فروش قرص ظرفشویی

فروش قرص ظرفشویی

فروش قرص ظرفشویی

فروش قرص ظرفشویی

فروش قرص ظرفشویی

فروش قرص ظرفشویی با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط متخصصین نمایندگی فروش قرص ظرفشویی هومیکسو ارائه می شود.

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان شست ‌وشوی ظروف با قرص ایجاد شود، باقی ماندن لک‌ها و ترکیبات خود قرص بر روی ظروف است. تولیدکنندگان پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی به این ویژگی توجه ویژه‌ای دارند و تلاش می‌کنند که هم‌ زمان با تکنولوژی ساخت ماشین‌های ظرفشویی، قرص‌های خود را نیز ارتقا دهند.

همین ویژگی آن‌ها را به بهترین تبدیل می ‌کند. قرص‌های باکیفیت به ‌طور کامل در آب حل می‌شوند و به همین دلیل در ماشین باقی نمی‌ مانند و آسیبی هم به فیلتر ماشین یا دیگر بخش‌های آن وارد نمی ‌کنند.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی

کیفیت شست ‌وشو

قطعا این ویژگی‌ ای نیست که از روی بسته‌ بندی قرص متوجه شوید و نیاز به تجربه دارد. از آنجایی ‌که قیمت این قرص ‌ها کمی بالا است، بهتر است در این رابطه با دوستان و آشنایان خود مشورت کرده یا از تجربه ‌های قبلی خود استفاده کنید. یک قرص ظرفشویی قادر است چربی‌ها و لکه‌ های روی ظروف را از بین ببرد و در نهایت آن را تمیز و درخشان به شما تحویل دهد. اما این همه ماجرا نیست. چراکه این کاری است که یک شوینده معمولی هم انجام می‌ دهد.

بهترین قرص ظرفشویی می‌تواند همه انواع لک و چربی را حتی بعد از گذشت ساعت‌ها و خشک شدن آن‌ها بر روی ظروف از بین ببرد. این چیزی است که هر برندی به شما هدیه نمی‌ دهد. ممکن است بعد از شست ‌وشوی ظروف با یک قرص معمولی، با دست کشیدن روی ظروف متوجه آثار چربی و لک بر روی آن بشوید و حتی مجبور شوید که خودتان دوباره آن را بشویید. اما یک قرص ظرفشویی عالی نه‌ تنها همه این اثرات را از بین می ‌برد، بلکه بوی نامطبوع مواد غذایی باقیمانده بر روی ظروف را نیز ریشه ‌کن می ‌کند.

نمایندگی فروش قرص ظرفشویی

دوستان عزیزی که به دنبال خرید قرص ظرفشویی هستند میتوانند با نمایندگی فروش قرص ظرفشویی در همیکسو تماس بگیرند با مشاوره گرفتن از تکنسین های ما بهرین گزینه را انتخاب کنند . در ضمن ما در نمایندگی فروش قرص ظرفشویی انواع مختلف قرص ها ی ظرفشوی را موجود داریم و قرص های اورجینال و اصلی هم موجود می باشد .

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

قرص های ماشین ظرفشویی حاوی مواد زیادی هستند که درون ماشین ظرفشویی شما حل می شوند. مواد فعال کننده، هنگامی که با آب مخلوط می شوند؛ بقایای مواد غذایی را از ظروف برداشته و می شویند. قرص ها همچنین شامل آنزیم هایی هستند که غذاهای نشاسته ای و پروتئین ها را تجزیه کرده و از بین می برند. سازنده به مقابله با مشکلات ناشی از آب سخت کمک می کند و سفید کننده های ایمن، لکه های سخت را از بین می برند.

استفاده از این قرص بسیار ساده است. در صورت لزوم ، هرگونه بسته بندی محافظتی را بردارید ( برخی دارای بسته بندی هستند که باید برداشته شوند). کپسول را در محفظه مخصوص قرار داده و محفظه را ببندید، ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید و اجازه دهید فناوری و Finish بقیه موارد را اداره کند.

در مورد نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش چون دارای انواع مختلف Quantum ، Max in 1 و مدل Power Ball با فناوری های مختلف شستشو و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. در اینجا نحوه استفاده از این محصول در مدلهای مختلف اشاره خواهیم کرد.

نحوه استفاده از کپسول مدل کوانتوم

  1. یک قرص را در محفظه اصلی مواد شوینده قرار داده و ببندید. مهم است که هم قرص و هم محفظه خشک باشند.
  2. نکته ی مهم دیگری که باید رعایت کنید خشک بودن دست هاست؛ چرا که زبانه های قرص ها به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت محتوای آنها در آب حل می شوند.
  3. اطمینان حاصل کنید که همه ی ظروف قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را دارا می باشند.
  4. ماشین ظرفشویی را اجرا کنید. دمای مطلوب آب 125 تا 140 درجه فارنهایت است.

خرید قرص ماشین ظرفشویی ارزان

سرعت در شست ‌و شوی ظروف

طولانی شدن زمان شست ‌وشوی ظروف می‌تواند شما را خسته و ناراحت کند. با استفاده از پرفروش ترین قرص‌های ماشین ظرفشویی، می‌توانید این زمان را به حداقل برسانید. به ‌جز برنامه شست ‌وشوی خود ماشین که نیاز به زمان مشخصی دارد، مدت‌ زمان حل شدن قرص در آب و تولید کف نیز در زمان شست‌وشو تاثیر خواهد گذاشت. معمولا قرص‌هایی که در دمای پایین‌ تر حل می‌شوند، سرعت شست‌ وشو را بالا می‌برند. استفاده از این قرص‌ها باعث صرف جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود. چراکه ماشین انرژی کمتری برای بالا بردن دمای آب و تجزیه قرص مصرف می‌کند.

مصرف بهینه آب

اگرچه استفاده از ماشین‌های ظرفشویی به ‌خودی‌ خود باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود، اما نوع ماده شوینده مورد استفاده نیز تاثیر زیادی در میزان مصرف آب دارد. قرص ماشین خوب در حداقل مقدار آب به ‌طور کامل حل می ‌شود و بنابراین در ابتدای کار نیازی به آب فراوان برای حل شدن و تجزیه ی قرص نیست.

مایع ماشین ظرفشویی

نمایندگی فروش قرص ظرفشویی

نمایندگی فروش قرص ظرفشویی

به ‌جای پودر مخصوص ماشین ظرفشویی از چه مواد شوینده‌ای می‌ توان استفاده کرد؟

در مواقع اضطراری که پودر ماشین، تمام‌ شده و امکان خرید مجدد آن را ندارید، با وسایل موجود در خانه می‌توانید شوینده‌ی مخصوص برای ماشین ظرفشویی درست کنید. در زیر توضیح داده‌ایم که چگونه این کار را انجام دهید.

  • درون مخزن پودر ماشین ظر‌فشویی، سه‌چهارم پیمانه جوش ‌شیرین بریزید.
  • چند قطره از مایع ظرفشویی مارک خوب مثل لوکس، در آن بچکانید.
  • اگر آب‌ لوله‌ کشی خانه شما سنگین و مملو از املاح معدنی است، توصیه می‌کنیم یک ‌چهارم پیمانه نمک به مواد بالا اضافه کنید.
  • ماشین ظرفشویی را با دور عادی روشن کنید.

جوش ‌شیرین از میزان کف کردن مایع ظرفشویی می‌کاهد. درنتیجه، شست‌ وشو و آبکشی به یک فاجعه‌ی کف ‌آلود تبدیل نخواهد شد. مزیت این کار این است که لوله‌های داخلی دستگاه هم به این بهانه تمیز می‌شوند.

در صورت نیاز پیدا کردنتان به قرص ماشین ظرفشویی، با متخصص نمایندگی فروش قرص ظرفشویی هومیکسو به شماره تماس 77166615 تماس بگیرید تا خرید قرص ماشین ظرفشویی شما توسط متخصصین نمایندگی فروش قرص ظرفشویی هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش قرص ظرفشویی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *