعات توسط نمایندگی تعمیر در جمهوری اصل و اورجینال بوده و متخصصین هومیکسو اولویت کار مشتریان عزیز را در جهت تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها قرار می دهند.

آموزش تعمیر لباسشویی آبسال

 

به منظور تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری، تیم هومیکسو که نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جمهوری می باشد در ادامه نکاتی را بیان می کند:

تعمیر برد ماشین لباسشویی آبسال

 

علت سوختن برد لباسشویی آبسال

 

از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند، سوختن برد ماشین لباسشویی می باشد. البته سوختن برد لباسشویی میتواند به دلایل زیادی باشد اما در ادامه به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی که به تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری نیاز پیدا میکند اشاره می کنیم:

 

  • مشکل وجود نواسانات برقی:برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • ریختن آب روی برد:این مشکل معمولا بخاطر نشت آب مخزن جاپودری می باشد. معمولا در این مورد سقف مخزن جاپودری ترک برداشته و باعث می شود که آب روی برد ریخته شده و باعث سوختن آن شود.
  • رعایت نکردن حجم مناسب لباس ها:  ریختن لباس های بیش از حد مجاز در ماشین لباسشویی از شایع ترین دلایل سوختن برد های آبسال است که معمولا بدون تسمه هستند. این نکته مهم را نیز درنظر بگیرید که حجم لباس ها باید به صورت خیس اندازه گیری شود.

تعمیر تایمر لباسشویی آبسال

 

به منظور تعمیر تایمر لباسشویی آبسال باید به بررسی هر یک از دلایل زیر بپردازیم، دلایل از کار افتادن تایمر لباسشویی آبسال به شرح زیر است :

  • ارتباط شیر برقی آب با تایمر ماشین لباسشویی
  • ارتباط پمپ تخلیه آب با تایمر ماشین لباسشویی
  • دستگیره‌ تایمر لباسشویی
  • ارتباط کنترلر سطح آب یا هیدرواستات با تایمر لباسشویی
  • بررسی تایمر و موتور تایمر لباسشویی
  • ارتباط میکروسوئیچ درب با تایمر لباسشویی

علت تکان خوردن ماشین لباسشویی

اگر علت لرزش ماشین لباسشویی آبسال به دلیل اشکال در تراز بودن آن نباشد، معمولاً به دلیل مشکلات فنی در یکی از قطعات ماشین لباسشویی می‌باشد. این قطعات عبارتند از:

  • وزنه‌های بالانس کردن ماشین لباسشویی

برای بالانس بودن ماشین لباسشویی وزنه‌هایی وجود دارد که جدا شدن این وزنه ‌ها یکی از موارد علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی است. شما هنگام لرزش ماشین لباسشویی باید این وزنه‌ها را بررسی کنید و در صورت جدا شدن، آنها را در جایگاه خود قرار دهید.

  • ایجاد مشکل در قطعه تاخو

تاخو قطعه‌ای در ماشین لباسشویی است که جریان برق درون دستگاه را تنظیم می کند و خراب شدن آن باعث بهم خوردن تنظیمات جریان برق و لرزش ماشین لباسشویی می‌ شود.

  • خراب شدن فلکه آبکشی در ماشین لباسشویی

فلکه ی آبکشی در لباسشویی که به آن قطعه ی فولی هم گفته می‌شود، قطعه‌ ای در لباسشویی آبسال می باشد که خراب شدن آن ‌یکی از دلایل تکان خوردن ماشین لباسشویی آبسال می‌باشد.

  • خراب شدن قطعات موجود در مخزن

در مخزن ماشین‌های لباسشویی قطعاتی وجود دارد که بوجود آمدن مشکل در آن قطعات باعث لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی می‌شود. برای مثال یکی از قطعات موجود در مخزن، بلبرینگ است که ایجاد مشکل در آن ‌یکی از عوامل لرزیدن لباسشویی آبسال است.

تعمیر لباسشویی آبسال در منزل

 

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جمهوری جهت رفاه حال مشتریان خدمات تعمیر لباسشویی آبسال در منزل را ارائه می دهد.

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات جدی در آن جلوگیری می کند و از جایی که همه ی قطعات لباسشویی به هم متصل است در صورت بروز مشکل در یک قطعه ای، احتمال دارد در قطعات دیگر هم خرابی بوجود آید.

اقدام به سرویس لباسشویی در زمان های مشخص شده می تواند از خیلی از هزینه های اضافی برای تعمیر لباسشویی آبسال جلوگیری کند واگر دفترچه ی راهنمای لباسشویی آبسال را مطالعه کنید متوجه اهمیت سرویس های دوره ای آن می شوید.

در این دفترچه ها زمان سرویس بین 8 تا 12 ماه و وابسته به نوع لباسشویی شما می باشد.

از مزایای عیب یابی و سرویس لباسشویی آبسال در محل به شرح زیر میباشد :

از جایی که رضایت مشتری برای ما بسیار مهم می باشد همه ی تلاش خود را میکنیم که مراحل عیب یابی و سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در محل مورد نظر مشتری انجام شود.

در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات زیر نیاز به حمل آن به تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جمهوری می باشد :

  1. تعویض شفت
  2. تعویض تایمر لباسشویی آبسال
  3. تعویض بلبرینگ ها
  4. بالانس سبد شستشو

نمایندگی تعمیر آبسال شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال شرق تهران با هدف ارائه ی خدمات پس از فروش به ساکنین این منطقه تاسیس شده است. اغلب افراد بعد از خرید به خدمات نمایندگی آبسال در شرق تهران نیاز پیدا می کنند.

همچنین دریافت ضمانت نامه از نمایندگی آبسال شرق تهران اهمیت زیادی دارد و باید بعد از نصب از کارشناسان این مرکز دریافت شود.

شاید مهم ترین قسمت خرید، نصب لباسشویی آبسال توسط کارشناسان است. افرادی متخصص که می توانند بعد از خرید به کمک مشتریان آمده و مشکلات آن ها را در حین نصب لباسشویی رفع کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری امکان  تعمیر لباسشویی آبسال در منزل را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی آبسال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در جمهوری با شماره تماس 55810742 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی آبسال شما را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال در جمهوری کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *