فروش جرم گیر ظرفشویی

فروش جرم گیر ظرفشویی

فروش جرم گیر ظرفشویی

فروش جرم گیر ظرفشویی

فروش جرم گیر ظرفشویی

فروش جرم گیر ظرفشویی با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط متخصصین نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی هومیکسو ارائه می شود.

مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی در کنار قرص ‌های ظرفشویی و انواع دیگر شوینده‌های ماشین ظرفشویی برای تمیز شدن همیشگی ظرف‌ها الزامی هستند. همانطور که اشاره کردیم با استفاده طولانی مدت از ماشین ظرفشویی جرم‌ هایی که اغلب چربی‌های مواد غذایی به جا مانده روی ظروف هستند در قسمت‌ های مختلف ماشین ظرفشویی رسوب می‌ کنند.

علاوه بر این سختی آب و وجود آهک و گچ در آن نیز سبب می‌شود که در قسمت ‌هایی از ماشین ظرفشویی شاهد رسوبات آهکی باشیم که عملکرد دستگاه را مختل می ‌کنند. مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی با توانایی از بین بردن این جرم‌ها و رسوبات باعث می‌شود که دستگاه شما مانند روز اول تمیز شود و عملکرد آن نیز بهبود پیدا کند.

بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی

اگر کاتالوگ ماشین ظرفشویی خود را مطالعه کرده باشید به احتمال زیاد در آن نوشته شده که برای جرم گیری فضای داخلی دستگاه از چه نوع ماده‌ای استفاده کنید و شرایط استاندارد آن به چه صورت است.

اگرچه ممکن است در کاتالوگ به یک برند خاص اشاره نشده باشد اما معمولاً اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با توجه به آن بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید. اگر در این شرایط اطلاعات خاصی از کاتالوگ پیدا نکردید توصیه ما این است که از برندهای معتبر استفاده کنید که سابقه بیشتری در سطح بازار دارند و کیفیت آنها به اثبات رسیده است.

در انتها توصیه می‌کنیم که حتماً از جرم گیر ماشین ظرفشویی فست دراپ استفاده کنید. تلاش ما در گروه فست دراپ این است که بتوانیم بهترین مواد شوینده را با کیفیت بالا و مقرون به صرفه از لحاظ قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم تا به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنند.

انواع جرم گیر ماشین ظرفشویی

1.      جرم گیر ماشین ظرفشویی Finish

جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش از دو فاز تشکیل شده است. فاز رنگی (چرب) این جرم گیر چربی ها را هضم کرده و فاز بی رنگ آن لایه های سخت و آهکی را از بین می برد. فراموش نکنید ماشین تمیزتر به معنی ظروف تمیز تر است.

از علائم رسوب گرفتن دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوی نامطبوع دستگاه
  • شستشو بی کیفیت

نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی پیشنهاد میکند پیش از مشاهده این علائم و طبق دستور منظم دستگاه خود را جرمگیری نمایید.

ویژگی ها :

  • از بین برنده ی رسوبات آهکی
  • از بین برنده ی چربی ها
  • تمیز کننده و باز کننده ی لوله های داخلی دستگاه
  • افزایش طول عمر دستگاه
  • از بین برنده 99% باکتری ها از ماشین ظرفشویی کاری که هرگز آب داغ یا سایر شوینده ها قادر به انجام آن نیستند.

2.      جرم گیر ماشین ظرفشویی Fast Drop

استفاده مداوم از دستگاه ماشین ظرفشویی باعث ایجاد جرم و رسوب در قطعات داخلی دستگاه شده و موجب تشکیل باکتری از باقیمانده غذاها در ماشین ظرفشویی می گردد که باعث کاهش عمر مفید دستگاه خواهد شد. این محصول با خاصیت رسوب زدایی و جرمگیری فوق العاده محیطی عاری از باکتری ایجاد خواهد کرد و همچنین به قطعات و استیل داخل دستگاه جلای فوق العاده ای می بخشد.

قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی

جرم های موجود در دستگاه به مرور زمان باعث می شود لوله هایی که حتی در داخل بدنه دستگاهتان وجود دارد دیگر قابلیت عبور آب را با همان شدت فشار قبل از دست بدهد و به مرور علاوه بر کم شدن کیفیت شستشو، عمر دستگاه شما را نیز کاهش دهد.

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید تا این مسئله چه ربطی می تواند به عمر ماشین ظرفشویی من داشته باشد؟ فراموش نکنید که ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف از آب و پمپ آن با فشار و دمای مناسب استفاده می کند و با گرفتگی لوله ها نمی تواند میزان لازم آب را از داخل این راه آب ها عبور دهد پس با فشار بیشتر به موتور دستگاه، سعی بر تأمین آن پیدا می کند و به مرور این کار، عمر دستگاه شما را کاهش خواهد داد. حال کاری که یک جرم گیر برای شما انجام می دهد این است که از ماندگاری هرگونه جرم، میکروب، قارچ و از گرفتگی منافذ و لوله های داخلی جلوگیری می کند.

به شما پیشنهاد می شود برای بهداشت و طول عمر و همچنین کیفیت شستشو، همواره پس از 40 بار استفاده و یا هر 2 الی 3 ماه یک بار حتماً از جرم گیر ماشین ظرفشویی استفاده نمایید. از معتبرترین جرم گیر های ظرفشویی موجود در بازار که به طور تخصصی محصولات مرتبط ماشین ظرفشویی را تولید می کند برند فینیش است که مسلماً باید معرف حضور شما نیز باشد. این مدل جرم گیر ظرفشویی به صورت قرص می باشد و تنها کافی است آن کف ماشین ظرفشویی خود انداخته و یکبار ماشین را بدون ظروف روشن نمایید تا ماشین یک شستشوی کامل انجام دهد.

نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی

در شرکت خدماتی هومیکسو فروش عمده و بی واسطه انواع جرم گیر ظرفشویی موجود در بازار انجام می گردد.
عرضه مستقیم و بی واسطه  جرم گیر ظرفشویی با نازلترین قیمت و بیشترین  کیفیت انجام می گردد.
ارسال عمده ی جرم گیرها به سراسر تهران و درسریعترین  زمان ممکن انجام می گردد.

دوستان عزیزی که به دنبال خرید عمده جرم گیر ظرفشویی هستند می توانند در نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی به صورت عمده خرده خرید کنند .

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین ظرفشویی

نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی

نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی

  • جرم گیر ماشین ظرفشویی را هنگامی که دستگاه خالی از ظرف است، استفاده کنید.
  • هنگام جرم گیری از اضافه کردن مایع ظرفشویی یا صابون اجتناب کنید.
  • درب ماشین ظرفشویی را باز کنید و برچسب روی درب قوطی را برداشته و سپس آن را واژگون در سبد ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • برنامه ای برای شستشو انتخاب کنید که حداقل دما 65 درجه سانتیگراد باشد.
  • بعد از اتمام کار بطری جرم گیر را در بیاورید و آن را برای بازیافت نگهداری کنید.
  • هر ماه یکبار این عمل را دوباره تکرار کنید.

البته میتوان گفت مراحل فوق مختص برند خاصی نمی باشد و شما با استفاده از هر محصول دیگری می توانید به روش شرح داده شده در بالا نسبت به تمیز کردن ماشین خود اقدام کنید.

در صورت نیاز پیدا کردنتان به جرم گیر ماشین ظرفشویی، با متخصص نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی هومیکسو به شماره تماس   77166615 و  22737566 تماس بگیرید تا خرید جرم گیر ماشین ظرفشویی شما توسط متخصصین نمایندگی فروش جرم گیر ظرفشویی هومیکسو در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش جرم گیر ظرفشویی کلیک کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *