تعمیر بخارشو

تعمیر بخارشوی در نارمک

تعمیر بخارشوی در نارمک

تعمیر بخارشو در نارمک

تعمیر بخارشو در نارمک

تعمیر بخارشوی در نارمک توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر بخارشوی هومیکسو ارائه می شود.

تمامی قطعات بکار رفته به منظور تعمیر بخارشوی در نارمک اصل و اورجینال بوده و متخصصین نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک اولویت کار خود را تعمیر دستگاه بخارشو به جای تعویض قطعات قرار می دهند.

تعمیر بخارشوی در شرق تهران

روش های زیادی برای تمیز کردن خانه و آشپزخانه وجود دارد که بخارشور یکی از انواع آن است. این وسیله کم کم جای خود را در کنار دیگر لوازم خانگی باز می کند و برای نظافت و تمیزی اغلب سطوح صاف و صیقلی فلزی ،سرامیکی ، چوبی ، سنگی و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مشکلات رایج بخارشور ها بخار ندادن از خروجی بخارشور می باشد، در ادامه دلایل احتمالی این مشکل و روش تعمیر بخارشوی در نارمک را توضیح می دهیم.

مخزن آب بخارشور را بررسی کنید،ساده ترین مشکل ممکن است نبود آب کافی درون مخزن باشد. در ابتدا تشخیص میزان آب مورد نیاز برای تمیز کردن کمی سخت است. دقت کنید که از استفاده از بخارشور به صورت خشک جدا خودداری نمایید. همیشه بخارشور را قبل از درآوردن مخزن برای پر کردن دوباره ، خاموش کنید و تا سرد شدن آن کمی صبر کنید. به یاد داشته باشید که نیاز به پر کردن کامل مخزن برای تمیز کردن یک سط کوچک ندارید.

نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک

دوستانی که به دنبال نمایندگی تعمیر بخارشوی هستند میتوانند برای تعمیر بخارشوی خود به نمایدنگی تعمیر بخارشوی در نارمک به همیکسو مراجعه کنند تا از خدمات نمایندگی بهره مند شوند و مشکل خود را برطرف کنند .

آموزش تعمیر بخارشوی در نارمک

چرا بخارشور بخار نمی کند؟

عملکرد بخارشور به این صورت است که ابتدا آب داخل دستگاه به حالت جوش می رساند و با فشار بالا بخار را خارج می کند. زمانی  که در دستگاه از آب شهری با سختی بالا استفاده می شود، کلسیم و منزیم داخل آب موجب گرفتگی منافذ بخارشور می شود و باعث می شود بخار خارج نگردد. در نتیجه پیشنهاد می شود از آب مقطر به جای آب شهری استفاده کنید.

مراحل رسوب زدایی ار بخارشوی

در اولین قدم آب مخزن را چک کنید تا خالی نشده باشد. اگر مخزن آب نداشت آن را با آب پر کنید ( بهتر است از آب مقطر استفاده شود) . اگر مشکل رفع نشد، دستگاه را روشن کنید و به مدت دو دقیقه دکمه ی روشن را نگه دارید تا دستگاه شروع به بخار کردن کند. اگر بخاری تولید نشد پس به احتمال زیاد منافذ بخار شوی دچار گرفتگی شده است. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

♦دستگاه را خاموش کنید و بگذارید دستگاه سرد شود.

♦مخزن آب را خارج کنید و آب آن را تخلیه کنید.

♦دستمال سر دسته دستگاه را خارج کنید و بررسی کنید سوراخ های آن مسدود شده است یا نه

♦چک کنید تا پیچ های سر دسته شل نشده باشد، از یک پیچ گوشتی برای سفت کردن پیچ ها استفاده کنید.

♦با استفاده از یک گوش پاک کن و یا گیره کاغذی منافذ پخش بخار را از رسوبات پاک کنید.

♦اجزای بخارشور را به هم متصل کنید و درون دستگاه مخلوط آب و سرکه سفید(نصف آب و نصف سرکه سفید) بریزید و بگذارید دستگاه خالی کار کند و از  آن برای تمیز کردن استفاده نکنید.

♦بعد از کار کردن خالی دستگاه درون آن آب مقطر ریخته و از آن استفاده کنید.

دفترچه راهنمای تعمیر بخارشوی در نارمک

تعمیرات مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص هومیکسو در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه ی حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای بخارشو در نارمک

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

تعمیر بخارشو منزل در نارمک

تعمیر بخارشو در نارمک توسط متخصصین مجرب هومیکسو و با رعایت تمامی اصول و استانداردها در منزل شما انجام می شود.

متخصص مربوطه به محل شما اعزام شده و بعد از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه ی خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات دستگاه معیوب شما اقدام می نمایند.

کاربردهای رایج بخارشوی

نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک

نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک

مصارف تایید شده قابل توجهی برای بخار شوی توسط دستورالعمل کارخانه ذکر شده است:

بهترین موارد استفاده از بخارشور

پاک کردن لک چسب، موم، آدامس 

برای پاک کردن این نوع لکه ها با استفاده از دستگاه بخارشوی ، بخار شوی را در فاصله مناسبی از لکه چسب نگه دارید تا سست شود، سپس با کاردک قسمت سست شده را از فرش جدا کنید اما مواظب باشید آسیبی به فرش نرسد ، سپس با کمی سرکه سفید محل را پاک کنید.

اتو کردن

می توانید از بخارشوی هایی که سری مناسب دارند و چکه نمی کنند برای اتو کردن لباس ها و پرده های بزرگ استفاده نمایید و خیلی راحت و سریع چین و چروک و بوی نامطبوع را از بین ببرید.

در صورت بروز مشکل در دستگاه بخارشو شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر بخارشو نکنید و به منظور تعمیر بخارشوی در نارمک با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک به شماره تماس 77166615 و 77114767 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر بخارشو در نارمک توسط متخصصین نمایندگی تعمیر بخارشوی در نارمک شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر بخارشو در نارمک کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *